Един рядък автомобил Ибиза 021А

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Чет 31 окт 2013 10:08


Благодаря колега за информацията.

Така да обясня какво съм замислил. Основно по главата са промените.
Карбураторите може да се каже че съм ги взел. 4 дросела по 40 мм.

В момента главата е с 35мм смукатели и отворите до клапана са 31 мм.
Планирам портване до 40 мм и отворите до клапаните да са 36мм, за целта ще поставя смукателни клапани от Iveco Daily.
За изпускателни клапани ще ползвам моите смукателни там от 28мм минавам на 31мм.
До колкото съм чел при смукателната система отвора на смукателния клапан да е 8 или 9 от диаметъра на смукателя на главата, например ако е отвора е 10 при клапана да е 0.8 до .09.
При мен се получава с новите размери 40 на 36мм
Така обаче имам съмнения че ще трябва да се правят фрезинги на буталата че клапаните няма да се поберат. Това вече нз как да го направя.
Замислям и маховик от 1.2 мотор като моя и да се надявам че е по лек, ако не е ще се олекотява при професионалисти.
Имам един въпрос, който не знам може да се стори и малко смешен, но ще питам. Има ли такава опция като оригинален съединител да се подсили по някакъв начин ?

Някои от частите са набавени и скоро се започва.
И снимки ще има, пък да видим накрая ще се получи ли атмосферката. :smile




Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Пет 08 ное 2013 9:12


Така карбураторчетата вече са налични Solex ADDHE 40

За да си изработя колектор се наложи да начертая фланците с всички по тях размери за да ми ги изрежат на лазер.
Ето и какво се получи дано ако някой има нужда от нещо подобно съм му бил полезен. Не знам дали всички карбуратори са еднакви по закрепване, но все пак може чертежа да послужи на някой.

Изображение (7).jpg


Снимки на карбуратори по късно ще кача. Остава още една дилема колектора от какъв материал да се изработи, ще ми се да е от алуминии но ще видим. :smile


Потребителски аватар
golfvr66
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 12 ное 2010 19:11
Автомобил: Golf 3 - 4
Двигател: ABU 1Y ABS ARL
Местоположение: Harmanli

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот golfvr66 » Съб 09 ное 2013 14:22


Браво колега.
Много добре е станало до тук,успех и за напред.
:th_up


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Пон 11 ное 2013 8:26


Ето и снимки на карбураторчетата, както обещах

20131108_080253.jpg


20131108_080244.jpg


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Чет 21 ное 2013 13:39


Ето и малко литература за тези карбураторчета пак може да помогне на някой колега. Нали работя в библиотека и намерих 1, 2 книжки и реших да сканирам малко :smile

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Така имам и един въпрос или по скоро молба. Тъй като запалването ми минава през компютъра ще трябва да се промени из цяло, и без това мразя електрониките нищо че те са бъдещето, но да уточня.Махам това делко и слагам с вакум, новото с вакума не е с чукче , а по новия вариант, който забравих как се казва. така че ще ми трябва и комутатор за него специално, моята бубина ще свърши работа, НО ако може някой да ми даде примерна или нещо като основна схема за запалването, кое как да свържа, или поне от някой голф с карбураторче за да сравнявам с моята. ЩЕ СЪМ БЛАГОДАРЕН!!!


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Чет 28 ное 2013 14:02


Така въпреки че никой не се отзовава си намерих инсталация.
Реших да смъкна двигателя и да започна да подготвям коша, че от двете страни е изгнил за радост гредите са добре но около тях е доста гнило. След като го орежа и изкърпя ще се боядиса.
Ето и малко снимки, ще наснимам и други но в процес на работа.
От една страна беше доста изгнило под стойката за акумулатора и се наложи да я отстраня заедно с ръждата, но в последствие ще направя нова.
Ето тук вече всичко разкачено в работилницата на местната земеделска кооперация измъкнахме мотора с техния кран и после всичко в къщи в импровизирания ми гараж.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

:mhihi Ще става супеееееееер !!! Бял кош, бели джанти и ярко червена отвън. :mhihi


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 28 ное 2013 15:49


Ееее хубава кола беше :mhihi


Потребителски аватар
jamie1
Мнения: 542
Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
Автомобил: Chevrolet Aveo LT
Двигател: DOHC
Местоположение: Сливен

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот jamie1 » Чет 28 ное 2013 18:45


И все още е само дето сега е при чичо доктор който ще я излекува и ще я направи още по-яка :th_up


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Пет 29 ное 2013 8:44


Правилно колега все още си е хубава, ама на половина :biggrin
Ще стане, няма се откажа снощи на -5 съм работил и открих че едната греда е започнала да се цепи, другата пък от външната страна има заварена ламарина и тази ламарина е изгнила, но няма страшно подготвил съм малко укрепване на гредите с 4 мм профил и една две разпънки тук там. :mhihi :mhihi

Снимки ще правя събота и неделя че през работните дни работя след 17.00ч. на крушка и снимките не ми харесват.


krisaliks
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
Автомобил: Range Rover
Двигател: m51
Местоположение: Варна

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот krisaliks » Пет 29 ное 2013 15:47


Колега колко коня очакваш да изкараш с портването на главата и с двата солекса.


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Пон 02 дек 2013 9:04


Имам приятел с лада който с портване и карбуратори докара много як вървеж е той има и олекотяване на маховик и вал, аз ще портна главата ще сложа солексите и маховика ще ми е по лек ,с малко но по лек и не зная колко коня ще стане, вярвам че ще добие доста як вървеж, но целта ми не са 200 коня примерно, целта е "класическото" по точно електроники не ми трябват. :mhihi Много хора ще кажат че с турбина с електроника ще се изкарат доста добри коне, аз това го зная но не съм решил да тръгна по тоя път, фен съм на класическото.

Та за конете, знам че на двигател като моя в Полша са докарали 120 коня само от слагането на карбураторите, така че да се надявам от 98 да мине 120 с тези промени и да върви задоволително, да ми оправдае очакванията. :th_up :smile

Малко по колата вчера сложих 3 разпънки в коша една от бомбе до бомбе и две за гредите който са доста слаби.Мисля да укрепя с още две къси, но все още се колебая, днес не знам дали ще имам време да кача снимките , но утре на 100 процента ще ги кача. :smile


Потребителски аватар
wishsalor
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
Автомобил: Passat B5 variant x2
Двигател: AFN 97-98
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот wishsalor » Пон 02 дек 2013 20:52


Похвално, дори достойно за адмирации!!!
С удоволствие ще продължавам да следя темата!!!
Ще става още по готино- OLD SCHOOL RULLZ!


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Вто 03 дек 2013 11:35


Благодаря колега !!!

Ето и малко снимчици на разпънките който направих.

Планките(ушите) за разпънката от бомбе до бомбе от метал 8 мм. дебел изрязан на плазма.

Изображение
Изображение

Нещо като втулките за закрепване на тръбата за планките от тръба и вътре сложих друга тръба от неръждавейка че болта ми е 10 мм. и по този начин няма луфт и болта си влиза плътно.

Изображение

Тръбата за разпънката в края оформих по този начин за да пасне идеално втулката за закрепването.

Изображение

И после заварки с електрожена.

Изображение

Ето и как се захвана за бонбето(да уточня не съм подсилвал бонбето точно там където са заварките понеже е около 4-5 мм дебело и няма смисъл). Заварките не са довършени, само е прихванато с електрожена, а иначе ще се направи цял шев с ЦеО-то.

Изображение
Изображение

И ето как изглежда като цяло.

Изображение

Тъй като установих че едната греда ми беше пукната а другата изгнила от външната страна, въпреки че ще заваря дебела хубава ламарина на изгнилите места, реших да ги подсиля малко. В началото гредата държи бонбето, следователно има натиск нагоре, след това продължава напред към предницата и там държи мотора който я натиска пък на долу и по средата на гредата изглежда има натоварване с това цялото друсане от окачването. Ето как сложих две тръби от бонбетата до края на гредите против увисване и нови пречупвания. За огъване посока на горе не се притеснявам понеже от долната страна на гредите има пак нещо като разпънки оригинално който ги държат и са поставени точно под бонбетата.

Изображение
Изображение
Изображение

Колебая се за още две тръби от долната напречна греда до горната, мисля че си взаимодействат ,но са хванати единствено с една ламарина и ако сложа тръби конструцията ще е по здрава. Не съм решил но мисля да ги направя за да се подсигуря.

Тръбите ми не са "Малесман" или нещо подобно но са здрави и дебелостенни и за местата който съм ги ползвал мисля че ще издържат.
Мисля си за разпънки и вътре в колата понеже наистина има усукване и се усеща, например един Х между предните и задните седалки на колонките , но не знам дали полицията ще ми прави проблем.

Това е за сега :th_up

Аааааа и най сетне открих спортен съединител. Стува доста комплекта , но ще се прежаля

http://www.dcperformance.co.uk/cheap/574213/seat/black-diamond-stage-2-kevlar-clutch-kits/bdc9068kvr.html


Потребителски аватар
Minjares
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 04 дек 2013 0:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот Minjares » Сря 04 дек 2013 0:23


Тази кола е уникална.... :bowdown

Евалата за труда и старанието. Давай смело напред. :a045 :bowdown :th_up


Потребителски аватар
wishsalor
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
Автомобил: Passat B5 variant x2
Двигател: AFN 97-98
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот wishsalor » Сря 04 дек 2013 0:42


Колега, не се заяждам, но мисля че си допуснал някои основни конструктивни грешки с разпънката-в момента си направил така че тя принудително да мачка и усуква бомбетата вместо да ги крепи...
Тая игра с разпънките съм я играл много пъти и съм стигнал до някои истини....ако искаш да си додраснем ЛС и да ти приготвя малко нагледни чертежи какво трябва да представляват разпънките-предвид желанието ти предницата да е здрава, това е един от вариантите това да стане факт с минимално преправяне, тъй като определено не е оферта да вкараш излишни 50кг тежест....
В много добра посока си тръгнал, моите адмирации за което! С квото мога ще помагам!



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта