ААZ-гори масло!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
kidgo написа:преди тая имах 2-ка дизел и маслото го сменях на 5-6 хил.,но на тая един господ знае през колко е сменяно!факт е че няма признаци за издухан двигател или турбо(поне според мен),не тече кой знае колко от капака на клапаните,няма друг видим теч,а маслото се губи!
Aз на AAZ маслото го сменям на 5 000км. Но карам главно в София, в час пик и минавам 20км за около 50мин и сигурно маслото е на доста повече моточасове. Отделно градския режим на двигателя му разказва играта на маслото.
Карам само с масло Fucs Titan Carat 10w40 от Ауто+ вече 2 години.
Преди карах само с Fina 15w40 специално за турбо дизел и го гореше по 1 литър на 5 000км.
Смених маслото с Fucs хем че е по-ефтино и не го гори.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- kidgo
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
компресията не съм я мерил ,но сутрината направо завъртях,бес да подгрявам и запали точно от зъб(на 1-вата секунда)!направо ас не повярвах,а беше -1градус!така че предполагам че компресията е добра!купих гумички , повдигачи и гарнитура(доста скъпичка сравнение с тази на 2-ката) и другата седмица ще ги сменя и да вигим кво ще стане



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Добре де защо копуваш гумички и клапани без да си мерил компресията.Що си представяш ,че вотора е лего и можеш да си го разглобяваш и сглобяваш безпричиино.Ако компресията ти е ОК и не губи от клапаните съвета ми е да не сменяш ,защото мотора се е сработил и си бачка а като го отвориш само го прецакваш/да не говорим за варианта ако избириш куц майстор или не пришлайфаш с паста клапана и главата/.Определи първо със сигурност причината за загуба на маслото и тогава сменяй и отваряй мотора 

Rabbit_TDI написа:Това че не гори изобщо масло не говори много хубави нещо.Принципно турбинирана кола траябва да си хапва по молко масалце.Щом не го гори има голяма вероятност маслото да не е 10В40 и да е много "дебело"
Силно казано не гори масло

Иначе сегашното масло като го гледам на око в тубата в студеното време си е течливо и не се е сгъстило хич. Но въпреки всичко може и да не е 10в40 а да е някакво менте - никой не е застрахован да попадне на менте. Но за две години каране само с него ако беше фалшиво щеше да има последствия за двигателя особенно за турбината.
- kidgo
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Rabbit_TDI написа:Добре де защо копуваш гумички и клапани без да си мерил компресията.Що си представяш ,че вотора е лего и можеш да си го разглобяваш и сглобяваш безпричиино.Ако компресията ти е ОК и не губи от клапаните съвета ми е да не сменяш ,защото мотора се е сработил и си бачка а като го отвориш само го прецакваш/да не говорим за варианта ако избириш куц майстор или не пришлайфаш с паста клапана и главата/.Определи първо със сигурност причината за загуба на маслото и тогава сменяй и отваряй мотора
Ас клапани няма да сменям,ще сменям хидроповдигачи или хидрощоцове както им казват някои!И ще ги сменям защото един от тях ми чука(явно е блокирал),а много трудно се остановява кой е той и ме посъветваха да ги сменя и 8-те!Така че отваряне на глава няма да има,нито припасване на клапани!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
въобще от повдига4ите не зависи разхода на масло,но гуми4ките са под тях;и на вниманието на колегата:след като ще сменяш гуми4ки си провери и вода4ите на клапаните как саRabbit_TDI написа:А аз не съм разбрал че повдигачите.То от тях може ли да губи масло?Щото дори и да изпускат няма ли пак в мотора да иде?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не трябваше ли точно при смяна на водачите да се разглоби главата да се припаснат наново клапаните.Един приятел смени водачи и гумички щонто течеше масло и майсторите го убедиха да не припасва клапани и на 15к километри е пак на същия хал.Ако гори масло през клапаните как е най-правилно да се направи ремонта?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
ако вода4ите са зле главата долу и вси4ко както трябва,а ако не мърдат клапаните пе4ели 6 от тототоRabbit_TDI написа:Не трябваше ли точно при смяна на водачите да се разглоби главата да се припаснат наново клапаните.Един приятел смени водачи и гумички щонто течеше масло и майсторите го убедиха да не припасва клапани и на 15к километри е пак на същия хал.Ако гори масло през клапаните как е най-правилно да се направи ремонта?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 137 госта