Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
InTerCooLeD
Мнения: 149
Регистриран на: Съб 21 ное 2009 13:55
Автомобил: VW Rabbit COOL 1.9TDI AHU
Двигател: AHU 1997
Местоположение: По света и унас

Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Мнениеот InTerCooLeD » Пет 20 дек 2013 16:46


samo_pechka написа:Наистина трудно загряват тея ТДИ-та , и моите са така ( АФН надлъжни ). Уж вс е наред, ма стоплянка ... . Много не може да се направи за жалост :redface И картони слагам и термостата наред (проверен ), не мина ли поне 15км ...стига до към 70 градуса и пътуването свършва :Mr Green Fun Вече на дълго - става и топли . Мотора е с голямо КПД и не отделя топло за купето :mhihi
Последен напън с един друг Behr- пак нов правя , и ако няма промяна ,се примирявам :redface

За 5-6км зимно време и съм на 87-90 градуса при включено парно на 1-2 степен




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Мнениеот muns61 » Пет 20 дек 2013 17:20


При проверка на термостата не се пипат двата маркуча, а се пипа горния и радиатора, ако може да се достигне. При напълно незатварящ термостат циркулацията е голяма и може да сгрее двата маркуча, но при малък пропуск минаващата течност се охлажда в радиатора и излиза студена. Това те лъже, че термостата е наред. Днес смених един такъв, колата държеше градско 70-80 градуса, само навън вдигаше 90. Сега си ги държи без проблем.


Потребителски аватар
WesT_Pz
Мнения: 156
Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Мнениеот WesT_Pz » Пет 20 дек 2013 18:30


Решил съм да пробвам с термостата да видим как ще е.Но при парно на 1-ва степен и нужда от поне 10 км за достигане на 90 г. мисля че не е нормално.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9068
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Мнениеот samo_pechka » Пет 20 дек 2013 20:54


Утре купувам нов Behr термостат и през празниците го сменям , хем ще видя и свещите на хантифриза как са , че забравих предния път да ги видя :redface знам ,че на място мога да ги замеря , но при нужда от смяна ще е по-лесно при източен антифриз :smile Дано вече топли :redface
П.п. Вече поръчах термостата :biggrin Утре пристига :cool


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Мнениеот muns61 » Пет 20 дек 2013 21:10


Предпочитам Валер.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9068
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Мнениеот samo_pechka » Пет 20 дек 2013 21:28


Ще го имам в предвид това , може да "сменя" марката и аз :th_up Предния е Behr на два месеца и не съм доволен .....студено е в колата :twisted Преди малко се обадих на доставчика пак и го помолих, да ми каже всички оферти и цени, и да ми се обади преди окончателния избор от моя страна :love.vwclub


gancho
Мнения: 1064
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Мнениеот gancho » Съб 21 дек 2013 10:00


За да не си губите време,пари и нерви докато намерите правилния термостат-като купите преди да го монтирате направите теста с тенджерата и термометъра.Загряване-охлаждане 2-3 пъти и виждате дали работи коректно.След това го монтирате,за да сте сигурни.


anpa1
Мнения: 296
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Мнениеот anpa1 » Съб 21 дек 2013 10:25


ако парното ти е включено темп. се вдига мноого бавно. Така че термостата ти е в ред, не го пипай. В началото копгато запалиш си затвори парното и ще се убедиш колко по бързо ще хване 90 градуса. После ако си на градско си включи парното на мах и наблюдаваи как стрелката ще отиде към 70-75 гр. Ако си на извънградско само тогава мошеш да постигнеш желания от теб резултат : 90 ГР НА СТРЕЛКАТА + ПАРНО НА МАХ. или на колата ще е топло или на пътниците...


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9068
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Мнениеот samo_pechka » Съб 21 дек 2013 11:20


Ем то на дълго си се топля екстра , ма минава едно 20-ина км ... Изключвал съм парното , но е кофти малко- джамовете се запотяват сутрин . Питах и за ОЕМ-ски термостат , цена някъде 75 ли 78 лв ли беше :eek Прекалено мн е "добър" бе :stumm Аз не съм скръндза , ма 50 ( че и повече) кинта горница :gruebel за нещо голямо колкот' пеесе стинки ...Може и да си има причина - за Авди е :mrgreen май тряяше да кажа : дай за Гоуф 2 :mhihi
Сега чакам да докарат Валер термостат ( послушах колегата muns61 :th_up ) Утре ако не се събудя с г..а нагоре и не ме домързи - правя теста с тенджерата и го турвам И ако пак не "загрява" бърже :banghead , подгрева на антифриза - и него една детайлна проверка , имам и резервни свещи :neutral Ще пиша след няколко дни ...


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Мнениеот drago_tr » Нед 22 дек 2013 6:25


Колеги...замислете се малко преди да човъркате колите си относно за това загряване. Какво имам в предвид. Ако колата ви гори 5 на 100 нафта, за 20 километра ще ви изгори примерно 1 литър. Ти с тоя един литър, да залееш тоя кютук и да му драснеш клечката никога няма да загрее до 90 градуса. А са 200 кила железо, 8 кила вода и т.н :th_up
Варианта е ако го натискаш повечко, тогава по бързичко ще загрее....ама ако го галиш....никога. 2 дизела карам...единия е АFN който е даже с подгревни свещи на антифриза и един 1Z. И при двата работата си е трагедия с парното, като при 1Z е една идея по добре от AFN-а защото няма виско перка която се върти постоянно. Но преди имах пасат 1.8Mi бензин/газ....там си беше друга бира :th_up . Истината е че от както се качих на тия дизели и се смръзнах :a014


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9068
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Мнениеот samo_pechka » Нед 22 дек 2013 10:35


Снощи се прибрах от път , по табло се държи някъде около 70 градуса , нещо не е наред с тоя термостат ,сигурен съм .По едно време дигнах и капака ,пипам маркуча горния на радиатора- топъл :censored2 хем скоро го сменях (термостата) ,изпивам си кафето и отивам в гаража да го сменя :th_up .


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Мнениеот kiko946 » Пон 23 дек 2013 20:00


samo_pechka написа:Снощи се прибрах от път , по табло се държи някъде около 70 градуса , нещо не е наред с тоя термостат ,сигурен съм .По едно време дигнах и капака ,пипам маркуча горния на радиатора- топъл :censored2 хем скоро го сменях (термостата) ,изпивам си кафето и отивам в гаража да го сменя :th_up .


kolega, истината в здравината и целоста на клапите...защо германците са ги надупчили , аз не се сещам, но сега мойта кола /която и преди си топлеше въпреки,че едва достигаше 70 гр/ едва стрелката да е мръднала и намираща се в зоната с чертичките , вече топли мн. добре....само не знам дали не беше по добре да запуша дупките с ламарина утре ще пробвам на дълго как е .
и съм изненадан , че антифриза преминава през радиаторчето нон стоп ,няма спирателен кран за охладителната речност


Потребителски аватар
KadROo
Мнения: 541
Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
Автомобил: VW Vento
Двигател: 1Z 1997
Местоположение: Варна

Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Мнениеот KadROo » Пон 23 дек 2013 20:10


Абе много хора се оплакват... Не загрявало не духало топло.... И аз съм с 1з но нямам никакви ядове...Паля работи на място 2-3 минути излизам от паркинга след малко съм минал трите бели доло. След съвсем малко след като премина малко повече оборотите нагоре си загрява на малко над 70 и парното духа много топло. Вярно че малко зор достига 90 градуса трябват ми 20 минути и ги удрям 90 но малко зависи и от карането... Но аз вдигна ли 90 градуса врътката на парното го намествам по средата :Mr Green Fun защото не може да се стои вътре. Явно колите ви не са наред... Аз преди всяка зима проверявам 3 те свещи в тройника много са важни ! Иначе колата ми е нов внос нито проблем с термостата съм имал до сега нито с радиатора на парното да чукам на дърво :newsm66 даже като чета теми от тоз род ми става много смешн :Mr Green Fun защото немеца много добре го и измислил тоз мотор и си загрява много бързо и стабилно парно си има. Карам служебен форд дизел 2012 година.... ДА не говоря каква мъка е със загряването....Просто се уверете че всичко е наред :th_up


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Мнениеот xxx_man » Вто 24 дек 2013 10:58


Сменяй термостата!!!Аз вчера свърших тази процедура!Извадих оригиналния на близо 13 години !омекнал отвсякъде!от време на време правеше 90 градуса,но като отвори и забравяше да затвори и така на извънградско 70градуса!сега с новия всичко е пей сърце!а и за 40 лв и 30 мин работа мисля че не си заслужава да чакаш и да питаш!а тези които искат бързо да им е топло вземате 2 или 4 подгревни свещи монтирате ги на голямата тръба от дясно на двигателя както е фабрично на А3-ките слагате един бутон в купето и като искате топло пускате подгревните за 5-10 мин в колата става баня :)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9068
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява

Мнениеот samo_pechka » Вто 24 дек 2013 13:38


Смених термостата , сега е доста по-добре , интересното е ,че вече бях го сменял лятото , но явно не съм "уцелил" на редовен , при проверката с канчето и термометъра , се оказа ,че "стария ноФ" термостат почва да отваря още на 65градуса :eek а не беше така, мн бързо даде фира, ако и сегашния се "ос.ре" след два-три месеца :censored2, аман от ментета, минавам на ОЕМ-ски :newsm66 . Преди монтажа на новия , го проверих и него в канчето , почва да отваря , точно на колкото си пише-87градуса , проверих си и подгревните свещи на антифриза бяха о.к. сега колата дига 90гр. (по табло разбира се )и си стои там и при пуснато на макс парно. Определено има положителен ефект , парното идва доста по-рано .Ще изчакам/покарам няколко дни , да се обезвъздуши напълно и самото радиаторче на парното . В противен случай ще охлабя леко единия маркуч ( тоя с дупчицата ) да изкара въздуха оттам) Малко е кофти достъпа там ( тръбички ,вакуумни маркучета и др), но ако не стане, както на мен ми ареса, няма се спра от това . Дано нямам някоя клапа еб@ваща се :stumm Гледах за подозрителни дунапренчета, но...засега уж не видях . Не съм смъквал табло на А4 Б5 , но отсега си знам ,че е хурка яка .Дали има начин да стигна до клапата топло /студено с малко демонтаж ? Просто си правя аналогия със стария си кошник Гоуф AAZ , при него яйца можеш да "печеш" на духалките :biggrin поне доскоро , жената каза ,че някакъв дунапрен фърчал от оттам оня ден :mhihi Казах си - ясна работата , няма нищо вечно ,вече ако го правя там, слагам гетинакс :mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта