може ли да се монтира без ерор-кабели обикновен 35W-ов ксенон на пасат 5/5.5, на който при изгоряла крушка (независимо коя) на FIS дисплея излиза рисунка на крушка с надпис Light Failure.
според събраните различни мнения до този момент, едни казват "може", други "не", трети "зависи от ксенона". Искам да разбера дали има хора с монтиран/монтирали по този начин ксенон и какво е тяхното мнение
ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
- karlson18
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 04 авг 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
Аз си монтирах ксенона без тези преходници,но само трябва малко да разчекнеш пластината която държи крушката за да може да минат кабелите,на таблото не ми свети никаква лампичка за изгоряла крушка.Момчето от което взех ксенона ми обясни,че ако ксненона е 55W тогава трябва да се слагат тези преходнизи за да не свети на таблото все едно имаш изгоряла крушка.
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
едни хора казват обратното, че като е 55W ксенона тогава е ок, щото и старата крушка е 55W. Но пък едни други хора, казват, че това зависи само от баласта, където компютъра хващал пад на напрежението и крушката няма значение. Аз обаче съм бос в ел. темите, та затова питам.
С две думи ти нямаш проблем с 35w ксенон
С две думи ти нямаш проблем с 35w ксенон

- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
Аз също.
2 комплекта по 35W баласти.
2 комплекта по 35W баласти.
- dancho_kolev
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 15:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
И аз съм с два комплекта крушки и баласти 35W повече 2 години !
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
dancho_kolev написа:И аз съм с два комплекта крушки и баласти 35W повече 2 години !
Тоест на дългите също си сложил ксенон ?
А като пускаш дълги не светят ли по слабо в началото и при светкавица ??? Има мнения че се съкращавал живота на лампата в този режим на ползване на къси/дълги.
Като се слага ксеноновата крушка в оригиналният фар на Пасат 5.5 с конзола Н7 -ксенонката със същият цокъл ли е и ползва ли оригиналната букса или всичко е различно. Моите се сахващат с телчета -говоря за халогенките сега.
Какво се запазва и какво не ?
От къде се взема управлението на късите ?
Ксенонката разтопява ли снега по фара или се налага сам да си го чистиш ?
=================
Каква марка ксенон сложихте колеги ??? Хем да е читав, хем качествен -оптимален вариант ???
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
kossis написа:dancho_kolev написа:И аз съм с два комплекта крушки и баласти 35W повече 2 години !
Тоест на дългите също си сложил ксенон ?
А като пускаш дълги не светят ли по слабо в началото и при светкавица ??? Има мнения че се съкращавал живота на лампата в този режим на ползване на къси/дълги.
Като се слага ксеноновата крушка в оригиналният фар на Пасат 5.5 с конзола Н7 -ксенонката със същият цокъл ли е и ползва ли оригиналната букса или всичко е различно. Моите се сахващат с телчета -говоря за халогенките сега.
Какво се запазва и какво не ?
От къде се взема управлението на късите ?
Ксенонката разтопява ли снега по фара или се налага сам да си го чистиш ?
=================
Каква марка ксенон сложихте колеги ??? Хем да е читав, хем качествен -оптимален вариант ???
късите светлини на 5,5 са с лупа и мисля,че бяха друг вид цокъл но пак се водят Н7, може и да греша-мой колега има такъв и само там все още не съм ровил

ксенонката като всяка крушка генерира топлина и зависи и от снега и от студа дали ще се разтопи
аз мойте ксенони им бих шута щото ме предупредиха,че не е заводски монтаж и подлежа на глоба
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
и аз съм с китайкси комплект за 70лв , вече почти година, свети перфектно, не заслепява.
колега kossis, аз взех HIDxenon H7, сваляш старите крушки слагаш ксеноновите, същия цокъм са, малко пинисчийски влизат буксите през металните пластинки които посредством леко завъртане ти държат оригиналните крушки. От крушката излизат два кабела, към буксата на която до преди си закачал обикновената крушка се закачат двата захранващи кабела за баласта, така две двойки кабели излизат през гумен маншон , който се монтира на предватително изрязания малък кръгъл отвор на гумената капачка на фар зад крушката. И се получава така че от буксата вътре във фара излизат + и - за бласта, който е извън фара, от баласта пък тругват два кабела с високото напрежение към ксенон крушката, които са с две букси извън фара.
Ксенона си топи снега, но е малко по студен.
п.с. избери си само подходящ цвят аз заложих на 4300 който е бяла, към синя светлина.
Карам на дневни светлини 20% дълги с обикновени крушки, ксенон само когато е тъмно, така също му удължавам живота, но пък колегата кара същия ксенон от почти година при постоянно каране на ксенон къси светлини и още не е имал проблем.
Ако искаш мога да съдействам за един комплект ксенони и подробно обяснение на ЛС
колега kossis, аз взех HIDxenon H7, сваляш старите крушки слагаш ксеноновите, същия цокъм са, малко пинисчийски влизат буксите през металните пластинки които посредством леко завъртане ти държат оригиналните крушки. От крушката излизат два кабела, към буксата на която до преди си закачал обикновената крушка се закачат двата захранващи кабела за баласта, така две двойки кабели излизат през гумен маншон , който се монтира на предватително изрязания малък кръгъл отвор на гумената капачка на фар зад крушката. И се получава така че от буксата вътре във фара излизат + и - за бласта, който е извън фара, от баласта пък тругват два кабела с високото напрежение към ксенон крушката, които са с две букси извън фара.
Ксенона си топи снега, но е малко по студен.
п.с. избери си само подходящ цвят аз заложих на 4300 който е бяла, към синя светлина.
Карам на дневни светлини 20% дълги с обикновени крушки, ксенон само когато е тъмно, така също му удължавам живота, но пък колегата кара същия ксенон от почти година при постоянно каране на ксенон къси светлини и още не е имал проблем.
Ако искаш мога да съдействам за един комплект ксенони и подробно обяснение на ЛС

Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
Мерси колега, ще помисля още не съм решил да слагам, а само разпитвам. Но май си заслужава-не е скъпо.
То би следвало ако живота на ксенонката е 3000 часа-да карат поне 5 до 10 години при нормална експлоатация.
Една халогенка с 300 часа-издържа при всекидневно пускане по 1 час средно-около 1.5 година и гори.
А и осветяването става друго.
Ако реша да слагам ксенонки ще е 4300 К до 5000 К - убедил съм се че по синият спектър е лош за мокро време.
По жълтото е по добре.
Та ако слагам ще е на топлото време- на пролет-от тоя старият пасат ми е писнало да се гърча на студа зимата-Б3 беше, а все едно поддържах Б 5.5
Его и Брато -кара Audi B4- газ/бензин и сега ще му правя профилактика на Моното че нещо си пали на бензин избирателно сутрин !
Мерси Дон Киход за предложението за помощ-ще се възползвам от него за подробно инфо и за съдействие ако реша да правя тая модификация.
=============
ulipet -само заради това ли ги махна-че да не те глобят ??? Ако са светели добре не е оправдано според мене ! Как разбират куките че е модификация ?
То би следвало ако живота на ксенонката е 3000 часа-да карат поне 5 до 10 години при нормална експлоатация.
Една халогенка с 300 часа-издържа при всекидневно пускане по 1 час средно-около 1.5 година и гори.
А и осветяването става друго.
Ако реша да слагам ксенонки ще е 4300 К до 5000 К - убедил съм се че по синият спектър е лош за мокро време.
По жълтото е по добре.
Та ако слагам ще е на топлото време- на пролет-от тоя старият пасат ми е писнало да се гърча на студа зимата-Б3 беше, а все едно поддържах Б 5.5

Его и Брато -кара Audi B4- газ/бензин и сега ще му правя профилактика на Моното че нещо си пали на бензин избирателно сутрин !
Мерси Дон Киход за предложението за помощ-ще се възползвам от него за подробно инфо и за съдействие ако реша да правя тая модификация.
=============
ulipet -само заради това ли ги махна-че да не те глобят ??? Ако са светели добре не е оправдано според мене ! Как разбират куките че е модификация ?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
Една ксенонова крушка вече е 10-15лв.колкото халогенната,и свети много по добре.Аз съм с ксенон 55w и съм много доволен.Нищо не ми свети на таблото.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
Тези от по 10-15лв нищо не светят
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
IRRITATING написа:Тези от по 10-15лв нищо не светят
тези по 10-15 лв са от комплектите по 70 лв и си светят перфектно. На А3-sportback ксенона ми беше фабричен с динамик левел и светеше едно към едно с китаеца на сегашния ми пасат B5.5
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
на техн.преглед се заядоха ама ме пуснаха,после се консултирах с познати полицаи и така
а относно как са разбрали-само като ги светнах и бях разкрит
пък и фаровете са обикновени,иначе добре светеха
а относно как са разбрали-само като ги светнах и бях разкрит

пък и фаровете са обикновени,иначе добре светеха
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта