Така му се вика на тираджииската ! И понякога катализатора се начупва керамиката и прави поразии, всичко е относително.
Но при дизела е по фрапиращо !
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
131 к.с. не е Комън Рейл така ли? На колегата Косис, и най-вече на Дон Кихота и Диабло. Аз каквото трябва разбрах.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
1,9 всичките са помпа дюза на пасат б5.5 , 2.5 не всички са комън рейл
всъщност рядко

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
По спомен тировете горят и AdBlue освен нафтата си...дали тя не играе роля?
А моят въпрос е ... кой каква джанта е навирал в калника на талигите?нещо от сорта на 17ка 8.5J с какво ЕТ е влезнала отзад ?
А моят въпрос е ... кой каква джанта е навирал в калника на талигите?нещо от сорта на 17ка 8.5J с какво ЕТ е влезнала отзад ?
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
mupk0 написа:По спомен тировете горят и AdBlue освен нафтата си...дали тя не играе роля?
А моят въпрос е ... кой каква джанта е навирал в калника на талигите?нещо от сорта на 17ка 8.5J с какво ЕТ е влезнала отзад ?
АдБлу е в съвсем отделен резервоар и доколкото знам се впръсква между турбо и филтър за твърди частици с цел изгаряне на твърдите частици и неутрализирането на вредните вещества в тях.
А за джантите - аз съм с 17' phoenix et37 7J и определено може с фланци да се свали ет до 17мм без проблеми

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз съм 99% сигурен,че ще събера тея 8.5J отзад на комбака,но идеята ми е фланеца.Джантата е с ЕТ50 задната,а предните 7J с ET55.Отпред ще са май с 25мм,а отзад 30 или се чудя още колко.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
mupk0 написа:Аз съм 99% сигурен,че ще събера тея 8.5J отзад на комбака,но идеята ми е фланеца.Джантата е с ЕТ50 задната,а предните 7J с ET55.Отпред ще са май с 25мм,а отзад 30 или се чудя още колко.
много голямо ет, с тези фланци които си замислил ще го докараш до заводските предписания, дефакто може и да попрекалиш без да има проблеми.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз праскал и 19 цола 8,5J ET 35 нямаше проблеми, и 18 цоловите ми бяха ЕТ 35 8J и тогава реших да сложа леко снижаващи пружини и няма проблеми с 4 човека и багажника фул, няма проблеми.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Благодаря много.Защото се чудя яко още :D Джантите са едни от Порше.Пуснах една тема преди да ги купя и сега търпят основен ремонт дет се вика :D А фланците са едно от най-важните неща.Чудя се само на 7ците и 8.5тиците да сложа 225/45/17 или на 7ците 205 по нещо си.Идеята на по-масивната гума е ,че колата не е като голф 2/3 и не върви да е с малки гумички.Окачването ще е регулируемо.
Би ли обяснил на калкулатора..резултата от предписаното е , за вътрешен и външен ръб да го кажа или се бъркам?Извинете за невежеството за сефте се заемам с джанти :)
Би ли обяснил на калкулатора..резултата от предписаното е , за вътрешен и външен ръб да го кажа или се бъркам?Извинете за невежеството за сефте се заемам с джанти :)
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Защо не сложиш 225/45 на 7j и 245/40 на 8.5j. Според мен това е най-добрия вариант
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
идеята е да има лек стреч отзад,за да може по възможност да я прибера в калника леко :) а и вчера видях 225/45 на 8ца и стояха добре.245 няма ли да дойдат наравно с борда на джантата?
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
mupk0 написа:Би ли обяснил на калкулатора..резултата от предписаното е , за вътрешен и външен ръб да го кажа или се бъркам?Извинете за невежеството за сефте се заемам с джанти :)
според ширината и ет-то се променя положението и на двата ръба на бордовете на джантата. Inner е вътрешното разстояние спрямо стария размер джанта, ако предишните ти джанти са били с разстояние 5 см до амортисьора, новите ще са съответно с колкото изчисли калкулатора по-навътре или по навън. Outer е същото но като промяна на изнесеността на външното положение на ръба.
mupk0 написа:идеята е да има лек стреч отзад,за да може по възможност да я прибера в калника леко :) а и вчера видях 225/45 на 8ца и стояха добре.245 няма ли да дойдат наравно с борда на джантата?
при търсене на стреч бих заложил на 205/45 на 7-цата и 235/20 на 8.5J то и в инчове разликата е горе долу толкова, пък и задния стреч ще ти е една идея повече. Дори 225/40 стои добре според мен на 8.5J
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
силно казано е,че търся стреч,но да не е гумата над джантата :) благодаря за обяснението.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта