


Сивия 3.5..продължението :)
- ИлиянскиMk3
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 07 яну 2013 19:47
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT
- Местоположение: Радомир
Re: Първата ми кола - Golf 3
поздравления за колата хубава е ма да си погледнеш и решетката при фаровете че нещо ребрата са кое на където вижда
- Rumenvw
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 13 ное 2013 22:51
- Автомобил: mk3
- Двигател: 1.8 mi
- Местоположение: София
Re: Първата ми кола - Golf 3
Готина голфара!И аз имам тройка като за първа кола
- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Първата ми кола - Golf 3
ребрата са лесна работа,лошото е че винаги си намирам някаква друга работа по нея , и винаги ги забравям :X
- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: Първата ми кола - Golf 3
хахахах яко
Голф 3.5 



- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Първата ми кола - Golf 3
малко мелезче :D
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Първата ми кола - Golf 3
Симпатяга е
, за първи път видях таква в Щатите преди 5 години и гледах ей така
- няколко обиколки й направих да я разгледам че, хем 4-ка в предницата, хем 3-ка в задницата. Мислил ли си за по-високи гуми или по-ниско окачване колега? 
ПС. На снимките с какви размери гуми и джанти е?



ПС. На снимките с какви размери гуми и джанти е?
- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Първата ми кола - Golf 3
гумите са 215/40/16 джантите са Borbet T Sipo 16
- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Първата ми кола - Golf 3
Оох,ох,бях спрял да пиша по темата мноого отдавна,та тия дни като си мисля дали да започвам отново и като се замисля колко много неща съм сменял/променял по нея,ми става лошо и едва ли ще мога да събера всичко хаха.Ако има няколко желаещи,ще възродя темата отново.
И да не се обяснявам безцелно като парцал на вятъра,поне една снимка:

И да не се обяснявам безцелно като парцал на вятъра,поне една снимка:

- kristian.stanchev
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 09 окт 2013 13:10
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 1.9TD 1995 AAZ
- Местоположение: Троян
Re: Сивия 3.5..продължението :)
Давай, колега възроди темата. Лично аз много харесвам голф 3 с фейс на 4ка, интересно ще ми е да видя повече материал-снимков. 

- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Сивия 3.5..продължението :)
Първоначално се захванах със смяната на скоростната кутия на колата.Много от Вас знаят за хроничния проблем на 020 кутиите-задната скорост,когато купувах колата правеше проблеми,а след известно каране реално нямах задна.Сдобих се с кутия от GTI,транзакцията беше успешна.Точно тогава имах щастието да се запозная с Ели,а малко след това и с Валентин и Вера Павлови.
От този момент знаех,че това са хората с които ще работя по колата.Така е и до ден днешен.Продължавам нататък.
След това с оправяне на дефектите по десния калник,който беше одран-стария кит беше премахнат,всичко се доизпита до край и се боядиса.Под десния фар също беше чукнато,естествено нямаше как да го оставя и този дефект беше отстранен./с пустия късмет-преди около месец,бях спрял на най-закънтеното ! място на паркинг и през нощта някой ме е ударил на почти същото място и ми е сцепил бронята леко
,в момента си върви така/.
Когато оправяхме калника,реших да видя как е закрепена предната броня за ребрата ... с ярко червено лице открих,че цялата кострукция се държеше на 4 щипки и 8 болта.Заварките поиграха доста,
кривите ребра и очукания нож...
След заваряването всичко си дойде на мястото.
Един слънчев ден,ножленцето ми опря в един бордюр и се счупи на 2.Пробвах с нож от Голф 4-с около 10 см.по къс е това което ми трябва..Нов,оригинален щеше да ми струва около 250 лева,та вдигнах телефона и отидох при семейство Павлови.За много по-скромна сума,ножа за 2 дена беше като нов,по-доволен от това нямаше как да бъда.

Докарах я до това състояние.
Малко след това започна един много тежък за мен период,който започна със счупване на ръката в края на една тренировка,точно преди изпитите ми и 2 месеца преди плановете ми да замина за Италия.Но,както се казва-всяко зло за добро-казаха ми,че 1 година не трябва да натоварвам ръката си,а 2 седмици след като ми махнаха гипса-пътувах за Италия.Там изкарах 2 месеца,върнах се и веднага след това си продължих с тренировките и фитнеса противно на лекарските показания.
Та,след като студента спечели някой лев,закупих:
-ново реле за мигачите;
-ново реле за горивната помпа;
-комутатор;
-свещи;
-кабели;
-бензинова помпа;
-филтър купе/бях го изпуснал при обслужването/;
-температурен датчик;
-реле 30,понеже една вечер отказа да запали
,след всички възможни варианти се оказа то.
Като за начало това беше сменено по колата,след това последва :

Заедно с това смених и няколко фланеца към двигателя,понеже изтичаше антифриз/макар и много малко/ от време на време.Тъпото нещо е от пластмаса и струва 2 лева,а смъкнах оригиналния фланец който беше от алуминий и изкара 15 години,новия ще е добре да изкара 1 година.

Понеже не ми се връзваше стоковото гърне с цялостната визия на колата-вземах си гърне Unique,което пробвах да карам без заглушители/е,успях да изтрая 20 минути/.Върнах ги и всичко си заспа по мястото.

Занимавах се с няколко дребни ремонта,които няма нужда да споменавам,докато дойде зимния сезон и акумулатора сдаде багажа.Купих си Бошче с 3 годишна гаранция.
Вече в по-ново време,преди 2 седмици реших да сменям задните накладки и 4те лагера на главните,при лагерите се спрях на FAG.

На следващия ден ме охапа кучето и реших да си полирам борбетките.Веднага ги оставих да ги изправят и отидох при..знаете кого,за съвет и помощ понеже никога преди не бях се захващал,а когато правя нещо-гледам да е като хората.
Процедурата Ви е ясна-шкурене,шкурене и шкурене...5 дни.





Пътя по който ми се налага да карам е изключително лош и осеян с дупки,ясно ми е че няма да мога да ги опазя без "охапвания",но ще шкуря пак когато и както трябва.Общо взето не знам,защо всички се оплакват толкова,работата не е толкова тежка и трудна.

Понеже избързах малко и ги обух още онзи ден,то пък пустия му късмет
-заоблачи се,сняг,дъжд,това е единствената снимка която направих когато ги сложих,но мнооооооооооооооооооооооого повече ми допада полирания борд,вади се много по-добра стойка.


Обобщих по-важните моменти до сега,знам че има идеи много,знам че много неща могат да се променят,но не забравяйте,че съм правист трети курс,сам си вадя парите и освен за колата,давам и за храна,спорт,жени и други подобни дейности.

След това с оправяне на дефектите по десния калник,който беше одран-стария кит беше премахнат,всичко се доизпита до край и се боядиса.Под десния фар също беше чукнато,естествено нямаше как да го оставя и този дефект беше отстранен./с пустия късмет-преди около месец,бях спрял на най-закънтеното ! място на паркинг и през нощта някой ме е ударил на почти същото място и ми е сцепил бронята леко


Когато оправяхме калника,реших да видя как е закрепена предната броня за ребрата ... с ярко червено лице открих,че цялата кострукция се държеше на 4 щипки и 8 болта.Заварките поиграха доста,

След заваряването всичко си дойде на мястото.
Един слънчев ден,ножленцето ми опря в един бордюр и се счупи на 2.Пробвах с нож от Голф 4-с около 10 см.по къс е това което ми трябва..Нов,оригинален щеше да ми струва около 250 лева,та вдигнах телефона и отидох при семейство Павлови.За много по-скромна сума,ножа за 2 дена беше като нов,по-доволен от това нямаше как да бъда.


Докарах я до това състояние.
Малко след това започна един много тежък за мен период,който започна със счупване на ръката в края на една тренировка,точно преди изпитите ми и 2 месеца преди плановете ми да замина за Италия.Но,както се казва-всяко зло за добро-казаха ми,че 1 година не трябва да натоварвам ръката си,а 2 седмици след като ми махнаха гипса-пътувах за Италия.Там изкарах 2 месеца,върнах се и веднага след това си продължих с тренировките и фитнеса противно на лекарските показания.
Та,след като студента спечели някой лев,закупих:
-ново реле за мигачите;
-ново реле за горивната помпа;
-комутатор;
-свещи;
-кабели;
-бензинова помпа;
-филтър купе/бях го изпуснал при обслужването/;
-температурен датчик;
-реле 30,понеже една вечер отказа да запали

Като за начало това беше сменено по колата,след това последва :

Заедно с това смених и няколко фланеца към двигателя,понеже изтичаше антифриз/макар и много малко/ от време на време.Тъпото нещо е от пластмаса и струва 2 лева,а смъкнах оригиналния фланец който беше от алуминий и изкара 15 години,новия ще е добре да изкара 1 година.

Понеже не ми се връзваше стоковото гърне с цялостната визия на колата-вземах си гърне Unique,което пробвах да карам без заглушители/е,успях да изтрая 20 минути/.Върнах ги и всичко си заспа по мястото.

Занимавах се с няколко дребни ремонта,които няма нужда да споменавам,докато дойде зимния сезон и акумулатора сдаде багажа.Купих си Бошче с 3 годишна гаранция.

Вече в по-ново време,преди 2 седмици реших да сменям задните накладки и 4те лагера на главните,при лагерите се спрях на FAG.

На следващия ден ме охапа кучето и реших да си полирам борбетките.Веднага ги оставих да ги изправят и отидох при..знаете кого,за съвет и помощ понеже никога преди не бях се захващал,а когато правя нещо-гледам да е като хората.
Процедурата Ви е ясна-шкурене,шкурене и шкурене...5 дни.





Пътя по който ми се налага да карам е изключително лош и осеян с дупки,ясно ми е че няма да мога да ги опазя без "охапвания",но ще шкуря пак когато и както трябва.Общо взето не знам,защо всички се оплакват толкова,работата не е толкова тежка и трудна.

Понеже избързах малко и ги обух още онзи ден,то пък пустия му късмет





Обобщих по-важните моменти до сега,знам че има идеи много,знам че много неща могат да се променят,но не забравяйте,че съм правист трети курс,сам си вадя парите и освен за колата,давам и за храна,спорт,жени и други подобни дейности.

- hooligan_6683
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: BWA
- Местоположение: Сапарева баня
Re: Сивия 3.5..продължението :)
голфчето е ехтра само едно оТкачване му трябва да се влачи по корем и малко напасване като гледам по предницата
- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Сивия 3.5..продължението :)
Окачването и аз съм си го мислел,ама както казах..ако ти се налагаше да караш Русе-Кубрат–Завет-Исперих,повярвай ми-щеше да мислиш като мен.Дори ниското окачване щеше да ми излезе по евтино..Виж,да оправят пътищата и въобще няма да се замисля,а иначе предницата е напасната идеално,не знам защо снимката е излязла такава.
- Silverlight
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 29 яну 2015 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Сивия 3.5..продължението :)
TechN9ne написа:Окачването и аз съм си го мислел,ама както казах..ако ти се налагаше да караш Русе-Кубрат–Завет-Исперих,повярвай ми-щеше да мислиш като мен.Дори ниското окачване щеше да ми излезе по евтино..Виж,да оправят пътищата и въобще няма да се замисля,а иначе предницата е напасната идеално,не знам защо снимката е излязла такава.
От Кубрат към Завет пътя е хубав и от Завет към Исперих е хубав до някъде от Русе до Кубрат няма да коментирам, защото на оня път колко пъти щях да си оставя ауспуха на колата...
По темата: Колата си е много добра, обаче с този накрайник на ауспуха нещо не ми харесва, но на теб ако ти харесва е ОК все пак колата е твоя. Иначе за полираните джанти само мога да ти кажа едно голямо браво. Аз преди месец съм си приготвил джантите за боя и си беше доста голяма играчка..
- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Сивия 3.5..продължението :)
Благодаря ти !
Съгласен съм с теб,само мога да поспоря за Завет–Разград,с широките джанти не ми е толкова забавен пътя,хаха :))
Занапред мога да измисля нещо,обаче засега гърнето ми се вписва в идеята за тази визия,която гоня.

Съгласен съм с теб,само мога да поспоря за Завет–Разград,с широките джанти не ми е толкова забавен пътя,хаха :))
Занапред мога да измисля нещо,обаче засега гърнето ми се вписва в идеята за тази визия,която гоня.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта