Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
От любопитство какъв е даденият модел джанта? Може и на ЛС.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
за мен е нещо ново , някои от Вас може и да са засичали по сайтовете снимки на този словенски пасат, респект, има на какво да се учим!!!
http://www.passatworld.com/forums/76-showroom/331426-passat-3b-20-3-month-built-not-bought-story.html

- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз съм я чел няколко пъти цялата тема преведена, според мен е голям уникум да го направиш така.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Пари
е главният фактор.

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И все заради пари правим компромиси :) Има и в България хора с възможности,но се тежкареят :) Е и аз сега страдам от пари дет се вика.Гледам да се изръся максимално малко за тея джанти и търкам кат луд,а дет се вика не е моя раота тва....въпреки че взимам добри пари не мисля,че още сме забогатели достатъчно(според стандарта ни),за да има всичко от типа плати->получи.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ама пък е друго ти като си го направиш.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не е нещо, което не може да се направи. Имаш от къде да се водиш, една отливка и си шестак. Аз съм си мислил да се си направя пък в резервната гума.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Apokaliptiko написа:Ама пък е друго ти като си го направиш.
Така е...после те е яд ако си пропуснал нещо :D Но пък по-добре аз да съм го пропуснал,отколкото майстор дет си му платил.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
VANK01 написа:DoH_KuXoT написа:под въздушния филтър има Secondary air pump превърта изгорелите газове за доизгаряне, викат й Eco Pump виж да не е тя нещо пощуряла и да се пуска. Но щом и гориво ти изчезва нещата загрубяват към печка... добре де а като бръмчи поне затопля ли нещо ?
Тази еко-помпа би ли следвало да работи при изгасен двигател? Днес запалих колата с кабели, още докато ги закачим и тръгна да бръмчи въпросното нещо. Докато вдигне 70 градуса работеше нонстоп, после до 90 на интервали от по 1 минута и след като задържа 90 градуса при включен климатроник на макс и еко режим си работи мисля постоянно, а като изключа климатроника се изключва и нещото(външна температура -3.5:-4 градуса). И ето и най-интересното - прибрах колата в гаража(-2;-2.5 градуса) и отново при изгасен двигател, и климатроник и включено зарядно се включва и "печката". За съжаление след по-малко от час и акумулатора "замина" при включено зарядно(от 15 години не са бутани настройките му и винаги е зареждало както трябва) като зарядът не беше достатъчен да захрани дори "печката". Акумулаторът, че е за смяна най-вероятно "да", но защо ли ме съмнява, че и с нов ще стане същото при ниски температури. Явно ако излезе печка ще трябва да да се разбере как да се променят настройките защото се включва постоянно когато е студено дори и в гаража. Ето и един клип, превъртете 1 минута: http://youtu.be/2-nR7ocBems![]()
![]()
точно като вторична помпа вие, но тя работи само при работещ двигател и то само когато е студен. Ето на 2.22минута ще сравниш звуците, според мен са идентични.
VANK01 написа:Тъкмо се връщам от майстера. Каза,че било прахосмукачката(така и викали на жаргон). Разкачи й буксата и каза да карам временно така, а пък след празниците щял да се помъчи да я прави. Разкачането на тази SAIP/SMOG Pump(досега разглеждах в passatworld)единствено щяло да доведе до повишено изхвърляне на вредни емисии при студен двигател. Също ми каза, че най-вероятно компютъра и подавал грешна информация(нямало датчик, от който да зависи работата на помпата) и затова си прави каквото си иска. Нещо обаче се отплеснах от темата, заради което спирам да пиша тук. Някой ако се интересува да пише на лично и ще споделя решението на проблема ако го намери мастера.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
от коя букса я откачихте, че аз искам да изключа моята, че сутрин като е студена и вие до един определен момент точно между 1500 и 2000об/мин , по назад в темата бях питал, но никой да даде отзиви.
Мен ме притесняваше дали нямам ролка която да вие, въпреки , че направих пълно обслужване, но се притеснявам да няма някоя скапана ролка и да направя беля, та искам да спра помпата да видя виенето само от нея ли е.
Мен ме притесняваше дали нямам ролка която да вие, въпреки , че направих пълно обслужване, но се притеснявам да няма някоя скапана ролка и да направя беля, та искам да спра помпата да видя виенето само от нея ли е.
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:от коя букса я откачихте, че аз искам да изключа моята, че сутрин като е студена и вие до един определен момент точно между 1500 и 2000об/мин , по назад в темата бях питал, но никой да даде отзиви.
Мен ме притесняваше дали нямам ролка която да вие, въпреки , че направих пълно обслужване, но се притеснявам да няма някоя скапана ролка и да направя беля, та искам да спра помпата да видя виенето само от нея ли е.
Аз гледах много-много да не му се пречкам, и за това не видях къде точно е буксата, помпата е на същото място като на клипа, който си линкнал и ако се загледаш към 6.50-6.55 буксата се вижда. Само че пича на клипа е смъкнал цялата предница, а моя човек разкачи въздуховода, смъкна филтърната кутия, бръкна под нея, измърмори "тез букси най ги мразя" и после помпата, която тъкмо се беше включила при загрят работещ двигател за незнам кой си път спря:
Той - Готово! На първо време карай така, след празниците ми се обади да видя защо се включва така постоянно.
Аз - Каква точно е функцията на тази помпа?
Той - Първите няколко минути след студен старт спомага за по-бързо достигане на оптимална работна температура на катализатора и е един вид негова защита.
Аз - Може ли да прецака нещо друго, защото ще путувам за празниците?
Той - Не, по принцип можеш и без нея, но по- добре след нова година да я видим.
След това обясни, че най-вероятно някое реле е залепнало и за това се включва когато си иска дори и при изгасен двигател и за това източва акумулатора така светкавично.
BTW

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
благодарско
п.с. най-вероятно точно това реле до акумулатора прави проблемите при теб

п.с. най-вероятно точно това реле до акумулатора прави проблемите при теб

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някои пекат погачи, питки, агнета, други..... фарове
Печем фара при 150 градуса


Внимателно разлепваме стъклото, предварително сме премахнали щипките.



Фара вече е на парчета

Тук може да видите пластината на рефлектора на лупата, която определя стандарта на светене, американски или европейски.


Тук лесно може да се види колко елементарно е да си направим би-ксенон с вграждане на подходящия рефлектор за лупа с управление на пластината за къси и дълги светлини :)

Тук пък са въпросните платини, тип ябълка, като на ставите на костната система, които се износват и рефлекторите почват да треперят. Това беше проблема на този фар, едната беше счупена , ползвахме друг счупен донор и ремонтирахме фара на колегата.

Тук вече сглобен фара с полирано стъкло, водна шкурка 400, 600 - полир паста, нямах време за заигравки, гонеше се срок. Работа за 30 минути. Сваляне и качване предна броня още толкова. - За малко да боядисаме черни зоните от рефлекторите имащи чисто естетичен вид, но може би по-натам. Пасата вече пътува към Бургас и по думите от последния телефонен разговор ... "свети адското братле!"


Надявам се на някой да му е полезно.

Печем фара при 150 градуса


Внимателно разлепваме стъклото, предварително сме премахнали щипките.



Фара вече е на парчета

Тук може да видите пластината на рефлектора на лупата, която определя стандарта на светене, американски или европейски.


Тук лесно може да се види колко елементарно е да си направим би-ксенон с вграждане на подходящия рефлектор за лупа с управление на пластината за къси и дълги светлини :)

Тук пък са въпросните платини, тип ябълка, като на ставите на костната система, които се износват и рефлекторите почват да треперят. Това беше проблема на този фар, едната беше счупена , ползвахме друг счупен донор и ремонтирахме фара на колегата.

Тук вече сглобен фара с полирано стъкло, водна шкурка 400, 600 - полир паста, нямах време за заигравки, гонеше се срок. Работа за 30 минути. Сваляне и качване предна броня още толкова. - За малко да боядисаме черни зоните от рефлекторите имащи чисто естетичен вид, но може би по-натам. Пасата вече пътува към Бургас и по думите от последния телефонен разговор ... "свети адското братле!"


Надявам се на някой да му е полезно.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта