ААZ-гори масло!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 21 дек 2006 23:47


И аз имах подобен проблем-това е от смяната на вида на маслото,ама половин литър за хиляда километра е наистина много.




Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Пет 22 дек 2006 0:47


гледах маркучите на турбото,тоя дето излиза от него и влиза в смукателните тръби е омазнен,но чак да се стича такова нещо не видях,ще сменя гумичките и гарнитурата на капака на клапаните ,пък ще видим!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 22 дек 2006 10:14


Добре де защо първо не провериш компресията като за начало.Като я мериш гледай да ти я мерят през свещите а да не ти свалят дюзите.


Потребителски аватар
div_ane
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 25 май 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот div_ane » Пет 22 дек 2006 10:19


kidgo написа:преди тая имах 2-ка дизел и маслото го сменях на 5-6 хил.,но на тая един господ знае през колко е сменяно!факт е че няма признаци за издухан двигател или турбо(поне според мен),не тече кой знае колко от капака на клапаните,няма друг видим теч,а маслото се губи! :(


Aз на AAZ маслото го сменям на 5 000км. Но карам главно в София, в час пик и минавам 20км за около 50мин и сигурно маслото е на доста повече моточасове. Отделно градския режим на двигателя му разказва играта на маслото.

Карам само с масло Fucs Titan Carat 10w40 от Ауто+ вече 2 години.
Преди карах само с Fina 15w40 специално за турбо дизел и го гореше по 1 литър на 5 000км.

Смених маслото с Fucs хем че е по-ефтино и не го гори.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 22 дек 2006 12:11


Това че не гори изобщо масло не говори много хубави нещо.Принципно турбинирана кола траябва да си хапва по молко масалце.Щом не го гори има голяма вероятност маслото да не е 10В40 и да е много "дебело"


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Пет 22 дек 2006 14:37


компресията не съм я мерил ,но сутрината направо завъртях,бес да подгрявам и запали точно от зъб(на 1-вата секунда)!направо ас не повярвах,а беше -1градус!така че предполагам че компресията е добра!купих гумички , повдигачи и гарнитура(доста скъпичка сравнение с тази на 2-ката) и другата седмица ще ги сменя и да вигим кво ще стане :!: :?:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 22 дек 2006 16:40


Добре де защо копуваш гумички и клапани без да си мерил компресията.Що си представяш ,че вотора е лего и можеш да си го разглобяваш и сглобяваш безпричиино.Ако компресията ти е ОК и не губи от клапаните съвета ми е да не сменяш ,защото мотора се е сработил и си бачка а като го отвориш само го прецакваш/да не говорим за варианта ако избириш куц майстор или не пришлайфаш с паста клапана и главата/.Определи първо със сигурност причината за загуба на маслото и тогава сменяй и отваряй мотора :wink:


Потребителски аватар
div_ane
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 25 май 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот div_ane » Пет 22 дек 2006 18:09


Rabbit_TDI написа:Това че не гори изобщо масло не говори много хубави нещо.Принципно турбинирана кола траябва да си хапва по молко масалце.Щом не го гори има голяма вероятност маслото да не е 10В40 и да е много "дебело"


Силно казано не гори масло :D Гори ми около 300-400 грама на 5 000км а със Фина-та преди беше литър че и повече на 5 000км.

Иначе сегашното масло като го гледам на око в тубата в студеното време си е течливо и не се е сгъстило хич. Но въпреки всичко може и да не е 10в40 а да е някакво менте - никой не е застрахован да попадне на менте. Но за две години каране само с него ако беше фалшиво щеше да има последствия за двигателя особенно за турбината.


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Пет 22 дек 2006 19:47


Rabbit_TDI написа:Добре де защо копуваш гумички и клапани без да си мерил компресията.Що си представяш ,че вотора е лего и можеш да си го разглобяваш и сглобяваш безпричиино.Ако компресията ти е ОК и не губи от клапаните съвета ми е да не сменяш ,защото мотора се е сработил и си бачка а като го отвориш само го прецакваш/да не говорим за варианта ако избириш куц майстор или не пришлайфаш с паста клапана и главата/.Определи първо със сигурност причината за загуба на маслото и тогава сменяй и отваряй мотора :wink:

Ас клапани няма да сменям,ще сменям хидроповдигачи или хидрощоцове както им казват някои!И ще ги сменям защото един от тях ми чука(явно е блокирал),а много трудно се остановява кой е той и ме посъветваха да ги сменя и 8-те!Така че отваряне на глава няма да има,нито припасване на клапани!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 22 дек 2006 23:21


А аз не съм разбрал че повдигачите.То от тях може ли да губи масло?Щото дори и да изпускат няма ли пак в мотора да иде?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 22 дек 2006 23:25


Rabbit_TDI написа:А аз не съм разбрал че повдигачите.То от тях може ли да губи масло?Щото дори и да изпускат няма ли пак в мотора да иде?
въобще от повдига4ите не зависи разхода на масло,но гуми4ките са под тях;и на вниманието на колегата:след като ще сменяш гуми4ки си провери и вода4ите на клапаните как са


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 22 дек 2006 23:30


Не трябваше ли точно при смяна на водачите да се разглоби главата да се припаснат наново клапаните.Един приятел смени водачи и гумички щонто течеше масло и майсторите го убедиха да не припасва клапани и на 15к километри е пак на същия хал.Ако гори масло през клапаните как е най-правилно да се направи ремонта?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 22 дек 2006 23:33


Хм въпроса става малко като въпроса кое по добре - да си богат и красив или беден и болен :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 22 дек 2006 23:36


Rabbit_TDI написа:Не трябваше ли точно при смяна на водачите да се разглоби главата да се припаснат наново клапаните.Един приятел смени водачи и гумички щонто течеше масло и майсторите го убедиха да не припасва клапани и на 15к километри е пак на същия хал.Ако гори масло през клапаните как е най-правилно да се направи ремонта?
ако вода4ите са зле главата долу и вси4ко както трябва,а ако не мърдат клапаните пе4ели 6 от тотото


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 23 дек 2006 0:09


kidgo написа:ще сменям хидроповдигачи !И ще ги сменям защото един от тях ми чука(явно е блокирал),а много трудно се остановява кой е той

Няма такива работи, много лесно се установява кой е.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта