Проблем с гаснене Поло 9н 2002
Проблем с гаснене Поло 9н 2002
от скоро ми е появи следния проблем .. както си карам с 60-70-80 на 5-та и изжеднаж колата заглахва.. все едно ми свършва бензина.. и като пусна гаста и е натисна пак си продалжава ( т.е бензин си има ) същия проблем ми се появи и вчера когато искачах 1 балкански път .. на 3та.. и почва да прехълцва все едно бенз. свършва , но като пусна гаста и е натисна пак си варви.. не гасне . та въпроса ми е от какво може да е това.. бензинова помпа ? полото е 9н 2002г 1.2
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с гаснене Поло 9н 2002
Колега, писал си проблем с гаснене, а ти имаш загуба на мощност, колата забива?
Нещо не си обяснил добре проблема.
Ако се съмянваш в помпата се ослушай дали се чува, мери налягане 2,5-3 бара (с и без вакуум), закачи манометър на рейката. Ако е регулатора на горивото, ще имаш и трудно палене. Ако имаш запушен филтър или и става мъчно на помпата, задължително ще работи по шумно. Помпата не би трябвало да се чува в купето как жужи, но пък това не значи, че не прави налягане. Трябва да се мери.
Нещо не си обяснил добре проблема.
Ако се съмянваш в помпата се ослушай дали се чува, мери налягане 2,5-3 бара (с и без вакуум), закачи манометър на рейката. Ако е регулатора на горивото, ще имаш и трудно палене. Ако имаш запушен филтър или и става мъчно на помпата, задължително ще работи по шумно. Помпата не би трябвало да се чува в купето как жужи, но пък това не значи, че не прави налягане. Трябва да се мери.
Re: Проблем с гаснене Поло 9н 2002
freelancer написа:Колега, писал си проблем с гаснене, а ти имаш загуба на мощност, колата забива?
Нещо не си обяснил добре проблема.
Ако се съмянваш в помпата се ослушай дали се чува, мери налягане 2,5-3 бара (с и без вакуум), закачи манометър на рейката. Ако е регулатора на горивото, ще имаш и трудно палене. Ако имаш запушен филтър или и става мъчно на помпата, задължително ще работи по шумно. Помпата не би трябвало да се чува в купето как жужи, но пък това не значи, че не прави налягане. Трябва да се мери.
да колега загуба на мощност... както си върви без проблем и изведнъш спира... пускам гаста и като е натисна пак трагва.. забелязах че го прави по-често когато например искачвам балкански път и следователно тормозя малкия двигател повечко

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с гаснене Поло 9н 2002
Не мисля, че е от горивен филтър, нито от помпата. Виж си МАП сензора (дебитомера), Дросел клапата, за мъртва зона, да не губи контакт при натоварване, т.е при определени обороти. При определени обороти ли го прави(по високи)? Примери си компресията и сложи една хартия отзад на ауспуха да видиш дали я засмуква, от време на време. Ламбда сонда също провери.
Според мен е нещо, което ти определя горивото и при натоварване я дави или е прекалено бедна сместа.
На диагностика излиза ли ти нещо? Свети ли ти някоя лампа?
Как е сутрин, когато е студена? Колко оборота вдига? Играят или ти оборотите?
Според мен е нещо, което ти определя горивото и при натоварване я дави или е прекалено бедна сместа.
На диагностика излиза ли ти нещо? Свети ли ти някоя лампа?
Как е сутрин, когато е студена? Колко оборота вдига? Играят или ти оборотите?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта