За съжаление не мога да пратя снимки, но си мисля, че с думи добре го описах случая. Първо става въпрос за пластмасовото лостче, което натиска единия лост на скоростната кутия. Захванато е директно към СК и при петстепенните е по-късо, на което на немски пише 5 gang (може би така е само за оригиналните). Ако в автоморгата незнаят за него, то във веригите като Ауто+, Еуро07 и т.н. знаят, како по спомен не струва скъпо. На долната снимка е елемент №36.
http://media.snimka.bg/3874/014002928.jpgЛостчето изглежда така:
http://www.vwclub.bg/forum/download/file.php?id=24296Иначе при разширяването на кутията на лоста в купето (кутията е около позиции №№3 и 4 на снимката), нищо особено - просто се разширява от дясно, чрез леко изрязване на ламарината от дясно, докъто при движение на лоста на дясно и напред ще може да се оцели пета скорост без да пречи кутията на нормалния ход на лоста. При 4-степенните кутии там пространството е ограничено.
Накрая за прецизно регулиране на хода на лоста наляво-надясно се разхлабва скобата №37, стегната с гайката-болта, елементи №№38 и 39 съотвенто. За тази операция трябва канал.