ААЗ- въпреки нов терм.отоплението не топли - решено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред

Мнениеот kiko946 » Чет 12 дек 2013 22:59


ch5393ah написа:Филма е голям особено ако не си го правил...
1 сваля се волана с ръчките
2 сваля се пластмасите около лоста за скоростите и ръчната
3 сваля се конзолата с врътките за парното и аудиото
4 свалят се фухалките и таблото с уредите
5 жабката
6 развиват се двете гайки под чистачките и болтовете които държат таблото върте
7 сваля се таблото след него се лашват гайките на металната греда
8 развиват се гайките, които държат кутията за парното и се намират в коша при мотора и се изважда цялата кътия малко с чалъм

от това което прочетах се разбира че това в тоози сезон на открито нестава,....от чешмата както казва само печка е по лесно и щепробвам




Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред

Мнениеот kiko946 » Чет 12 дек 2013 23:04


но имам и др. съмнение от замърсяване външноо оребряването с прахуляк и по този начин въздуха да не е възможно да се затопли


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9068
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред

Мнениеот samo_pechka » Чет 12 дек 2013 23:38


Е то там ако не си сложил филтъра за купето :rolleyes би трябвало да има филтър там , намира се под пласт. кора под джама вдясно по посока на движението ( вляво яко си с/у колата )


Потребителски аватар
ch5393ah
Мнения: 157
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Котел

Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред

Мнениеот ch5393ah » Чет 12 дек 2013 23:41


филтър мисля че имат само тея с климатик иначе е само 1 мрежа


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9068
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред

Мнениеот samo_pechka » Чет 12 дек 2013 23:52


Ем на моя кош има , пък нямам клима :smile


Потребителски аватар
ch5393ah
Мнения: 157
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Котел

Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред

Мнениеот ch5393ah » Чет 12 дек 2013 23:56


ми нз от какво зависи ама някои имат някои не :gruebel


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред

Мнениеот kiko946 » Пет 13 дек 2013 9:46


samo_pechka написа:Е то там ако не си сложил филтъра за купето :rolleyes би трябвало да има филтър там , намира се под пласт. кора под джама вдясно по посока на движението ( вляво яко си с/у колата )


наистина имах филтър, които много се запушваше сменях го два три три пъти и струваше 20 лв. по скъп от филтъра за двигателя два пъти и за да се чуства отоплението трябваше при движение да се включва принудително вентилатора ...преди този голф 3 имах голф 2 и при движение без пуснат електромотор много силно влизаше въздух в купето и повлиян от това обстоятелство махнах филтъра на голф 3 , като резултата беше че влизаха в купето листа от дървета ...затова сега ще проверя дали дълбоко долу където има мрежа кво е положението, и въздухопроводите също. взимам с мен и прахосмукачка.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред

Мнениеот kiko946 » Пет 13 дек 2013 20:46


Изображение

по горе снимката показва колко е бил задръстен отвора пренасяш въздух към купето. трябва обаче да знаете, че преди това бях изсмукал набилте се листа в ротора а тези листа се изсипаха в момента на изваждане на легенчето в което лежи филтъра това легенче е захванато с две гайки /пластмасов/ към шпилки заварени.... побързах да изпробвам и след около 4 кил навлязал в центъра в голямото задръстване стрелката показваше близо до 90 те градуса и се оказа ,че двете тънки тръби към отоплителния радиатор пареха а долната дебела , ледено студена
и допълвам , сега е по топло, близко до нормалното


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред

Мнениеот kiko946 » Пет 13 дек 2013 23:01


samo_pechka написа:Клапите , да :th_up там е на 90% проблема ( щом парят и двата маркуча на парното ), паднал им е дунапрена . По принцип съм вадил табло за тая работа , но четох ,че е възможно при модели без клима , да се ремонтира клапата, без да се смъква цялото табло . В коя тема беше :redface


kolega спомнили си каде си чел за клапата???????


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9068
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред

Мнениеот samo_pechka » Пет 13 дек 2013 23:16


Я питай колегата radi_nrj http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=119131 , той тр да е по-наясно от мен как е чалъма без смъкване на таблото
Другия човек дето е наясно 110% процента, ще е колегата zfa159 http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=109721 :th_up
П.п. открих тука едно инфо , аз по принцип за да стигна до клапи смъквам табло , но колегата как се е справил без да смъква цялото табло http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=152266&start=210


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред

Мнениеот kiko946 » Съб 14 дек 2013 20:04


NA Всички отзовали се сърдечно благодаря...бях забравил за съществуването отоплението и не бях поглеждал под кората квоо е положението работеше си нормално, до като то напомни за себе си.... тръбите свързани с парното са горещи, като тази входящата-пареше. не ми стана ясно как некакви си клапи от тех зависи дали да е топло , но човек се учи докато е жив.... на всички пожелавам весело прекарване на идващите празници :beer :drunk


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред

Мнениеот kiko946 » Нед 15 дек 2013 8:19


Колеги tъй като radi_nrj си е направил труда подробно да напише последователноста за сваляне /демонтаж/ на елементи от отоплението за да се стигне до тези прословути клапи и защото нямам климатик а и цяло лято хвърчаха парчета дунапрен във въздуховодите отварям темата и ще се пробвам да херметизирам клапата
ето кво ми е написал колегата за което мн. му благодаря:






За да стичнеш до клапите пак теябва да разглобиш доста. Ако колата ев беаз климатик може да се пробваш да мехнеш жабката и кората под нея. После махаш кутията на филтъра и отвиваш една гайка, която държи тялото на вентилатора към купето (В ляво долу зад турбото се пада). След това откопчаваш металните щипки, които държат въздуховода с вентилатора за основното тяло с клапите, откачаш жилото на клапата за рециркулация и кабелите на вентилатора и би трябвало да можеше да измъкнеш целия въздуховод. Така ще имаш макар и минимален достъп до клапите. Ако дунапрена си е на тях и като въртиш врътките се отварят и затварят плътмо проблема не е в тях.

Ето тук в моята тема колегата е снимал как е стигнал до клапите:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=152266&start=225

Една от клапите е тази, която регулира дали да духа топло или студено. Като падне дунапрена от нея под него остава ламарината, която е на дупки и въздъха не минава всичкия през радиаторчето, а част от студения въздух влиза директно в купето.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред

Мнениеот kiko946 » Пон 16 дек 2013 18:38


ch5393ah написа:Ако нямаш климатик под жабката има един ръкав на самата кутия на който се държи вентилатора. Та този ръкав се вади като му се откачат металните скобички и може да си видиш от там през отворената дупка поне клапата за топло и студено ... иначе вадиш таблото и работиш спокойно.


Kолега двете стоманизирани скоби отпред извадих , но предполагам отзад има също две и сега за енти път четя , твоите обяснения /за което ти благодаря/, че там се отделя или поточно се разделя на две части отоплителното тяло...и тази част която е вентилатора пада ли надолу ? от другата страна от към моторасъм отвил гаиката която е с една мн. голяма шайба със залепена гума към нея .


Потребителски аватар
ch5393ah
Мнения: 157
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Котел

Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред

Мнениеот ch5393ah » Вто 17 дек 2013 11:37


Точно така. Металните скобички са 6 (2 отпред, 2 отзад, 1 отгоре и 1 отдолу). Цваляш моторчето и откачаш кабелите около ръкава и следтова със завъртане, което е трудно да обясня ръкава излиза нацяло. Забравих да ти кажа, че има едно жило, което е закачено на самия ръкав и е за клапата, която пуска въздуха отвън и трябва да го откачиш мн внимателно да не счупиш легълцето! Вадиш ръкава и гледаш през дупката и дерзаеш! Успех!


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: ААЗ- въпреки нов терм.отоплението топли но не както пред

Мнениеот kiko946 » Вто 17 дек 2013 14:34


ch5393ah написа:Точно така. Металните скобички са 6 (2 отпред, 2 отзад, 1 отгоре и 1 отдолу). Цваляш моторчето и откачаш кабелите около ръкава и следтова със завъртане, което е трудно да обясня ръкава излиза нацяло. Забравих да ти кажа, че има едно жило, което е закачено на самия ръкав и е за клапата, която пуска въздуха отвън и трябва да го откачиш мн внимателно да не счупиш легълцето! Вадиш ръкава и гледаш през дупката и дерзаеш! Успех!


Изображение

тъй катореших да свалям всичко , кво още требва да демонтирам и за да го откача - парното и извадя извън колата на кои места е захванато ....от към мотора отвих две гайки с заварени към тях шайби
кво още трябва направя........



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: KemalKadir и 98 госта