Здравей
Gnom. Май си оцелил марката, но, за съжаление, не и екземпляра!
На няколко пъти прочетох внимателно какво си написал. Без да притендирам за абсолютна точност, мисля, че щом маслото е избило към водата, не би избило и извън гарнитурата (и обратно, разбира се!) Съмнява ме, че при последния ремонт някой 'майстор' е забравил да затегне някой от болтовете на главата. Дано само не се окаже скъсан, защото тогава зора е доста по-голям.
Ако е просто хлабав, би могъл да закрепиш нещата и сам. Просто отваряш капака на клапаните и притягаш всички болтове. Дано само вече не е издухало отново гарнитурата, вследствие на незатягането.
Иначе другия вариант, (исключвам този за ремонт веднага на място, за да не ти "одерат кожата... ") е да смениш отново маслото и да гледаш какво ще стане. Ако отново се присече... лошо! Едва ли ще е безопасно да тръгнеш с тази кола на 2 000 км-ово пътешествие. По-добре на автовоз и тук да го оправиш.
Късмет! И Весела Коледа на всички!