проблем с маслото някакъв...хелп

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DEFLEPPARD
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 17 дек 2005 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

проблем с маслото някакъв...хелп

Мнениеот DEFLEPPARD » Сря 20 дек 2006 16:20


колата е 12.1988год. 1.8 пълна инжекция (ПФ мотор?!?) с газова уредба...
имах газ-бензинов проблем та я водих на елкон и стенд и уж я опрайха там еку-то чистиха нам кво си прайха иииии...

на връщане от сервиза ми светна лампата за маслото и се включи някакъв адски гаден зумер... колата изгасна (не знам дали от това е изгаснала?!??) както и да е.. прибрах се в нас, днес сутринта на студен двигател проверих маслото - на максимума си е, преди 1-2000км съм сменил маслото със маслен, бензинов и въздушен филтър...

днеска колата е в ел. сервиз да ми видят таблото дали е оттам...



но ако не е от таблото къде може да е проблема???




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 20 дек 2006 16:57


Проблема със сигурност не е от таблото. Зумера се включва да не би да не видиш че ти свети лампата. Щом е светила за маслото значи или няма достатъчно налягане или датчика нещо не е вред, по вероятно второто. Или пък в сервиза нещо са ти разбутали кабелите и недава добър контакт.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Сря 20 дек 2006 19:12


пробвай с търсачката има много изписано за зумера и маслото.


Потребителски аватар
GERIO
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот GERIO » Сря 20 дек 2006 19:28


Здравей приятелю. За този проблем имаше доста голяма тема във Форума в която доста изчерпателно бяха обсъдени причините. Но все пак моят съвет е потърси помощ в добър сервиз защото това е сериозно. В смисъл, че е еднакво възможно да е истински или лъжлив сигнал за проблем. Чвсто при VW се случва да възникне проблем с маслената помпа и своевременната и смяна спестява доста пари. На старо е около 40, 50 лв. Най - лесно е в някой сервиз да се провери налягането на маслото при датчика на главата и ако не е добро да се търси причината, а ако всичко е наред оправи си таблото. Моето мнение е, че по - добре е тази система (за предварителна сигнализация) да се поддържа работеща, а не да се шунтира с цел да не те дразни. Успех!


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Сря 20 дек 2006 21:42


http://forum.vwclub.bg/search.php
Напиши "зумер",търси във "Пасат" и виж какво става..... :wink:


Потребителски аватар
DEFLEPPARD
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 17 дек 2005 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEFLEPPARD » Пет 22 дек 2006 8:13


благодаря на всички за отговорите :)

колата излезе от ел. сервиза и се оказа че няма проблем в таблото, проблема със зумера се появил "най-вероятно" защото буксата на датчика дето е на главата е била леко изкарана - откак наместихме буксата не се е включвал (а съм минал към 10-20км след това и то на сравнително високи обороти - нямам оборотомер ама 80км/ч на 2 скорост би трябвало да е над 5000рпм :) и... не се е включвал което ме кара да съм оптимистично настроен :) )

все пак следващата работна седмица ще потърся сервиз където да ми измерят налягането на маслото.. за всеки случай :)


П.С. имам едно малко проблемче с електрическия шибидах на колата... когато отворя люка до край (независимо коя от двете позиции) после не иска да се затваря - та се налага да отвивам болтовете да свалям кората от тавана и да навивам 1-2 оборота с отвертката, та чак тогава започва пак да работи....

това нормално ли е за пасатите или има нещо "счупено" ?


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 22 дек 2006 9:47


Това с шибидаха май е "нормално" за старите коли. :-) И моя е така, но функцията "открехване нагоре" все още работи.
Не го отваряй повече, особено назад защото има вариант да остане отворен, да се скъсат жила в механизъма, да изгори двигателчето или да се счупи нещо. Може и да задере в покрива и да се издраска при излизане.
Проблема е че механизъма е прекалено прецизно направен - дори малко износване и промяна в положенията на детайлите води до такива ефекти.
Може в твоя случай някаква донастройка или смазване да помогне, ако не - решението е да не го ползваш за да не се счупи нещо, и когато има време да се свали и да се поправи. Но е играчка, сваля се цялата облицовка на тавана първо, а после трябва да се мисли за възстановяване на износените части (по метода направи си сам).
Аз все не мога да намеря време за моя, вече 2 години. :-)


STOIAN ANDREEV
Мнения: 44
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

шиби

Мнениеот STOIAN ANDREEV » Съб 23 дек 2006 19:12


И аз съм със същия проблем вече четири години , но вече му свикнах къде са крайните положения и просто не го отварям докрай .


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aron1 » Пет 29 дек 2006 10:35


здравеите и аз имам същия пасат ама с други проблеми :D относно мотора си се оправил но ако пита6 мен караи само с масло мотул 10в40.а за шибидаха отидете на ремонт и моя бе6е така но след сервиза се отваря на всякаде и до краи



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], dangala, ssssl и 55 госта