след като няма електроника какви са тея кабели който влизат в задния диференциал.
Диференциала го отвори един познат в сервиз и каза че вътре има някакъв датчик към тея кабели(мисля че бяха два)
някакво значение има ли м/у пасат 1.8 и пасат г60
въпрос за пасат 1.8 синхро
- Alex
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
До колкото разбирам синхрото си ти работи нормално, не се занимавай с глупсти а си шофирай. Само да те предупредя за едно нещо, гледай да не "пилиш" много гуми.... тръгвай нормално, защото има едно каре на кардана, което освен, че е скъпо (малко под 300лв.) се сменя и изключително трудно. Това ти го казвам от опит скоро смених второто. 

-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
значи да я карам тая кола докатоя имам със 140 км/ч най много е мерси но ако е така не ми трябва това,в момента съм махнал кардана и не карам с 140 а най спокойно си ускорява до 180 повече не съм я натискал
Представяте ли си ако в един момент със 160 задното се включи какво става.
Ч път като тръгна и колата си върви на предно без ядове на нормално каране и примерно след 5 км при 60 км/ч се усеща че включва задното след още толкова се изключва и така си прай нон стоп и затова сега е без кардан
Представяте ли си ако в един момент със 160 задното се включи какво става.
Ч път като тръгна и колата си върви на предно без ядове на нормално каране и примерно след 5 км при 60 км/ч се усеща че включва задното след още толкова се изключва и така си прай нон стоп и затова сега е без кардан
- Alex
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
????? Или ти нещо си си внушил или наистина имаш някакъв проблем със синхрото!!!
1. Не може да се усети кога се включва и кога се изключва... защото няма нито някъкъв специфичен звук нито се усеща по какъвто и да е начин в поведението на колата. В една статия бях чел ,че при нормални условия синхрото работи като разпределя 90% от пред и 10% от зад, а при възникване на "ситуация" виско муфата зацепва и става това, което Vaskoto1 написа по-горе.
3. Синхрото не ти пречи да караш бързо, напротив помага ти да се държиш "здраво" на пътя. Вярно е, че колата без него е малко по-пъргава но ако това ти е идеята защо си си купил синхро
???!!!.
1. Не може да се усети кога се включва и кога се изключва... защото няма нито някъкъв специфичен звук нито се усеща по какъвто и да е начин в поведението на колата. В една статия бях чел ,че при нормални условия синхрото работи като разпределя 90% от пред и 10% от зад, а при възникване на "ситуация" виско муфата зацепва и става това, което Vaskoto1 написа по-горе.
3. Синхрото не ти пречи да караш бързо, напротив помага ти да се държиш "здраво" на пътя. Вярно е, че колата без него е малко по-пъргава но ако това ти е идеята защо си си купил синхро

-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
еми като го купих нямаше нищо общо като в момента,преди това имах ауди 80 quatro и знам как върви само с предно и как със 2-те предавания,бъди сигурен че се усеща като се включи дадох ти и какви скорости вдигам със и без кардана лично според мен има някакъв проблем,като тръгнеш да въртиш гуми преди превъртаха малко и се изтрелваше а сега направо се изтрелва,т.е. врътвало е гуми предо да зацепи задния.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
pugsy написа:еми като го купих нямаше нищо общо като в момента,преди това имах ауди 80 quatro и знам как върви само с предно и как със 2-те предавания,бъди сигурен че се усеща като се включи дадох ти и какви скорости вдигам със и без кардана лично според мен има някакъв проблем,като тръгнеш да въртиш гуми преди превъртаха малко и се изтрелваше а сега направо се изтрелва,т.е. врътвало е гуми предо да зацепи задния.
ясно е че не си изобщо в час!
на ауди куатро НЕ СЕ ИЗКЛЮЧВА ЗАДНОТО!!!
на бутона пише не OFF а DIFF което значи че със светкането на лампата включваш БЛОКАЖА НА ЗАДНИЯ ДИФЕРЕНЦИАЛ а не да го включваш и изключваш.
сега синхрото няма торсен или трети диференциал както има куатрото-писах ти по горе-това се изпълнява от вискомуфата.
синхрото е по различна система.
електроника няма и жиците са вероятно блокаж на задния диференциал-не знам точно какво е.
трябва да се види и проучи по детайлно.
недей обаче да сравняваш двете коли-нямат много общо. като 4х4 това.
- didogn71
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 01 мар 2005 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
pugsy написа:значи да я карам тая кола докатоя имам със 140 км/ч най много е мерси но ако е така не ми трябва това,в момента съм махнал кардана и не карам с 140 а най спокойно си ускорява до 180 повече не съм я натискал
Представяте ли си ако в един момент със 160 задното се включи какво става.
Ч път като тръгна и колата си върви на предно без ядове на нормално каране и примерно след 5 км при 60 км/ч се усеща че включва задното след още толкова се изключва и така си прай нон стоп и затова сега е без кардан
аз също имам синхро редовно го карам с 160,пробвал съм го до 200 и нямам никакви забележки.единствено трябва и четирите гуми да са еднакви
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
та значи можеби си малко прав има нещо като проблем но не голям както ми обясниха та да си доида на думата значи скороста е малка защото някаква букса свързана с пета скорост е проблема та ако решиш обадисе на този тел.0888411253 ЦЕЦО той ми го каза днес заговорихмесе защото покраи него се въртят 3 синхрота и едното е имало твоя проблем та ако искаш се свържи с него той знае за твоя проблем и се договорете успехpugsy написа:ама аз немога да ги вдигна тея километри 140 макс
- Rado
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кабелите са за ......
Когато рагнеш задна датчика за заден ход подава инбпулс на един електромагнит вав задниа деференцял така колата има 4x4 и на заден
Тоест ако се преебе да можеш да си качиш задните гуми на рапатрак и да я теглиш иначе ако го няма този електромагнит се преебва раздатката.....
Както става на Ауди като я дигнеш на крик и болкираш деференциала се чупи саден деференциал тапо и кофти ама кво да се прави такива са си
Когато рагнеш задна датчика за заден ход подава инбпулс на един електромагнит вав задниа деференцял така колата има 4x4 и на заден
Тоест ако се преебе да можеш да си качиш задните гуми на рапатрак и да я теглиш иначе ако го няма този електромагнит се преебва раздатката.....
Както става на Ауди като я дигнеш на крик и болкираш деференциала се чупи саден деференциал тапо и кофти ама кво да се прави такива са си
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
накрая се наложи аз и един приятел да го поразгледаме,вдигнахмего на един подемник и се оказа 4е диференциала се командва от вакоум,
вакумът минава през някакъв клапън с един троиник,които се беше сцепил посредата и си дърпаше въздух оттам.На диференциала има една пластмаса с 2-та въпросни кабела и 2 вакума.На платното има закачено едно лостче и то дърпа "нещо" в дифренциала.
вакумът минава през някакъв клапън с един троиник,които се беше сцепил посредата и си дърпаше въздух оттам.На диференциала има една пластмаса с 2-та въпросни кабела и 2 вакума.На платното има закачено едно лостче и то дърпа "нещо" в дифренциала.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта