АГУ Проблем
АГУ Проблем
Здравейте колеги имам проблем с газовата уредба сложих я миналата седмица значи първо колата е карборатор с ел. изпарител без плочка та проблема е колата като запали не държи обороти само на леко дръпнат смукач работи добре и не може да се изфорцира ключето е обикновено с четри кабела 12 v,бензин,газ и обогатител мерси предварително :)
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: АГУ Проблем
иди при газаджията който ти я слагал да си я нагласи.
- Еrdinc...pasat2
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 17 дек 2013 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: АГУ Проблем

- ninkotv
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
- Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
- Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]
Re: АГУ Проблем
mar7ii написа:Здравейте колеги имам проблем с газовата уредба сложих я миналата седмица значи първо колата е карборатор с ел. изпарител без плочка та проблема е колата като запали не държи обороти само на леко дръпнат смукач работи добре и не може да се изфорцира ключето е обикновено с четри кабела 12 v,бензин,газ и обогатител мерси предварително :)
За ел. изпарител трябва на ключето да има и индукционен кабел, който се намотава на високоволтовия кабел на бобината. Този кабел дава информация и от него зависи кога изпарителя ще отваря газ. Трябва да има и отделен кабел за клапана в самия изпарител. Предполагам, че на клапана, който е в изпарителя си му подал напрежение директно от клапана преди изпарителя, което не е много добре, защото ако забравиш на контакт няма какво да спре газта. Това, че не държи обороти може да се дължи на изпарителя, засмукване на въздух от някъде (например тампон под карбуратора, регулатор на делкото и др).
- joser
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АГУ Проблем
имам следния проблем - обръщам се ако някой има идея-
става дума за голф2 1.8 rp мотор, с газова, моноинжекция,
смених ключ за АГУ, старият ключ е с 6 извода, новият BRC time, нямаше от старите никъде,
е с 5 извода,вързахме новия ключ така: червен захранване, черен на маса, жълто-зелен е намотан около високоволтов кабел за запалване, син за газовия клапан и кафяв за бобина.
остана обаче белият, който може би идва от запалването, къде да го вържа?
старият ключ не работи.
но така вързан ключа работи само на газ, като мине на бензин, гасне след 2 секунди.
как да го вържа та да работи и на бензин?
става дума за голф2 1.8 rp мотор, с газова, моноинжекция,
смених ключ за АГУ, старият ключ е с 6 извода, новият BRC time, нямаше от старите никъде,
е с 5 извода,вързахме новия ключ така: червен захранване, черен на маса, жълто-зелен е намотан около високоволтов кабел за запалване, син за газовия клапан и кафяв за бобина.
остана обаче белият, който може би идва от запалването, къде да го вържа?
старият ключ не работи.
но така вързан ключа работи само на газ, като мине на бензин, гасне след 2 секунди.
как да го вържа та да работи и на бензин?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: АГУ Проблем
Нещо не ми стана ясно
Новия ключ уж е с 5 кабела, ти си вързал 5 и имаш един свободен
Новия ключ няма ли схема на свързване?
За да работи всичко трябва да имаш +12в и маса към ключа. Да намотаеш кабела около високоволтовия кабел на бобината и да свържеш захранването към газовия клапан.
За да работи на бензин зависи как е прекъсната дюзата. Препоръчително е да се прекъсне с реле с нормално затворен контакт. Така релето се захранва от кабела който захранва и газовия клапан и когато си на газ дюзата не работи, при всички останали ситуации - работи.
Ако релето е с нормално отворен контакт, то към релето трябва да свържеш кабела от ключа на койо има +12в при положение бензин.


Новия ключ няма ли схема на свързване?
За да работи всичко трябва да имаш +12в и маса към ключа. Да намотаеш кабела около високоволтовия кабел на бобината и да свържеш захранването към газовия клапан.
За да работи на бензин зависи как е прекъсната дюзата. Препоръчително е да се прекъсне с реле с нормално затворен контакт. Така релето се захранва от кабела който захранва и газовия клапан и когато си на газ дюзата не работи, при всички останали ситуации - работи.
Ако релето е с нормално отворен контакт, то към релето трябва да свържеш кабела от ключа на койо има +12в при положение бензин.
- joser
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АГУ Проблем
старият ключ беще 6 кабелен, затова.
на новия имаме схемата, на старото свързване нямаме схема, няма и бензинов клапан, който го има в новата схема, наистина, както казваш, и това прецаква цялата работа.
а преди работеше и на газ, и на бензин.
не знаем откъде преди това е взиман сигнала за бензина.
на новия имаме схемата, на старото свързване нямаме схема, няма и бензинов клапан, който го има в новата схема, наистина, както казваш, и това прецаква цялата работа.
а преди работеше и на газ, и на бензин.
не знаем откъде преди това е взиман сигнала за бензина.

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: АГУ Проблем
Проследи кабелите които излизат от дюзата и ще стигнеш до релето за да разбереш как е свързано. Другия вариант е да се прекъсва бензиновата помпа 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта