Сивия 3.5..продължението :)
- ИлиянскиMk3
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 07 яну 2013 19:47
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT
- Местоположение: Радомир
Re: Първата ми кола - Golf 3
поздравления за колата хубава е ма да си погледнеш и решетката при фаровете че нещо ребрата са кое на където вижда
			
									
									- Rumenvw
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 13 ное 2013 22:51
- Автомобил: mk3
- Двигател: 1.8 mi
- Местоположение: София
Re: Първата ми кола - Golf 3
Готина голфара!И аз имам тройка като за първа кола
			
									
										
						- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Първата ми кола - Golf 3
ребрата са лесна работа,лошото е че винаги си намирам някаква друга работа по нея , и винаги ги забравям :X
			
									
										
						- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: Първата ми кола - Golf 3
хахахах яко   
    Голф 3.5
  Голф 3.5   
			
									
										
						 
    Голф 3.5
  Голф 3.5   
- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Първата ми кола - Golf 3
малко мелезче :D
			
									
										
						- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Първата ми кола - Golf 3
Симпатяга е  , за първи път видях таква в Щатите преди 5 години и гледах ей така
 , за първи път видях таква в Щатите преди 5 години и гледах ей така   - няколко обиколки й направих да я разгледам че, хем 4-ка в предницата, хем 3-ка в задницата. Мислил ли си за по-високи гуми или по-ниско окачване колега?
 - няколко обиколки й направих да я разгледам че, хем 4-ка в предницата, хем 3-ка в задницата. Мислил ли си за по-високи гуми или по-ниско окачване колега?  
ПС. На снимките с какви размери гуми и джанти е?
			
									
										
						 , за първи път видях таква в Щатите преди 5 години и гледах ей така
 , за първи път видях таква в Щатите преди 5 години и гледах ей така   - няколко обиколки й направих да я разгледам че, хем 4-ка в предницата, хем 3-ка в задницата. Мислил ли си за по-високи гуми или по-ниско окачване колега?
 - няколко обиколки й направих да я разгледам че, хем 4-ка в предницата, хем 3-ка в задницата. Мислил ли си за по-високи гуми или по-ниско окачване колега?  
ПС. На снимките с какви размери гуми и джанти е?
- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Първата ми кола - Golf 3
гумите са 215/40/16 джантите са Borbet T Sipo 16
			
									
										
						- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Първата ми кола - Golf 3
Оох,ох,бях спрял да пиша по темата мноого отдавна,та тия дни като си мисля дали да започвам отново и като се замисля колко много неща съм сменял/променял по нея,ми става лошо и едва ли ще мога да събера всичко хаха.Ако има няколко желаещи,ще възродя темата отново.
И да не се обяснявам безцелно като парцал на вятъра,поне една снимка:

			
									
										
						И да не се обяснявам безцелно като парцал на вятъра,поне една снимка:

- kristian.stanchev
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 09 окт 2013 13:10
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 1.9TD 1995 AAZ
- Местоположение: Троян
Re: Сивия 3.5..продължението :)
Давай, колега възроди темата. Лично аз много харесвам голф 3 с фейс на 4ка, интересно ще ми е да видя повече материал-снимков. 
			
									
										
						
- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Сивия 3.5..продължението :)
Първоначално се захванах със смяната на скоростната кутия на колата.Много от Вас знаят за хроничния проблем на 020 кутиите-задната скорост,когато купувах колата правеше проблеми,а след известно каране реално нямах задна.Сдобих се с кутия от GTI,транзакцията беше успешна.Точно тогава имах щастието да се запозная с Ели,а малко след това и с Валентин и Вера Павлови.  От този момент знаех,че това са хората с които ще работя по колата.Така е и до ден днешен.Продължавам нататък.
 От този момент знаех,че това са хората с които ще работя по колата.Така е и до ден днешен.Продължавам нататък.
След това с оправяне на дефектите по десния калник,който беше одран-стария кит беше премахнат,всичко се доизпита до край и се боядиса.Под десния фар също беше чукнато,естествено нямаше как да го оставя и този дефект беше отстранен./с пустия късмет-преди около месец,бях спрял на най-закънтеното ! място на паркинг и през нощта някой ме е ударил на почти същото място и ми е сцепил бронята леко 
   ,в момента си върви така/.
 ,в момента си върви така/.
Когато оправяхме калника,реших да видя как е закрепена предната броня за ребрата ... с ярко червено лице открих,че цялата кострукция се държеше на 4 щипки и 8 болта.Заварките поиграха доста,
 кривите ребра и очукания нож...
  кривите ребра и очукания нож...
След заваряването всичко си дойде на мястото.
Един слънчев ден,ножленцето ми опря в един бордюр и се счупи на 2.Пробвах с нож от Голф 4-с около 10 см.по къс е това което ми трябва..Нов,оригинален щеше да ми струва около 250 лева,та вдигнах телефона и отидох при семейство Павлови.За много по-скромна сума,ножа за 2 дена беше като нов,по-доволен от това нямаше как да бъда.

Докарах я до това състояние.
Малко след това започна един много тежък за мен период,който започна със счупване на ръката в края на една тренировка,точно преди изпитите ми и 2 месеца преди плановете ми да замина за Италия.Но,както се казва-всяко зло за добро-казаха ми,че 1 година не трябва да натоварвам ръката си,а 2 седмици след като ми махнаха гипса-пътувах за Италия.Там изкарах 2 месеца,върнах се и веднага след това си продължих с тренировките и фитнеса противно на лекарските показания.
Та,след като студента спечели някой лев,закупих:
-ново реле за мигачите;
-ново реле за горивната помпа;
-комутатор;
-свещи;
-кабели;
-бензинова помпа;
-филтър купе/бях го изпуснал при обслужването/;
-температурен датчик;
-реле 30,понеже една вечер отказа да запали ,след всички възможни варианти се оказа то.
 ,след всички възможни варианти се оказа то.
Като за начало това беше сменено по колата,след това последва :

Заедно с това смених и няколко фланеца към двигателя,понеже изтичаше антифриз/макар и много малко/ от време на време.Тъпото нещо е от пластмаса и струва 2 лева,а смъкнах оригиналния фланец който беше от алуминий и изкара 15 години,новия ще е добре да изкара 1 година.

Понеже не ми се връзваше стоковото гърне с цялостната визия на колата-вземах си гърне Unique,което пробвах да карам без заглушители/е,успях да изтрая 20 минути/.Върнах ги и всичко си заспа по мястото.

Занимавах се с няколко дребни ремонта,които няма нужда да споменавам,докато дойде зимния сезон и акумулатора сдаде багажа.Купих си Бошче с 3 годишна гаранция. 
 
Вече в по-ново време,преди 2 седмици реших да сменям задните накладки и 4те лагера на главните,при лагерите се спрях на FAG.

На следващия ден ме охапа кучето и реших да си полирам борбетките.Веднага ги оставих да ги изправят и отидох при..знаете кого,за съвет и помощ понеже никога преди не бях се захващал,а когато правя нещо-гледам да е като хората.
Процедурата Ви е ясна-шкурене,шкурене и шкурене...5 дни.





Пътя по който ми се налага да карам е изключително лош и осеян с дупки,ясно ми е че няма да мога да ги опазя без "охапвания",но ще шкуря пак когато и както трябва.Общо взето не знам,защо всички се оплакват толкова,работата не е толкова тежка и трудна.

Понеже избързах малко и ги обух още онзи ден,то пък пустия му късмет 
   -заоблачи се,сняг,дъжд,това е единствената снимка която направих когато ги сложих,но мнооооооооооооооооооооооого повече ми допада полирания борд,вади се много по-добра стойка.
 -заоблачи се,сняг,дъжд,това е единствената снимка която направих когато ги сложих,но мнооооооооооооооооооооооого повече ми допада полирания борд,вади се много по-добра стойка.  
 


Обобщих по-важните моменти до сега,знам че има идеи много,знам че много неща могат да се променят,но не забравяйте,че съм правист трети курс,сам си вадя парите и освен за колата,давам и за храна,спорт,жени и други подобни дейности.
			
									
										
						 От този момент знаех,че това са хората с които ще работя по колата.Така е и до ден днешен.Продължавам нататък.
 От този момент знаех,че това са хората с които ще работя по колата.Така е и до ден днешен.Продължавам нататък.След това с оправяне на дефектите по десния калник,който беше одран-стария кит беше премахнат,всичко се доизпита до край и се боядиса.Под десния фар също беше чукнато,естествено нямаше как да го оставя и този дефект беше отстранен./с пустия късмет-преди около месец,бях спрял на най-закънтеното ! място на паркинг и през нощта някой ме е ударил на почти същото място и ми е сцепил бронята леко
 
   ,в момента си върви така/.
 ,в момента си върви така/.Когато оправяхме калника,реших да видя как е закрепена предната броня за ребрата ... с ярко червено лице открих,че цялата кострукция се държеше на 4 щипки и 8 болта.Заварките поиграха доста,
 кривите ребра и очукания нож...
  кривите ребра и очукания нож...След заваряването всичко си дойде на мястото.
Един слънчев ден,ножленцето ми опря в един бордюр и се счупи на 2.Пробвах с нож от Голф 4-с около 10 см.по къс е това което ми трябва..Нов,оригинален щеше да ми струва около 250 лева,та вдигнах телефона и отидох при семейство Павлови.За много по-скромна сума,ножа за 2 дена беше като нов,по-доволен от това нямаше как да бъда.


Докарах я до това състояние.
Малко след това започна един много тежък за мен период,който започна със счупване на ръката в края на една тренировка,точно преди изпитите ми и 2 месеца преди плановете ми да замина за Италия.Но,както се казва-всяко зло за добро-казаха ми,че 1 година не трябва да натоварвам ръката си,а 2 седмици след като ми махнаха гипса-пътувах за Италия.Там изкарах 2 месеца,върнах се и веднага след това си продължих с тренировките и фитнеса противно на лекарските показания.
Та,след като студента спечели някой лев,закупих:
-ново реле за мигачите;
-ново реле за горивната помпа;
-комутатор;
-свещи;
-кабели;
-бензинова помпа;
-филтър купе/бях го изпуснал при обслужването/;
-температурен датчик;
-реле 30,понеже една вечер отказа да запали
 ,след всички възможни варианти се оказа то.
 ,след всички възможни варианти се оказа то.Като за начало това беше сменено по колата,след това последва :

Заедно с това смених и няколко фланеца към двигателя,понеже изтичаше антифриз/макар и много малко/ от време на време.Тъпото нещо е от пластмаса и струва 2 лева,а смъкнах оригиналния фланец който беше от алуминий и изкара 15 години,новия ще е добре да изкара 1 година.

Понеже не ми се връзваше стоковото гърне с цялостната визия на колата-вземах си гърне Unique,което пробвах да карам без заглушители/е,успях да изтрая 20 минути/.Върнах ги и всичко си заспа по мястото.

Занимавах се с няколко дребни ремонта,които няма нужда да споменавам,докато дойде зимния сезон и акумулатора сдаде багажа.Купих си Бошче с 3 годишна гаранция.
 
 Вече в по-ново време,преди 2 седмици реших да сменям задните накладки и 4те лагера на главните,при лагерите се спрях на FAG.

На следващия ден ме охапа кучето и реших да си полирам борбетките.Веднага ги оставих да ги изправят и отидох при..знаете кого,за съвет и помощ понеже никога преди не бях се захващал,а когато правя нещо-гледам да е като хората.
Процедурата Ви е ясна-шкурене,шкурене и шкурене...5 дни.





Пътя по който ми се налага да карам е изключително лош и осеян с дупки,ясно ми е че няма да мога да ги опазя без "охапвания",но ще шкуря пак когато и както трябва.Общо взето не знам,защо всички се оплакват толкова,работата не е толкова тежка и трудна.

Понеже избързах малко и ги обух още онзи ден,то пък пустия му късмет
 
   -заоблачи се,сняг,дъжд,това е единствената снимка която направих когато ги сложих,но мнооооооооооооооооооооооого повече ми допада полирания борд,вади се много по-добра стойка.
 -заоблачи се,сняг,дъжд,това е единствената снимка която направих когато ги сложих,но мнооооооооооооооооооооооого повече ми допада полирания борд,вади се много по-добра стойка.  
 

Обобщих по-важните моменти до сега,знам че има идеи много,знам че много неща могат да се променят,но не забравяйте,че съм правист трети курс,сам си вадя парите и освен за колата,давам и за храна,спорт,жени и други подобни дейности.

- hooligan_6683
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: BWA
- Местоположение: Сапарева баня
Re: Сивия 3.5..продължението :)
голфчето е ехтра само едно оТкачване му трябва да се влачи по корем и малко напасване като гледам по предницата
			
									
										
						- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Сивия 3.5..продължението :)
Окачването и аз съм си го мислел,ама както казах..ако ти се налагаше да караш Русе-Кубрат–Завет-Исперих,повярвай ми-щеше да мислиш като мен.Дори ниското окачване щеше да ми излезе по евтино..Виж,да оправят пътищата и въобще няма да се замисля,а иначе предницата е напасната идеално,не знам защо снимката е излязла такава.
			
									
										
						- Silverlight
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 29 яну 2015 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Сивия 3.5..продължението :)
TechN9ne написа:Окачването и аз съм си го мислел,ама както казах..ако ти се налагаше да караш Русе-Кубрат–Завет-Исперих,повярвай ми-щеше да мислиш като мен.Дори ниското окачване щеше да ми излезе по евтино..Виж,да оправят пътищата и въобще няма да се замисля,а иначе предницата е напасната идеално,не знам защо снимката е излязла такава.
От Кубрат към Завет пътя е хубав и от Завет към Исперих е хубав до някъде от Русе до Кубрат няма да коментирам, защото на оня път колко пъти щях да си оставя ауспуха на колата...
По темата: Колата си е много добра, обаче с този накрайник на ауспуха нещо не ми харесва, но на теб ако ти харесва е ОК все пак колата е твоя. Иначе за полираните джанти само мога да ти кажа едно голямо браво. Аз преди месец съм си приготвил джантите за боя и си беше доста голяма играчка..
- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Сивия 3.5..продължението :)
Благодаря ти !  
 
Съгласен съм с теб,само мога да поспоря за Завет–Разград,с широките джанти не ми е толкова забавен пътя,хаха :))
Занапред мога да измисля нещо,обаче засега гърнето ми се вписва в идеята за тази визия,която гоня.
			
									
										
						 
 Съгласен съм с теб,само мога да поспоря за Завет–Разград,с широките джанти не ми е толкова забавен пътя,хаха :))
Занапред мога да измисля нещо,обаче засега гърнето ми се вписва в идеята за тази визия,която гоня.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта
 
			   






