Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Пет 20 дек 2013 16:54


От любопитство какъв е даденият модел джанта? Може и на ЛС.




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 20 дек 2013 17:16




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 20 дек 2013 23:59


за мен е нещо ново , някои от Вас може и да са засичали по сайтовете снимки на този словенски пасат, респект, има на какво да се учим!!!

:arrow http://www.passatworld.com/forums/76-showroom/331426-passat-3b-20-3-month-built-not-bought-story.html


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Съб 21 дек 2013 8:35


Аз съм я чел няколко пъти цялата тема преведена, според мен е голям уникум да го направиш така.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Съб 21 дек 2013 9:43


Пари и желание да имаш :)


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Съб 21 дек 2013 14:26


Пари :scare3 е главният фактор.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот mupk0 » Съб 21 дек 2013 15:35


И все заради пари правим компромиси :) Има и в България хора с възможности,но се тежкареят :) Е и аз сега страдам от пари дет се вика.Гледам да се изръся максимално малко за тея джанти и търкам кат луд,а дет се вика не е моя раота тва....въпреки че взимам добри пари не мисля,че още сме забогатели достатъчно(според стандарта ни),за да има всичко от типа плати->получи.


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Съб 21 дек 2013 17:40


Ама пък е друго ти като си го направиш.


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Съб 21 дек 2013 19:57


Не е нещо, което не може да се направи. Имаш от къде да се водиш, една отливка и си шестак. Аз съм си мислил да се си направя пък в резервната гума.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот mupk0 » Съб 21 дек 2013 19:59


Apokaliptiko написа:Ама пък е друго ти като си го направиш.

Така е...после те е яд ако си пропуснал нещо :D Но пък по-добре аз да съм го пропуснал,отколкото майстор дет си му платил.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 23 дек 2013 18:00


VANK01 написа:
DoH_KuXoT написа:под въздушния филтър има Secondary air pump превърта изгорелите газове за доизгаряне, викат й Eco Pump виж да не е тя нещо пощуряла и да се пуска. Но щом и гориво ти изчезва нещата загрубяват към печка... добре де а като бръмчи поне затопля ли нещо ?

Тази еко-помпа би ли следвало да работи при изгасен двигател? Днес запалих колата с кабели, още докато ги закачим и тръгна да бръмчи въпросното нещо. Докато вдигне 70 градуса работеше нонстоп, после до 90 на интервали от по 1 минута и след като задържа 90 градуса при включен климатроник на макс и еко режим си работи мисля постоянно, а като изключа климатроника се изключва и нещото(външна температура -3.5:-4 градуса). И ето и най-интересното - прибрах колата в гаража(-2;-2.5 градуса) и отново при изгасен двигател, и климатроник и включено зарядно се включва и "печката". За съжаление след по-малко от час и акумулатора "замина" при включено зарядно(от 15 години не са бутани настройките му и винаги е зареждало както трябва) като зарядът не беше достатъчен да захрани дори "печката". Акумулаторът, че е за смяна най-вероятно "да", но защо ли ме съмнява, че и с нов ще стане същото при ниски температури. Явно ако излезе печка ще трябва да да се разбере как да се променят настройките защото се включва постоянно когато е студено дори и в гаража. Ето и един клип, превъртете 1 минута: http://youtu.be/2-nR7ocBems :horror :horror :horror


точно като вторична помпа вие, но тя работи само при работещ двигател и то само когато е студен. Ето на 2.22минута ще сравниш звуците, според мен са идентични.



VANK01 написа: :th_up Тъкмо се връщам от майстера. Каза,че било прахосмукачката(така и викали на жаргон). Разкачи й буксата и каза да карам временно така, а пък след празниците щял да се помъчи да я прави. Разкачането на тази SAIP/SMOG Pump(досега разглеждах в passatworld)единствено щяло да доведе до повишено изхвърляне на вредни емисии при студен двигател. Също ми каза, че най-вероятно компютъра и подавал грешна информация(нямало датчик, от който да зависи работата на помпата) и затова си прави каквото си иска. Нещо обаче се отплеснах от темата, заради което спирам да пиша тук. Някой ако се интересува да пише на лично и ще споделя решението на проблема ако го намери мастера.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 23 дек 2013 18:03


от коя букса я откачихте, че аз искам да изключа моята, че сутрин като е студена и вие до един определен момент точно между 1500 и 2000об/мин , по назад в темата бях питал, но никой да даде отзиви.
Мен ме притесняваше дали нямам ролка която да вие, въпреки , че направих пълно обслужване, но се притеснявам да няма някоя скапана ролка и да направя беля, та искам да спра помпата да видя виенето само от нея ли е.


Потребителски аватар
VANK01
Мнения: 118
Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
Двигател: 2002 V6 AMX
Местоположение: Ely, Cambridgeshire

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот VANK01 » Пон 23 дек 2013 19:30


DoH_KuXoT написа:от коя букса я откачихте, че аз искам да изключа моята, че сутрин като е студена и вие до един определен момент точно между 1500 и 2000об/мин , по назад в темата бях питал, но никой да даде отзиви.
Мен ме притесняваше дали нямам ролка която да вие, въпреки , че направих пълно обслужване, но се притеснявам да няма някоя скапана ролка и да направя беля, та искам да спра помпата да видя виенето само от нея ли е.


Аз гледах много-много да не му се пречкам, и за това не видях къде точно е буксата, помпата е на същото място като на клипа, който си линкнал и ако се загледаш към 6.50-6.55 буксата се вижда. Само че пича на клипа е смъкнал цялата предница, а моя човек разкачи въздуховода, смъкна филтърната кутия, бръкна под нея, измърмори "тез букси най ги мразя" и после помпата, която тъкмо се беше включила при загрят работещ двигател за незнам кой си път спря:
Той - Готово! На първо време карай така, след празниците ми се обади да видя защо се включва така постоянно.
Аз - Каква точно е функцията на тази помпа?
Той - Първите няколко минути след студен старт спомага за по-бързо достигане на оптимална работна температура на катализатора и е един вид негова защита.
Аз - Може ли да прецака нещо друго, защото ще путувам за празниците?
Той - Не, по принцип можеш и без нея, но по- добре след нова година да я видим.
След това обясни, че най-вероятно някое реле е залепнало и за това се включва когато си иска дори и при изгасен двигател и за това източва акумулатора така светкавично.
BTW :exclaim На 5.40 в клипа се казва че за помпата отговаря 40А бушон и едикое си реле в бушониерата отпред до акумулатора. Мисля, че така най-лесно ще спреш помпата за да видиш дали тя вие или нещо друго.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 23 дек 2013 20:10


благодарско :beer
п.с. най-вероятно точно това реле до акумулатора прави проблемите при теб :th_up


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 23 дек 2013 21:52


Някои пекат погачи, питки, агнета, други..... фарове :mrgreen

Печем фара при 150 градуса
Изображение
Изображение

Внимателно разлепваме стъклото, предварително сме премахнали щипките.
Изображение
Изображение
Изображение

Фара вече е на парчета
Изображение

Тук може да видите пластината на рефлектора на лупата, която определя стандарта на светене, американски или европейски.
Изображение
Изображение

Тук лесно може да се види колко елементарно е да си направим би-ксенон с вграждане на подходящия рефлектор за лупа с управление на пластината за къси и дълги светлини :)
Изображение

Тук пък са въпросните платини, тип ябълка, като на ставите на костната система, които се износват и рефлекторите почват да треперят. Това беше проблема на този фар, едната беше счупена , ползвахме друг счупен донор и ремонтирахме фара на колегата.
Изображение

Тук вече сглобен фара с полирано стъкло, водна шкурка 400, 600 - полир паста, нямах време за заигравки, гонеше се срок. Работа за 30 минути. Сваляне и качване предна броня още толкова. - За малко да боядисаме черни зоните от рефлекторите имащи чисто естетичен вид, но може би по-натам. Пасата вече пътува към Бургас и по думите от последния телефонен разговор ... "свети адското братле!"
Изображение
Изображение

Надявам се на някой да му е полезно. :beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта