Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 19 дек 2013 17:20


Така му се вика на тираджииската ! И понякога катализатора се начупва керамиката и прави поразии, всичко е относително.
Но при дизела е по фрапиращо !




Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Чет 19 дек 2013 17:42


131 к.с. не е Комън Рейл така ли? На колегата Косис, и най-вече на Дон Кихота и Диабло. Аз каквото трябва разбрах.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Чет 19 дек 2013 17:50


1.9 е помпа дюза, 2.5 е комън рейл.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 19 дек 2013 18:02


1,9 всичките са помпа дюза на пасат б5.5 , 2.5 не всички са комън рейл :a045 всъщност рядко


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот mupk0 » Чет 19 дек 2013 18:08


По спомен тировете горят и AdBlue освен нафтата си...дали тя не играе роля?

А моят въпрос е ... кой каква джанта е навирал в калника на талигите?нещо от сорта на 17ка 8.5J с какво ЕТ е влезнала отзад ?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 19 дек 2013 18:09


mupk0 написа:По спомен тировете горят и AdBlue освен нафтата си...дали тя не играе роля?

А моят въпрос е ... кой каква джанта е навирал в калника на талигите?нещо от сорта на 17ка 8.5J с какво ЕТ е влезнала отзад ?


АдБлу е в съвсем отделен резервоар и доколкото знам се впръсква между турбо и филтър за твърди частици с цел изгаряне на твърдите частици и неутрализирането на вредните вещества в тях.

А за джантите - аз съм с 17' phoenix et37 7J и определено може с фланци да се свали ет до 17мм без проблеми :beer


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот mupk0 » Чет 19 дек 2013 18:25


Аз съм 99% сигурен,че ще събера тея 8.5J отзад на комбака,но идеята ми е фланеца.Джантата е с ЕТ50 задната,а предните 7J с ET55.Отпред ще са май с 25мм,а отзад 30 или се чудя още колко.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 19 дек 2013 18:41


mupk0 написа:Аз съм 99% сигурен,че ще събера тея 8.5J отзад на комбака,но идеята ми е фланеца.Джантата е с ЕТ50 задната,а предните 7J с ET55.Отпред ще са май с 25мм,а отзад 30 или се чудя още колко.


много голямо ет, с тези фланци които си замислил ще го докараш до заводските предписания, дефакто може и да попрекалиш без да има проблеми.


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Чет 19 дек 2013 19:17


Аз праскал и 19 цола 8,5J ET 35 нямаше проблеми, и 18 цоловите ми бяха ЕТ 35 8J и тогава реших да сложа леко снижаващи пружини и няма проблеми с 4 човека и багажника фул, няма проблеми.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 19 дек 2013 19:20


ето и за малко по-задълбочена представа :beer
http://www.1010tires.com/Tools/Wheel-Offset-Calculator


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот mupk0 » Пет 20 дек 2013 0:13


Благодаря много.Защото се чудя яко още :D Джантите са едни от Порше.Пуснах една тема преди да ги купя и сега търпят основен ремонт дет се вика :D А фланците са едно от най-важните неща.Чудя се само на 7ците и 8.5тиците да сложа 225/45/17 или на 7ците 205 по нещо си.Идеята на по-масивната гума е ,че колата не е като голф 2/3 и не върви да е с малки гумички.Окачването ще е регулируемо.

Би ли обяснил на калкулатора..резултата от предписаното е , за вътрешен и външен ръб да го кажа или се бъркам?Извинете за невежеството за сефте се заемам с джанти :)


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Пет 20 дек 2013 0:44


Защо не сложиш 225/45 на 7j и 245/40 на 8.5j. Според мен това е най-добрия вариант


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот mupk0 » Пет 20 дек 2013 9:01


идеята е да има лек стреч отзад,за да може по възможност да я прибера в калника леко :) а и вчера видях 225/45 на 8ца и стояха добре.245 няма ли да дойдат наравно с борда на джантата?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 20 дек 2013 10:52


mupk0 написа:Би ли обяснил на калкулатора..резултата от предписаното е , за вътрешен и външен ръб да го кажа или се бъркам?Извинете за невежеството за сефте се заемам с джанти :)


според ширината и ет-то се променя положението и на двата ръба на бордовете на джантата. Inner е вътрешното разстояние спрямо стария размер джанта, ако предишните ти джанти са били с разстояние 5 см до амортисьора, новите ще са съответно с колкото изчисли калкулатора по-навътре или по навън. Outer е същото но като промяна на изнесеността на външното положение на ръба.

mupk0 написа:идеята е да има лек стреч отзад,за да може по възможност да я прибера в калника леко :) а и вчера видях 225/45 на 8ца и стояха добре.245 няма ли да дойдат наравно с борда на джантата?

при търсене на стреч бих заложил на 205/45 на 7-цата и 235/20 на 8.5J то и в инчове разликата е горе долу толкова, пък и задния стреч ще ти е една идея повече. Дори 225/40 стои добре според мен на 8.5J


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот mupk0 » Пет 20 дек 2013 13:02


силно казано е,че търся стреч,но да не е гумата над джантата :) благодаря за обяснението.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 17 госта