Колата май ще трябва да се кара на сервиз,а до там не знам как ще я закарам,едно че нямам кука друго че и сервизите са на другия край на града пък без спирачки е лошо,ще трябва да се търси пътна помощ пак те взимат доста пари.
Днеска като я гледах видях че се е събрала вода в преградата зад двигателя,където е акумулатора,възможно ли е от нея да прави някакви мизерии и да не може да запали?
Не мога да махна и акумулатора,не мога да разбера как се сваля,да изчистя одвуднителния канал.



Пасат б5 1.9тди 110к.с. афн не иска да запали
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат б5 1.9тди 110к.с. афн не иска да запали
От страни на акумолатора трябва да има една планка с болт,той го държи.
Re: Пасат б5 1.9тди 110к.с. афн не иска да запали
Колеги може ли някой да ми изясни правилата.
Имам ли право да дърпам кола с въже в града и ако имам какви са правилата?
Имам ли право да дърпам кола с въже в града и ако имам какви са правилата?
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Пасат б5 1.9тди 110к.с. афн не иска да запали
Имаш,аварийки и гледай да не е повече от 4-5 метра,че трудно ще завиваш на острите завои.Все пак си мисля,че ще можеш да го съживиш,но не правиш нещо като хората :) Чуй сега,свали маркуча,на който стрелката излиза от филтъра (този,който отива към помпата) и ако е къс го потопи в по-широк и не толкова дълбок съд (консерва примерно),а ако има дължина го мушни в половин литрово шише (минерална вода,кола...) пълни с нафта.Пали,трябва да запалиш при всички положения,освен ако не ти работи ГНП-то.Не е толкова студено,че да се психира АФН-а. Ако намериш пък ръчна помпа,а тя представлява една ръкохватка,като тия дето са на апаратите за кръвно,да подкачиш малко с нея,ще си още по-добре.
Между другото направо това те съветвам,отиди в някой магазин за авточасти,купи една такава помпа,свали маркуча както ти обясних ,само,че вместо да потопиш маркуча в някой от удобните съдове,сложи му тая помпичка и сложи нейния край в нафтата и помпи,помпиш докато почне трудно да върви (предполагам на 2-3 пъти ще напомпиш,не е толкова много маркуча до ГНП-то). Като запалиш,а аз съм сигурен,че ще запалиш.Оостави го да изгоди нафтата дето си я сипал,малко да се позатопли двигателя.После връщаш маркуча на филтъра и откачаш тоя дето идва от резервоара.Слагаш му помпата както са оказани посоките и почваш да стискаш да помпиш.Пак докато стане твърд.Въртиш и палиш :)
Между другото направо това те съветвам,отиди в някой магазин за авточасти,купи една такава помпа,свали маркуча както ти обясних ,само,че вместо да потопиш маркуча в някой от удобните съдове,сложи му тая помпичка и сложи нейния край в нафтата и помпи,помпиш докато почне трудно да върви (предполагам на 2-3 пъти ще напомпиш,не е толкова много маркуча до ГНП-то). Като запалиш,а аз съм сигурен,че ще запалиш.Оостави го да изгоди нафтата дето си я сипал,малко да се позатопли двигателя.После връщаш маркуча на филтъра и откачаш тоя дето идва от резервоара.Слагаш му помпата както са оказани посоките и почваш да стискаш да помпиш.Пак докато стане твърд.Въртиш и палиш :)
Re: Пасат б5 1.9тди 110к.с. афн не иска да запали
Тази ръчна помпичка струва 20-30лв.,има ли смисъл да я купувам,при положение че не знам дали ще запали колата.Днеска извадих едната дюза и завъртях,хвърля нафта ама много слабо,не знам така ли трябва да е?
И другото което си мисля е слаб акумулатор,преградата където е той,беше пълна с вода и от студеното да се изтощил,но кото завъртя и си върти стартера?
Мъчех се да го сваля,но уви не мога да видя къде е точно този болт който го държи.
И другото което си мисля е слаб акумулатор,преградата където е той,беше пълна с вода и от студеното да се изтощил,но кото завъртя и си върти стартера?
Мъчех се да го сваля,но уви не мога да видя къде е точно този болт който го държи.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат б5 1.9тди 110к.с. афн не иска да запали
ако си извадил цялата дюза и като завъртиш трябва да го впръсква на мъгла много ситно .За това как върти съшо е от голямо значение трябва да е "бързо".
ето и за акумолатора:http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?122697-Passat-B5-B5-5-plenum-drain-cleaning
ето и за акумолатора:http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?122697-Passat-B5-B5-5-plenum-drain-cleaning
Re: Пасат б5 1.9тди 110к.с. афн не иска да запали
phantom_ написа:ако си извадил цялата дюза и като завъртиш трябва да го впръсква на мъгла много ситно .За това как върти съшо е от голямо значение трябва да е "бързо".
ето и за акумолатора:http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?122697-Passat-B5-B5-5-plenum-drain-cleaning
Не съм вадил цялата дюза,развъртях тръбичката която я захранва.
А за акумулатора не знам дали не е той причината,нали при дизелите им трябват по мощни,но при положение че върти

Благодаря за сайта за акумулатора,но моя не е захванат така.
Нещо което искам да питам,като дам на контакт и на екранчето за часа автоматично излиза температурата и една звездичка почва да мига,това нормално ли е ?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат б5 1.9тди 110к.с. афн не иска да запали
да нормално е да мига в това време,защото е снежинка а не звездичка-под 4градуса звънка и се показва.
- pixell351
- Мнения: 88
- Регистриран на: Вто 02 юли 2013 13:27
- Автомобил: Passat B5 - 1997
- Двигател: 1.9 TDI AFN
Re: Пасат б5 1.9тди 110к.с. афн не иска да запали
Възможности много... Вземаш ключ 17. Развивай гайките отгоре на тръбите на дюзите(и 4-те). Слагаш някой да върти на стартера и като видиш че спират да излизат балончета(въздух) и почне да излиза само нафта, стягаш пъргаво гайките и да го видим тогава ще тръгне ли. А тоя на стартера да не спира да върти :). А относно водата при акумулатора - под него като бръкнеш ама чак отдолу под тая ламарина на която е сложен има дупка за отичане. Мойта тая година два пъти ми се задръства с някви боклуци. Бъркай от там и ги разкарай.
Re: Пасат б5 1.9тди 110к.с. афн не иска да запали
Благодаря на всички колеги за помощта.
Проблема се оказа много сериозен,скъсан ангренажен ремък,не ми се мисли страшно лоша случка,не го пожелавам на никого.
Проблема се оказа много сериозен,скъсан ангренажен ремък,не ми се мисли страшно лоша случка,не го пожелавам на никого.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат б5 1.9тди 110к.с. афн не иска да запали
Е много лошо колега!Не го ли смени като взе колата?Лошо дано има по малко поражения.
Re: Пасат б5 1.9тди 110к.с. афн не иска да запали
Не не съм го сменял защото ме увериха,че е сменян преди 10 хил.км. ,при положение че я взех колата от човек който работи в сервиз и каза че е сменял всичко и е много поддържана. Пораженията утре ще разберем какви са,но предположенията са че са само клапаните ще трябва да се сменят.Надявам се всичко да се оправи и да няма повече проблеми и повече тази грешка да ме убеждават колко са хубави нещата няма да я допусна.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Пасат б5 1.9тди 110к.с. афн не иска да запали
Уф...много гадно.Силно се надявам да са само клапаните,ама също толкова силно се и съмнявам,като се сетя колко си въртял... Правило номер 1 е,ако не ти се представят фактури (най-малко) или да го познаваш тоя човек,че е направил обслужването,задължително да го направиш,дори и да ти се кълнат,че преди 2000 км са ги сменили. Един приятел скъса ангренажа на 47 000 км. с волво,само 2 клапана смени и му излезе 700 всичко.Хубавото е,че има афн мотори под път и над път и можеш да си събереш части от където поискаш.Не се притеснявай,вече не са такива големи сумите като едно време.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пасат б5 1.9тди 110к.с. афн не иска да запали
Кофти случка но ми е любопитно при въртене на стартер не се ли чува някакъв звук метален и изобщо как се върти като бие в клапаните?А и кога се е скъсал ангренажа не е било на път щом си паркирал,значи трябва да е когато си се мъчил да палиш.А това как става не мога да си представя,да прескочи зъб при палене ясно изпитвал съм го но ремък 

Re: Пасат б5 1.9тди 110к.с. афн не иска да запали
fox_vt написа:Кофти случка но ми е любопитно при въртене на стартер не се ли чува някакъв звук метален и изобщо как се върти като бие в клапаните?А и кога се е скъсал ангренажа не е било на път щом си паркирал,значи трябва да е когато си се мъчил да палиш.А това как става не мога да си представя,да прескочи зъб при палене ясно изпитвал съм го но ремък
Доста се мъчих да запали даже накрая падна акумулатора,нямаше странен шум при въртене,и предишния ден като я карах нищо което да подскаже че има проблем,нито загуба на мощност нито някакви страни шумове.Скъсан е част от ремъка и при изключване на двигателя или сутринта при въртене на стартера е прескочил зъб.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: miro slav и 42 госта