Колега ти си написал разликите ! Има и кора над акумулатора която е доста съществена и върши отлична работа !
Има кори по мотора които пазят топлината- не е само за газария тая кора на 131 коня отгоре на мотора.
Мотора е коренно различен-ПД и тнт !!!
Отивам на Село и гледам тече ми масло -масленият филтър-капачката ПВЦ-газарска работа (картушен филтър)-опръстена се опекал на 6 хиляди км и протекла на студа. Отидох и смених филтъра и опръстените и спря теча.
Взех нова капачка да имам при следващата смяна -чисто нова.
На В5 филтъра ти е нормален и такъв теч трудно може да се спретне !
Колкото повече гледам В5 виждам че почти не си прилича с В5.5. И екстрите ми се струва че са повече на 5.5.
Наводняващо се серво.
Крушки бол по духалките, усилени педали на съединителя и спирачките, ESP система за стабилизиране.
6 скоростна кутия. Има и още но не се сещам сега.
Самостоятелен контрол на плафона на багажника.
Халогенни фарове за мъгла, лупи на късите.
За някой неща може и да бъркам !
Иначе съм съгласен че новите модели или ти харесват отведнъж или не. А старите погрозняват като остареят-като при хората !
===========
Катализатора на бензинките може и да не се маха. Но тук има турбо, което хвърля масло и може и да е добре да се махне катализатора.
=============
Въздушният филтър за купето ми пише че е и за В6 !
Значи и В6 е като В5.5 ??? Има взаимозаменяеми части.
Карал съм и ТДИ 105 коня и тягата е доста малка в сравнение с 131к.
Определено 131 ми допада и като мотор и като спиране-нали е с вакуум помпа.
Незнам В5 с вакуум (тандем) помпа ли е ???