Голф 3 1.6 75 к.с. Проблем с оборотите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Apokalipsisa
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Проблем с оборотите

Мнениеот Apokalipsisa » Пон 09 дек 2013 12:36


kris11 написа:прословутата дроселова клапа.



Мда и при всяка диагностика си изкарва грешка в дроселовата клапа и това е.... Всички ми казват,че трябва да се смени.Но 600 лева за нов дросел не ми се дават.Ще търся втора употреба отнякъде,дано тя излезе по-читава.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13543
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Проблем с оборотите

Мнениеот kris11 » Пон 09 дек 2013 19:23


бях мернал и по 360-470 лв. да беше казал още в началото на темата, че излиза на диагностика , а не да се гадае. Няма оправия - само смяна.
Руснаците отварят и огъват космите на плъзгачите да трият на здраво място , но е краткосрочно решение. Плъзгачите са 2 бр.


Apokalipsisa
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Проблем с оборотите

Мнениеот Apokalipsisa » Чет 12 дек 2013 0:00


В момента нямам възможност за нов дросел,та искам да попитам за този: http://prodavalnik.com/drosel-ea-golf-polo-1-4-i27188511 дали ще стане на моят двигател?На външен вид е 1 към 1,даже и крачетата където се включва компютъра са 7.


sevelin
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 22 юни 2011 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: levski

Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Проблем с оборотите

Мнениеот sevelin » Пет 13 дек 2013 13:37


еднаквиса колега един и сшти номерса . :th_up


Apokalipsisa
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Проблем с оборотите

Мнениеот Apokalipsisa » Пон 16 дек 2013 23:07


Сега пък се оказа че не било от дроселовата клапа.На бензин си държеше перфектно обороти,докато не пробиха дупката и стана тотална мизерия.Проблемът бил в кьопавото газифициране на колата.Сега я откарах при кадърни газаджий,които да се опитат да оправят проблема на метан и да запушат дупката на дросела с нит,за да работи и на бензин.


Apokalipsisa
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Проблем с оборотите

Мнениеот Apokalipsisa » Пон 30 дек 2013 0:11


Закачиха я пак на компютър и проблема с форсирането се оказа,че е от температурния датчик.Смених го,но все още са супер ниски оборотите на празен ход и обикновено,когато спускам планина и на някой по-голям завой като се натовари хидравликата и гасне.При всички възможни газаджий в града ходих,какво ли не му правиха на тоя голф,какво ли не му сменях,но никой така и не успя да вдигне оборотите на празен ход.Седят си на 800 и голфа се тресе яко.Та един майстор днес ме светна за ангренажния ремък,че могло да е върнат с един зъб назад(или напред каза не помня)и от това се получавал проблемът в ниските обороти.Не знам какво е правил предишният собственик с голфа,но на метан и без аванс процесор,колата си хвърчи стабилно.Всеки газаджия,който я пробва,след това с чуди как може такъв умрял мотор и то на метан,да набира толкова стабилно(и то без притурки,за коригиране на предварението).Та днеска ми обясняваше майстора,че като се направи тази интервенция с ангренажния ремък се постигало повече мощност,но и двигателя ставал нестабилен на празен ход.Възможно ли е да е от това и да я карам ли пак в някой сервиз,да гледат ремъка?


Стоун
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 01 дек 2013 18:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Проблем с оборотите

Мнениеот Стоун » Пон 30 дек 2013 23:08


Колега, а не си ли се замислял, че може да е от въздушния филтър и при голяма скорост да има силно и принудително влизане на въздуха през дросела, макар и затворен. Може и тъпо да звуча или да ми се смееш, но при една от по, по, по - предишните ми коли - Пежо 309, спортно изпълнение с механична инжекция и бях сложил газова уредба, и реално си развалих колицата. Но симптомите, които описваш ги имах същите - гаснеше, когато я изключвах по нанадолнище със скорост над 40-50км/ч., или пък оборотите падаха критично низко. Тогава се оплаках на един познат майстор, който ми обясни, че по този начин влизало принудително въздух и газовата смес ставала много обеднена. Той извади маркуча, преди въздушния филтър и го извъртя малко назад, или настрани, не си спомням, било е преди около 8-9 години, и Пежака заработи на газ по - добре. На бензин си работеше много добре.
Пробвай, пък дано съм ти помогнал.
:love.vwclub


subofer
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 23 окт 2012 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Проблем с оборотите

Мнениеот subofer » Сря 08 яну 2014 1:34


наскоро имах същия проблем с оборотите първо се форсираше когато си искаше колата и оборотомера откачаше смених стъпковото моторче с оригинално 2ра употреба от морга за 10лв и се оправи, след време почнаха да ми падат оборотите както карам и колата гаснеше ако не и давам газ но го правеше отвреме навреме това и се оказа голямо предварение на делкото настрои го един майстор за 5 лв и няма проблеми.а в момента падат до 500 и надоло рядко закачах я на комп. излезе дросел изтриха грешката оправи се за няколко дена и същата работа отворих дросела и беше пълен с батак щото карам предимно на газ и сега ще го чистя с някъв спрей или корселин обаче не съм се захванал щото мн хора ревът че след почистване доста километри им праят мизерии оборотите докато се нормализира компа на колата почвало да трупа грешки.надявам се да съм ти помогнал с нешо.


Потребителски аватар
alex_98
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 27 юли 2015 14:34
Автомобил: Vw Vento and Golf 3
Двигател: 1Y 1992 ABU 1993

GOLF 3 променя си оборотите

Мнениеот alex_98 » Вто 08 ное 2016 20:04


Здравейте имам голф 3 1.6 ABU ,когато запаля държи високи оброти (може би нормално защото е студен двигателя ) после падат под 1000 и след това пак ги вдига.Всичко по запалването е сменено.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта