Използване на халогенна крушка на мястото на габарит
+относително малки конструктивни промени да не кажа никакви
+лесна реализация от неспециалист
-натоварваш инсталацията на габаритите
-повишаваш консумацията на ток при габарити и фарове.. и става рисково да оставяш колата на габарити през нощта, когато се налага
-ръчно трябва да ги включваш
-общата консумация при фарове, се повишава с приблизително 1/3, което нагрява правопропорционално фаровете.
-в мъгла има много неприятни разсейки - лъчове светлина
-относително скъпи крушки /освен направи си сам/
-свети задният габарит, което повишава риска някой да ти се нахакйа отзад особено ако си с двойна лампа за габарит/стоп. (статистика...)
Използване на дългите светлини, с намален волтаж
+Точно такава е идеята на ДРЛ... да се виждат отдалеч, без да заслепяват.
+използва се ресурс на мощност която рядко се използва /крушката за дълги/
+без конструктивни намеси по фаровете.
+не се губи никоя от функциите на возилото
+надявам се да няма проблеми в мъгла
+не светят задните габарити
-Относително скъпи съпротивления
-задължително трябва да се предвиди опция да се гасят при включване на габарит/къси..и да се включват автоматично /вече има схемна реализация.. работеща тествана от много хора ... 10Х2 L&R/
-При каране дневно време в мъгла, трябва да се кара на фарове!!!! защото не светят задните габарити.
Пробиване на рефлекторите и добавяне на 21W крушка - вече и с howto
-Физическа намеса в рефлекторите.. /с използване на оригинални букси, няма проблем от изпотяване или проникване на вода в рефлектора/
+не се губи никоя от функциите на возилото /особено ако се използва на L&R девайса за контрол, и при включване на габарит се изключват ДЛР/
+не светят задните габарити
-Относително скъпи крушки
-преокабеляване за новата екстра
-При каране дневно време в мъгла, трябва да се кара на фарове!!!! защото не светят задните габарити.
-неприложим при всички типове фарове.
Използване на къси светлини - фарове
-голяма консумация...
-използаш натоварен ресурс
-грижиш се самостоятелно да ги включваш изключваш /освен ако нямаш под ръка у-во като това разработено от L&R/
-светят задните габарити, което повишава риска да те измаат отзад /статистика/
+нищо не бараш.. всичко си е готово

При първи и трети метод, се доста ток, защото на практика имаш консумация 40-50 вата, и постигаш ДЛР... при останалите методи.. имаш завишена консумация, и тя е минимум 60-70 вата.. а при фаровете минимум 120-130.....
накрая... всички методи могат да се реализират в рамките на 40 кинта..
едно отплесване да забравиш фаровете включени през нощта в студено.. коства нов акумулатор...
едно забравяне да ги включиш.. може да коства актче/фишче или кво ша почерпиш....
Избора оставам на вас...
Някой ако може да добави... или не е съгласен.. да заповяда...
Връзки:
Пословичната 21W крушка, и евтин вариант а'ла направи си сам
Пословичната схема/устройство реализирано от L&R, реализирано