Смених термостата , сега е доста по-добре , интересното е ,че вече бях го сменял лятото , но явно не съм "уцелил" на редовен , при проверката с канчето и термометъра , се оказа ,че "стария ноФ" термостат почва да отваря още на 65градуса

а не беше така, мн бързо даде фира, ако и сегашния се "ос.ре" след два-три месеца

, аман от ментета, минавам на ОЕМ-ски

. Преди монтажа на новия , го проверих и него в канчето , почва да отваря , точно на колкото си пише-87градуса , проверих си и подгревните свещи на антифриза бяха о.к. сега колата дига 90гр. (по табло разбира се )и си стои там и при пуснато на макс парно. Определено има положителен ефект , парното идва доста по-рано .Ще изчакам/покарам няколко дни , да се обезвъздуши напълно и самото радиаторче на парното . В противен случай ще охлабя леко единия маркуч ( тоя с дупчицата ) да изкара въздуха оттам) Малко е кофти достъпа там ( тръбички ,вакуумни маркучета и др), но ако не стане, както на мен ми ареса, няма се спра от това . Дано нямам някоя клапа еб@ваща се

Гледах за подозрителни дунапренчета, но...засега уж не видях . Не съм смъквал табло на А4 Б5 , но отсега си знам ,че е хурка яка .Дали има начин да стигна до клапата топло /студено с малко демонтаж ? Просто си правя аналогия със стария си кошник Гоуф AAZ , при него яйца можеш да "печеш" на духалките

поне доскоро , жената каза ,че някакъв дунапрен фърчал от оттам оня ден

Казах си - ясна работата , няма нищо вечно ,вече ако го правя там, слагам гетинакс
