АГУ Проблем

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
mar7ii
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 16 дек 2013 21:21
Автомобил:
Двигател:

АГУ Проблем

Мнениеот mar7ii » Пон 16 дек 2013 21:51


Здравейте колеги имам проблем с газовата уредба сложих я миналата седмица значи първо колата е карборатор с ел. изпарител без плочка та проблема е колата като запали не държи обороти само на леко дръпнат смукач работи добре и не може да се изфорцира ключето е обикновено с четри кабела 12 v,бензин,газ и обогатител мерси предварително :)




Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: АГУ Проблем

Мнениеот 4i4o-dido » Вто 17 дек 2013 7:39


иди при газаджията който ти я слагал да си я нагласи.


mar7ii
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 16 дек 2013 21:21
Автомобил:
Двигател:

Re: АГУ Проблем

Мнениеот mar7ii » Вто 17 дек 2013 12:15


Аз съм я слагал въпросът е защо прави така калата :question


Потребителски аватар
Еrdinc...pasat2
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 17 дек 2013 12:55
Автомобил:
Двигател:

Re: АГУ Проблем

Мнениеот Еrdinc...pasat2 » Вто 17 дек 2013 14:01


:flag_bulgaria Здравейте колеги,имам един проблем и не знам от къде да започна,става въпрос тази година си купих един пасат,,,1,8 моно инжекция 90 коня,с агу ловато,спря да работи на бензин,но проблема излезе от бензиновата помпа,,но аз искам да кажа друго,,ами спря да работи и на газ,вчера заредих за 30 лв,газ,,,и изобщо не дава признак за запалване,,,а предния ден старателно почистих ел,клапана който беше пълен със графит,,,но днеска развих медната тръбичка която идва от бутилката и устонових че не идва газ до клапана,,,бутилката е сложена на мястото на резервната гума,,сега проверих че има само един винт там за ръчно затваряне на газта,но той е сложен за заражденото а за изход няма,,та мисълта ми е как да ремонтирам ел,клапана ако в бутилката има газ,,колеги давайте помощ че в този студ,,не е лесно,,и дали има нещо което да ми спира газта до ел,клапана,,


Потребителски аватар
ninkotv
Мнения: 264
Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]

Re: АГУ Проблем

Мнениеот ninkotv » Вто 17 дек 2013 15:59


mar7ii написа:Здравейте колеги имам проблем с газовата уредба сложих я миналата седмица значи първо колата е карборатор с ел. изпарител без плочка та проблема е колата като запали не държи обороти само на леко дръпнат смукач работи добре и не може да се изфорцира ключето е обикновено с четри кабела 12 v,бензин,газ и обогатител мерси предварително :)

За ел. изпарител трябва на ключето да има и индукционен кабел, който се намотава на високоволтовия кабел на бобината. Този кабел дава информация и от него зависи кога изпарителя ще отваря газ. Трябва да има и отделен кабел за клапана в самия изпарител. Предполагам, че на клапана, който е в изпарителя си му подал напрежение директно от клапана преди изпарителя, което не е много добре, защото ако забравиш на контакт няма какво да спре газта. Това, че не държи обороти може да се дължи на изпарителя, засмукване на въздух от някъде (например тампон под карбуратора, регулатор на делкото и др).


Потребителски аватар
joser
Мнения: 1492
Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АГУ Проблем

Мнениеот joser » Нед 23 фев 2014 16:38


имам следния проблем - обръщам се ако някой има идея-
става дума за голф2 1.8 rp мотор, с газова, моноинжекция,
смених ключ за АГУ, старият ключ е с 6 извода, новият BRC time, нямаше от старите никъде,
е с 5 извода,вързахме новия ключ така: червен захранване, черен на маса, жълто-зелен е намотан около високоволтов кабел за запалване, син за газовия клапан и кафяв за бобина.
остана обаче белият, който може би идва от запалването, къде да го вържа?
старият ключ не работи.
но така вързан ключа работи само на газ, като мине на бензин, гасне след 2 секунди.
как да го вържа та да работи и на бензин?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: АГУ Проблем

Мнениеот Winner25 » Нед 23 фев 2014 17:05


Нещо не ми стана ясно :rolleyes Новия ключ уж е с 5 кабела, ти си вързал 5 и имаш един свободен :mrgreen
Новия ключ няма ли схема на свързване?
За да работи всичко трябва да имаш +12в и маса към ключа. Да намотаеш кабела около високоволтовия кабел на бобината и да свържеш захранването към газовия клапан.
За да работи на бензин зависи как е прекъсната дюзата. Препоръчително е да се прекъсне с реле с нормално затворен контакт. Така релето се захранва от кабела който захранва и газовия клапан и когато си на газ дюзата не работи, при всички останали ситуации - работи.
Ако релето е с нормално отворен контакт, то към релето трябва да свържеш кабела от ключа на койо има +12в при положение бензин.


Потребителски аватар
joser
Мнения: 1492
Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АГУ Проблем

Мнениеот joser » Нед 23 фев 2014 19:55


старият ключ беще 6 кабелен, затова.
на новия имаме схемата, на старото свързване нямаме схема, няма и бензинов клапан, който го има в новата схема, наистина, както казваш, и това прецаква цялата работа.
а преди работеше и на газ, и на бензин.
не знаем откъде преди това е взиман сигнала за бензина. :scare3


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: АГУ Проблем

Мнениеот Winner25 » Нед 23 фев 2014 21:05


Проследи кабелите които излизат от дюзата и ще стигнеш до релето за да разбереш как е свързано. Другия вариант е да се прекъсва бензиновата помпа :rolleyes



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта