

Jouzev94 написа: миналия ден понатиснах малко и 180 до 220 започна да отлепя предницата волана олеква.
Marto_cafeto написа:Здравей колега. А този вариант не ти ли харесва ? http://marveltuning.com/wp-content/uploads/2011/07/GOLF-II-9.jpg само предлагам. Не налагам никой с мнението си,нали затова е форум,да изразим мнение. Ти си знаеш как да си правиш колата и си я прави както ти харесва !![]()
Mario951 написа:Мене не ме бърка какъв спойлер ще си сложиш ама само ми се губи малко логиката как като сложиш спойлер отзад ще се повиши аеродинамичността отпредНе знам как не ви е страх да ги натискате тея 25 годишни коли към 200 км/ч че и + (поне по километраж предполагам)
chiki-riki написа:според мен е безмисленото от какъвто и да е спойлер.
Колко често ще караш с 200км/ч и ще поддържаш тази скорост повече от 10-15км (даже са много). Не мисля, че и мотора ще издържи дълго на такова каране, а за разход на гориво да не говорим.
Ще дам пример с най-бързата голф двойка в света. Отвън абсолютен "сток", тесни брони, широк нож ... а вдига 300+км/ч без никакъв проблем относто айродинамиката, без да се ползват спойлери, пейки и НАСА технологий, за да я задържат на пътя да не хвръкне.
Спести си парите от спойлера и си вземи хубави гуми за колата, защото с тези е като джип. Можеш също да направиш предницата една идея по ниска от задницата, за да видиш дали ще има промяна в стабилноста при високи скорости.
Коментара не е цел заяждане, а един вид помощ. Все пак ти решаваш как да си правиш колата![]()
Весели празници
iliankocov написа:Може да помислиш да сложиш спойлерче от ГТИ. Все пак то не се слага САМО за естетика. От тук натам много зависи с какви гуми караш и най - важното - окачването
Vidol Nikolov написа:Понеже съм карал с дървено окачване по нашите селски пътища ,определно мисля че трябва да заложиш на серийни хубави амортесиори и пружини например на Каяба.
Или на суперскъп кит на Билдщайн или КаВе дето струва повече от колата.Всичко друго е компромис както за сигурност така и за функционалност.
Относно визията-определено не ти трябва никакво крило.
Залагай на гуми и спирачки.
Голф 2 с всякакво крило с изкл на липа,който е на задното стъкло в най-малкото мега грозно.
Добре става колата,но тия уреди дето си ги замислил май е по-добре да са ти горе до очите(на мястото на касетофона).
Хубаво е че имаш мерак да правиш такава кола в днешно време.
Този спойлер е твърде вероятно с 230 да де метне в някое дере,помисли дали е подходящ
Всичко добро
Jouzev94 написа:Vidol Nikolov написа:Понеже съм карал с дървено окачване по нашите селски пътища ,определно мисля че трябва да заложиш на серийни хубави амортесиори и пружини например на Каяба.
Или на суперскъп кит на Билдщайн или КаВе дето струва повече от колата.Всичко друго е компромис както за сигурност така и за функционалност.
Относно визията-определено не ти трябва никакво крило.
Залагай на гуми и спирачки.
Голф 2 с всякакво крило с изкл на липа,който е на задното стъкло в най-малкото мега грозно.
Добре става колата,но тия уреди дето си ги замислил май е по-добре да са ти горе до очите(на мястото на касетофона).
Хубаво е че имаш мерак да правиш такава кола в днешно време.
Този спойлер е твърде вероятно с 230 да де метне в някое дере,помисли дали е подходящ
Всичко добро
В момента карам с къси амортисьори монро с пружини червено Кони отпред и задни ФК води се уЖ 60/40,но мисля че е 70 защото имах приятел с 2-ка голф едни и същ размер гуми един и същи вид купе а моята е с 2 см по "изсулена" до земята
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта