1з синхро 150+макс 160кс

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
J60sinhro
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 03 дек 2011 12:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

1з синхро 150+макс 160кс

Мнениеот J60sinhro » Пон 23 дек 2013 9:40


Здравейте колеги. решил сам да си купя голф 3 синхро и да го позасиля.изчетах доста неща из форума и много от тях си ги изясних. 1смяна на разпръсквачи-0.216или0.225. 2 смяна елемент гнп 11мм. 3 турбо пд131кс.4 колектор пд.5 интеркулер г60.6 генерация 55или63мм.7 смяна еку от афн.8чип.малко???добре ли съм ги подбрал посочените части.какво се преправя по ел.инсталцията на еку-то.какъв надув трябва за тези коне и имали нужда от друк мап сензор.благодаря и извинете за правописа ми.




Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: 1з синхро 150+макс 160кс

Мнениеот stangero » Пон 23 дек 2013 11:16


не си чел от правилното място за мен турбината от 131 коня е много малка и няма никакъв смисъл , 216-ските също ,кулера и тои на г60 си е набит на същото тъпо място ...съединителче ще трябва

1 си определи бюджет


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: 1з синхро 150+макс 160кс

Мнениеот mastersound » Пон 23 дек 2013 11:53


А какво мислите за турбо к24 ,разпръсквачи 0.250ум и мап 3баров? И големият интеркулер :)

За обикновен двигател не 4х4 питам аз :) Ама да не отварям нова тема.. :)

Последна промяна от mastersound на Пон 23 дек 2013 18:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Teogop
Мнения: 82
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: 1з синхро 150+макс 160кс

Мнениеот Teogop » Пон 23 дек 2013 13:04


земи си двигател


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: 1з синхро 150+макс 160кс

Мнениеот mastersound » Пон 23 дек 2013 14:45


По смислено мнение?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1з синхро 150+макс 160кс

Мнениеот samo_pechka » Пон 23 дек 2013 17:34


По-смисленото мнение е , че на виско няма мн файда от тези коне . Ще си е на преднячка в пълния смисъл на замисъла ...Виж ако е на халдекс - там да :th_up
П.п. този мотор до към 120-125 коня се прави сравнително лесно и добре ( с описания по-горе хардуер ), оттам нагоре си расте сумата за ъпгрейд в геометрична прогресия . Може и да греша , какво разбирам аз от тунинг :redface


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: 1з синхро 150+макс 160кс

Мнениеот radi_nrj » Пон 23 дек 2013 17:47


Май не е толкова до конете, колкото до въртящия момент проблема с виското.


J60sinhro
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 03 дек 2011 12:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Re: 1з синхро 150+макс 160кс

Мнениеот J60sinhro » Пон 23 дек 2013 18:36


За кулера си мисля поголям дифозиор от средата до края на бронята


J60sinhro
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 03 дек 2011 12:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Re: 1з синхро 150+макс 160кс

Мнениеот J60sinhro » Пон 23 дек 2013 18:38


А кое турбо е подходящо за тези коне


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: 1з синхро 150+макс 160кс

Мнениеот ifidik » Пон 23 дек 2013 20:10


точно както си го замислил, ще изкараш 150коня и около 370нм.дано виското е в добро състояние да живее по дълго.от там нататък това са много малко коне за 4х4.после (защото няма да спреш)виското ще е слабо за конете които ще искаш.


J60sinhro
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 03 дек 2011 12:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Re: 1з синхро 150+макс 160кс

Мнениеот J60sinhro » Вто 24 дек 2013 6:37


Виското ако умре щесложа от г60 цял диф.а относно смяната на компа и инсталацията как става ако някой може да каже.и колата ще е ежедневна и няма да я натоварвам с гонги и други подобни.


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: 1з синхро 150+макс 160кс

Мнениеот yms » Вто 24 дек 2013 17:26


samo_pechka написа:По-смисленото мнение е , че на виско няма мн файда от тези коне . Ще си е на преднячка в пълния смисъл на замисъла ...Виж ако е на халдекс - там да :th_up


Защо ? Как разбра , че на синхро няма смисъл от повече мощност ? Каква е разликата в работата му с Халдекс ?



ifidik написа:точно както си го замислил, ще изкараш 150коня и около 370нм.дано виското е в добро състояние да живее по дълго.от там нататък това са много малко коне за 4х4.после (защото няма да спреш)виското ще е слабо за конете които ще искаш.


При мен в момента носи 250 и 400 Nm на Пасат .


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: 1з синхро 150+макс 160кс

Мнениеот radi_nrj » Вто 24 дек 2013 18:01


Виско муфата на 2Е и 1Z ако не се лъжа е малко по-различна от тези слагани на G60 и VR6.


J60sinhro
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 03 дек 2011 12:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Re: 1з синхро 150+макс 160кс

Мнениеот J60sinhro » Сря 25 дек 2013 2:29


Всички вискота 2е 1з вр6 г60 са с еднаква конструкция но тези на г60 и вр6 са по усилени да понасят поголямото натоварване



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта