Здравейте.
Давам направо показанията на дюзите.
1-ви цилиндър -2,31
2-ри цилиндър -0.98
3-ти цилиндър 0.21
4-ти цилиндър 2.99
Разход градско - 7.00- 7.50
Разход извънградско 4.50 - 5.00
КОлата притриса когато загрее,ремонтирана турбина ,глава и сегменти на буталата.
ДАЙТЕ РАЗУМНО РЕШЕНИЕ ЗА ТРЕСЕНЕТО НА МОТОРА НА ПРАЗЕН ХОД МОЛЯ???
кУЛЕРИ СПУКАНИ,МАРКУЧИ СПУКАНИ,ЛЕЙКИ СПУКАНИ ДАЙТЕ ИДЕЯ МОЛЯ???



Дюзи AVF -131. ???
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Дюзи AVF -131. ???
Последна промяна от Batmylen на Чет 12 дек 2013 21:33, променено общо 1 път.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Дюзи AVF -131. ???
до колкото знам дюзи на - центровка на + заминала на "баня" е затова ти прекъсва
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Дюзи AVF -131. ???
Пробвaйте с центровкaтa ,кaкто е писaл колегaтa.
П.с.-но с тоя рaзход по добре я остaви тaкa
П.с.-но с тоя рaзход по добре я остaви тaкa

-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Дюзи AVF -131. ???
Плюсовите стойности не са на добре. Но по памет до 2.50 някъде са все още в норми. След 3 някаде ще запише и грешки. Колега ти тоя авф как го караш за да дава тоя разход? Аз в градски условия съм 7-8 на 100. Мн интересно.
- k_borisow
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 07 ное 2010 22:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Дюзи AVF -131. ???
Да споделя и моя опит с този проблем. Аз карам 1,9 131 коня авф мотор също и на мен така ми говореха - дюзи, запушен катализатор, тампони на мотораа ...Катализатора го махнах и нищо, тампоните смених пак нищо. И накрая всичко се реши като смених меката връзка. Вибрациите на мотора намаляха осезателно, а преди като я оставя намясто нямаше такова тресене, като спра на светофар подавах по малко газ за да вдигне оборотите ( не че са били ниски но така намаляваха вибрациите ). Надявам се да съм бил полезен и весели празници колеги.
Re: Дюзи AVF -131. ???
аз имам същата кола и с същия мотор а погледнал ли си разпределителният вал как са му гърбиците и хидравличните повдигачи някой ще каже че нямат нищо общо но има при мен се беше случило същото и всички казваха че причината е в дюзите но не беше така когато се смениха тези неща и регулирахме дюзите всичко си дойде на мястото и колата ми замърка и в момента си работи перфектно и без миризливи пушилки
- atilla91
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2010 18:01
- Автомобил: VW Golf V 2008
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: stara zagora
Re: Дюзи AVF -131. ???
Колега аз имам същия мотор на моя Пасат. Нормите на дюзите са до +/- 2.20 , така че те съветвам, за тях има ремонти комплекти ако не се получи с тях, смяна на дюзите с нови или втора употреба, но внимавай като взимаш втора ръка, гледай номерата им да са същите като на твоите, че понякога се получават грешки и не стават нещата. Дано съм ти помогнал :)
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Дюзи AVF -131. ???
Тея дюзи са последното нещо което се разваля в тея двигатели колеги,въпросът е МАЙСТОРА защото ако няма хабер може да ви вкара в голям филм. 

-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Дюзи AVF -131. ???
1.Маховик-заминал
2.Дюзи- работят
3.Съединител - притискателен диск заминал
4.Тампон на двигателя- отпред към гредата разпран
5.Мека връзка -разкъсана цялата
6.Кулер- спукан
7.Подгревни свещи -ни една неработи
8.Счупени обтяжни ролки на ангренажа
9.Картер спукан
Утре трябва да палиме с новите части обещавам да пиша каква е историята ама като гледате и ако случайно вземе да млъкне ЗНАМ ЛИ ОТ КЪДЕ СПИРА ТРЕСЕНЕТО??? :( :) :)
2.Дюзи- работят
3.Съединител - притискателен диск заминал
4.Тампон на двигателя- отпред към гредата разпран
5.Мека връзка -разкъсана цялата
6.Кулер- спукан
7.Подгревни свещи -ни една неработи
8.Счупени обтяжни ролки на ангренажа
9.Картер спукан
Утре трябва да палиме с новите части обещавам да пиша каква е историята ама като гледате и ако случайно вземе да млъкне ЗНАМ ЛИ ОТ КЪДЕ СПИРА ТРЕСЕНЕТО??? :( :) :)
Последна промяна от Batmylen на Чет 19 дек 2013 19:28, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Дюзи AVF -131. ???
Оборотите менят ли се на празен ход?
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Дюзи AVF -131. ???
dida написа:аз имам същата кола и с същия мотор а погледнал ли си разпределителният вал как са му гърбиците и хидравличните повдигачи някой ще каже че нямат нищо общо но има при мен се беше случило същото и всички казваха че причината е в дюзите но не беше така когато се смениха тези неща и регулирахме дюзите всичко си дойде на мястото и колата ми замърка и в момента си работи перфектно и без миризливи пушилки
Вала го сменихме лятото защото стария му липсваха гърбици беше станал син и кръгъл :)В добро състояние е в момента.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Дюзи AVF -131. ???
Georgi Vutov написа:Оборотите менят ли се на празен ход?
НЕМЪРДАТ
- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: Дюзи AVF -131. ???
Извинявам се на колегата за
В много от рода на тези теми всеки пита
Та ще се "престраша" да попитам на какво се дължи това? (Имам Голф 4 AJM закачен на VCDS мени обороти м/у 884/904/924.
Ако е заради дюзи: показателите и на 4-те дюзи са ми почти 0 от прядъка на -0.65 +65 (това са най-големите стойности които съм виждал на загрял мотор)при първо палене докато все още подгрява макс стойности 1.10/1.20
и започват да се снижават към 0.
Ако е на маховика бих казал, че той е в мн. добро състояние.Няма тракане няма чукане никакви странни звуци не издава, като загася двигателя "със завъртането на ключа мотора е спрял" без тресене без хлопане.
Ако е от тампони на мотора: Тампона отзад/отдолу на скоростите си е заминал, имам съмнение за горния тампон на скоростите,че е за смяна.Тампона от към ангренажа е "Бетон")
Ще съм много благодарен(предполагам,а и не само аз) ако някой обясни на какво може да се дължи това менене на оборотите?!
Отново се извинявам на колегата, че ползвам неговата тема за може би тъпият ми въпрос.


В много от рода на тези теми всеки пита
Georgi Vutov написа:Оборотите менят ли се на празен ход?
Та ще се "престраша" да попитам на какво се дължи това? (Имам Голф 4 AJM закачен на VCDS мени обороти м/у 884/904/924.
Ако е заради дюзи: показателите и на 4-те дюзи са ми почти 0 от прядъка на -0.65 +65 (това са най-големите стойности които съм виждал на загрял мотор)при първо палене докато все още подгрява макс стойности 1.10/1.20
и започват да се снижават към 0.
Ако е на маховика бих казал, че той е в мн. добро състояние.Няма тракане няма чукане никакви странни звуци не издава, като загася двигателя "със завъртането на ключа мотора е спрял" без тресене без хлопане.
Ако е от тампони на мотора: Тампона отзад/отдолу на скоростите си е заминал, имам съмнение за горния тампон на скоростите,че е за смяна.Тампона от към ангренажа е "Бетон")
Ще съм много благодарен(предполагам,а и не само аз) ако някой обясни на какво може да се дължи това менене на оборотите?!
Отново се извинявам на колегата, че ползвам неговата тема за може би тъпият ми въпрос.

- georgebonev
- Мнения: 3107
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Дюзи AVF -131. ???
Batmylen написа:...
4.Тампон на двигателя- отпред към гредата разпран
5.Мека връзка -разкъсана цялата
6.Кулер- спукан
7.Подгревни свещи -ни една неработи
8.Счупени обтяжни ролки на ангренажа
9.Картер спукан
... ако случайно вземе да млъкне ЗНАМ ЛИ ОТ КЪДЕ СПИРА ТРЕСЕНЕТО??? :( :) :)
Според мен от оправянето на тези проблеми може да намалее тресенето...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта