1з синхро 150+макс 160кс
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 03 дек 2011 12:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови пазар
1з синхро 150+макс 160кс
Здравейте колеги. решил сам да си купя голф 3 синхро и да го позасиля.изчетах доста неща из форума и много от тях си ги изясних. 1смяна на разпръсквачи-0.216или0.225. 2 смяна елемент гнп 11мм. 3 турбо пд131кс.4 колектор пд.5 интеркулер г60.6 генерация 55или63мм.7 смяна еку от афн.8чип.малко???добре ли съм ги подбрал посочените части.какво се преправя по ел.инсталцията на еку-то.какъв надув трябва за тези коне и имали нужда от друк мап сензор.благодаря и извинете за правописа ми.
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: 1з синхро 150+макс 160кс
не си чел от правилното място за мен турбината от 131 коня е много малка и няма никакъв смисъл , 216-ските също ,кулера и тои на г60 си е набит на същото тъпо място ...съединителче ще трябва
1 си определи бюджет
1 си определи бюджет
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: 1з синхро 150+макс 160кс
А какво мислите за турбо к24 ,разпръсквачи 0.250ум и мап 3баров? И големият интеркулер :)
За обикновен двигател не 4х4 питам аз :) Ама да не отварям нова тема.. :)
За обикновен двигател не 4х4 питам аз :) Ама да не отварям нова тема.. :)
Последна промяна от mastersound на Пон 23 дек 2013 18:22, променено общо 1 път.
- Teogop
- Мнения: 82
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: 1з синхро 150+макс 160кс
земи си двигател
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: 1з синхро 150+макс 160кс
По смислено мнение?
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1з синхро 150+макс 160кс
По-смисленото мнение е , че на виско няма мн файда от тези коне . Ще си е на преднячка в пълния смисъл на замисъла ...Виж ако е на халдекс - там да
П.п. този мотор до към 120-125 коня се прави сравнително лесно и добре ( с описания по-горе хардуер ), оттам нагоре си расте сумата за ъпгрейд в геометрична прогресия . Може и да греша , какво разбирам аз от тунинг

П.п. този мотор до към 120-125 коня се прави сравнително лесно и добре ( с описания по-горе хардуер ), оттам нагоре си расте сумата за ъпгрейд в геометрична прогресия . Може и да греша , какво разбирам аз от тунинг

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: 1з синхро 150+макс 160кс
Май не е толкова до конете, колкото до въртящия момент проблема с виското.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 03 дек 2011 12:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови пазар
Re: 1з синхро 150+макс 160кс
За кулера си мисля поголям дифозиор от средата до края на бронята
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 03 дек 2011 12:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови пазар
Re: 1з синхро 150+макс 160кс
А кое турбо е подходящо за тези коне
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1з синхро 150+макс 160кс
точно както си го замислил, ще изкараш 150коня и около 370нм.дано виското е в добро състояние да живее по дълго.от там нататък това са много малко коне за 4х4.после (защото няма да спреш)виското ще е слабо за конете които ще искаш.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 03 дек 2011 12:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови пазар
Re: 1з синхро 150+макс 160кс
Виското ако умре щесложа от г60 цял диф.а относно смяната на компа и инсталацията как става ако някой може да каже.и колата ще е ежедневна и няма да я натоварвам с гонги и други подобни.
Re: 1з синхро 150+макс 160кс
samo_pechka написа:По-смисленото мнение е , че на виско няма мн файда от тези коне . Ще си е на преднячка в пълния смисъл на замисъла ...Виж ако е на халдекс - там да![]()
Защо ? Как разбра , че на синхро няма смисъл от повече мощност ? Каква е разликата в работата му с Халдекс ?
ifidik написа:точно както си го замислил, ще изкараш 150коня и около 370нм.дано виското е в добро състояние да живее по дълго.от там нататък това са много малко коне за 4х4.после (защото няма да спреш)виското ще е слабо за конете които ще искаш.
При мен в момента носи 250 и 400 Nm на Пасат .
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: 1з синхро 150+макс 160кс
Виско муфата на 2Е и 1Z ако не се лъжа е малко по-различна от тези слагани на G60 и VR6.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 03 дек 2011 12:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови пазар
Re: 1з синхро 150+макс 160кс
Всички вискота 2е 1з вр6 г60 са с еднаква конструкция но тези на г60 и вр6 са по усилени да понасят поголямото натоварване
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта