

yanio написа:kole7o никъде не съм казал ,че за 10000лв кола ще е в топ състояние :) , но тази от 6000лв е много по-вероятно да е леш , понеже който има такъв автомобил знае за какво става въпрос и едва ли ще тръгне да си продава читавата кола за такава сума. Проблемът е ,че много хора като вземат кола на 300-400 хил км искат да я направят като нова и наливат страшно много пари в нея. И после моделът бил проблемен :)
За тези които искат просто решение на проблема - един клапан да не връща горивото и готово. Който не го устройва този вариант да даде един куп пари за ремонти и ако евентуално проблема изчезна , да си покара колата още някоя друга година , да си вземе друга и наново да започне да налива
yanio написа:kole7o никъде не съм казал ,че за 10000лв кола ще е в топ състояние :) , но тази от 6000лв е много по-вероятно да е леш , понеже който има такъв автомобил знае за какво става въпрос и едва ли ще тръгне да си продава читавата кола за такава сума. Проблемът е ,че много хора като вземат кола на 300-400 хил км искат да я направят като нова и наливат страшно много пари в нея. И после моделът бил проблемен :)
За тези които искат просто решение на проблема - един клапан да не връща горивото и готово. Който не го устройва този вариант да даде един куп пари за ремонти и ако евентуално проблема изчезна , да си покара колата още някоя друга година , да си вземе друга и наново да започне да налива
yanio написа:Няма как да разбереш ако не пробваш. За 5 минути работа е
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта