Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Мнениеот tigura_ot_kotel » Нед 22 дек 2013 2:02


Колеги въпроса ми е следния
От няколко дена при изфорсирване на колата или освобождаване от скорост стрелката на обортомера пада под нормалното заклащасе един или два пъти и си застава на нормалното и място и това го прави над 70-80 градуса на водата някой да помогне с някоя идея или съвет :beer двигатела е AGU




Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1087
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Мнениеот Tipsy » Нед 22 дек 2013 3:24


замърсен дросел или заминал дебитомер


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Мнениеот tigura_ot_kotel » Нед 22 дек 2013 11:12


Kolega kato pochista drosela posle trqbva li da obuchavat drosela ili toi sam shte si se obuchi?


Потребителски аватар
Linkos
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:51
Автомобил: VW Golf 1.8 T
Двигател: AGU
Местоположение: Бургас

Re: Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Мнениеот Linkos » Нед 22 дек 2013 11:40


Няма да се само обучи ,просто като го чистиш не откачай буксата .


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Мнениеот tigura_ot_kotel » Нед 22 дек 2013 11:51


Значи където видя букса по дросела да не я пипам :biggrin
А с какво се чисти че нямам много,много представа?чистен е преди 2 години и 6-7 месеца ама го бях карал в порше изток ама сега не ми се чака до 27-ми а и не ми се дават 80 лева на тия измамници :biggrin


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Мнениеот tigura_ot_kotel » Нед 22 дек 2013 14:05


Изчистих го без да свалям нито една букса само жилото на газта свалих всичко точно,но като запалих колата и като я изфорсирам държи високи обоброти и постепеено падат това и на загряла кола го прави същото :neutral някакви идеи за решението на този проблем може би или защо се е получило това нещо


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Мнениеот tigura_ot_kotel » Нед 22 дек 2013 14:07


И още един въпрос едната половина на клапата затваря плътно,а другата половина между клапата и стената има малко разтояние ,така ли трябва да бъде :surprised


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1087
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Мнениеот Tipsy » Нед 22 дек 2013 14:12


Може да напиша голяма глупост, но така са ми казвали - колкото и да адаптираш и да обучаваш, не минеш ли поне 100км и да подминеш 80км/ч, може да си има леки проблеми.


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Мнениеот tigura_ot_kotel » Нед 22 дек 2013 14:34


Ами направило ми е впечатление,че като сваля акумулатора и после оборотите се клатят известно време и се оправя...но сега пък ми задържа оборотите като я покарам днеска ще пиша довечера какво се случва


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Мнениеот tigura_ot_kotel » Нед 22 дек 2013 14:38


Само да спомена ,че не съм свалял акумулатора


masterixx
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2009
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Мнениеот masterixx » Нед 22 дек 2013 15:29


Не свалиш ли дросела да го почистиш като хората - нищо не правиш. Аз имам също Golf 4 AGU. Откачих го от кабеляците и го почистих хубаво. Също и датчика зад него. После ми държа 20-30км високи обороти, но се адаптира сам и то с каране само в София...


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Мнениеот tigura_ot_kotel » Нед 22 дек 2013 18:52


И аз покарах 20-30 минути и се оправи ама при мен се прецака гарнитурата и ще трябва да го свалям отново така,че и тогава ще го изчистя свален :biggrin ама естествено ако намеря гарнитура,че явно е кът и е само с поръчка... :banghead
Иначе оборотите са чук от 30 спорания на светофар един път се заклатиха еднократно и след това всичко точно за сега


Потребителски аватар
VencokO
Мнения: 799
Регистриран на: Сря 19 авг 2009 8:00
Автомобил: VW Golf 4 1.8T
Двигател: 1999 AGU
Местоположение: София/Сливен/Нова Загора
Контакти:

Re: Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Мнениеот VencokO » Нед 22 дек 2013 19:04


И аз днес я правих тази гимнастика, след като вчера пътувайки оборотите започнаха да играят на празен ход, даже и 1-2 пъти изгасна колата в движение-това извънградско, после в града загасна пак 2-3 пъти по светофарите, с две думи голяма игра на тия обороти голяма работа между 400-900. Колата е Г4 1.8Т AGU без газ. Лесно и бързо се справих сам. Без да разкачам акумулатора, свалих дроселовата клапа, почистих я доста обстойно заедно с датчика който е до нея, не бяха чак толкова замърсени. ПОставих я обратно внимателно и запалих колата за 10 мин (студен двигател). Естествено високи бяха оборотите ~1400, след 6-7 минути оборотите паднаха на 900, подавайки много леко газ, оборотите отиваха на 1500-1600 и бавно се връщаха до 900 (нали не веднага както си трябва). След 10 минути работа на двигателя загасих, разкачих + на акумулатора за около час беше, после пак отидох запалих за 10 минути. Двигателя беше изстинал и оборотите отидоха на 1100 първоначално, след малко си станаха и 900. При подаване на газ след това до към 5-6к оборота стралката се връщаше директно на 900. Обучаване не съм правил, не съм я и карал. Утре ми предстои път там ще си покаже дали е наред всичко и пак ще пиша.


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Мнениеот tigura_ot_kotel » Нед 22 дек 2013 20:16


И при мен беше всичко беше като при теб само,че не съм откачал клемата покарах я 20 мин и всичко се нормализира ... При мен си беше мръсничък ,но не ми е гаснала.. Ама аз забравих да иЗчистя датчика ама така и така като намеря гарнитура ще свалям пак дросела ще го изчистя,но за сега е добре като а покарам днеска утре ще докладвам дали всичко е ток :biggrin
При мен като откача клемата на акумулатора и 15-20 мин колаа е ужа оборотите ги играе от 500 до 1000 по 10-15 секунди..: казват,че това е било от износена клапа ама знае ли човек нека някой който ги разБира да каже. Твоята клапа по цялата си окръжност ли ляга плътно защото при мен едната половина да другата не


Потребителски аватар
VencokO
Мнения: 799
Регистриран на: Сря 19 авг 2009 8:00
Автомобил: VW Golf 4 1.8T
Двигател: 1999 AGU
Местоположение: София/Сливен/Нова Загора
Контакти:

Re: Голф 4 1.8 турбо проблем с оборотите

Мнениеот VencokO » Нед 22 дек 2013 20:34


Да ляга си равномерно от двете страни, видях, че си писал и обърнах внимание на моята, не е крива или неравна нещо, точно си ляга.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта