проблем със загряване на двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
babayaga83
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:13
Автомобил: Golf V 1_6 fsi
Двигател: 2004
Местоположение: ПЛОВДИВ
Контакти:

проблем със загряване на двигател

Мнениеот babayaga83 » Вто 26 дек 2006 10:37


колата ми е голф 3 1.9 дизел и зимата работи на 70 градосъ и по никакъв начин не може да качи повече , а лятото си работеше на 90. Може ли причината да е в термостата или просто защото е много студено.




Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Къде ти е проблема ...

Мнениеот Mega » Вто 26 дек 2006 10:45


70 Градуса не е никак зле колега! Аз преди да сменя датчика на радиатора, вентилатора се включваше към 100 градуса. Сега с новия датчик включва към 75 (с времето температурата се вдига, колкото по-стар е датчика, границата се измества нагоре). Мисля, че няма от какво да се тревожиш. Ако все пак си се заинатил си смени термостата. Има различни температури на отваряне на големия кръг! Принципно при 70 градуса парното трябва да работи добре, ако не работи добре си търси проблема по маркучите и радиатора на парното! Лесно се хваща дали е от термостат или от датчик. Ако се включва перката на радиатора и охлажда принудително на по-ниска температура, значи е от датчкика. Ако ли не, значи си се охлажда нормално (по естествен път) и няма от какво да се тревожиш!


babayaga83
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:13
Автомобил: Golf V 1_6 fsi
Двигател: 2004
Местоположение: ПЛОВДИВ
Контакти:

Мнениеот babayaga83 » Вто 26 дек 2006 10:56


аз се тревожа за това дали колата работи в ормален температурен режим (щото е дизел и си мисля че 70 е малко и се тревожа да не се прецакда двигателя)


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 26 дек 2006 12:12


по всяка вероятност е термостат, пробвай на място дали ще загрее до 90 градуса и на колко ще се включи перката, ако си загрее нормално и се включи перката на около 92-95 градуса, това означава че си за термостат, ако загрее до 70 градуса (както си казал) и там някъде се включи перката - значи колата си загрява нормално а се е прецакал датчика за температурата или има проблем на уреда в таблото.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Вто 26 дек 2006 12:26


babayaga83 написа:аз се тревожа за това дали колата работи в ормален температурен режим (щото е дизел и си мисля че 70 е малко и се тревожа да не се прецакда двигателя)


Работната температура на дизела е малко по-висока от на бензина с около 2-3гр. т.е. тогава има най малко износване на двигателя и е в оптимален режим.

И виж това което ти каза колегата handycam :wink:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 26 дек 2006 12:29


И в крайна сметка дава ли някакво отклонение на температурата ако караш на газ?!?!Примерно по-бавно да качва температурата!!?Купувах един Behr,държа 3 месеца 90 градуса и след тва остана отворен!Мисля,че на дълъг път с висока скорост би трябвало да си държи 90 градуса :roll:

п.п babayaga83,според мен е термостат!Само незнам какъв да си вземеш,много ментета има :evil:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Вто 26 дек 2006 12:31


Даскала написа:И в крайна сметка дава ли някакво отклонение на температурата ако караш на газ?!?


Той е дизел :D


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 26 дек 2006 12:33


Даскала написа:...Купувах един Behr,държа 3 месеца 90 градуса и след тва остана отворен!Мисля,че на дълъг път с висока скорост би трябвало да си държи 90 градуса :roll:

п.п babayaga83,според мен е термостат!Само незнам какъв да си вземеш,много ментета има :evil:

Същата работа съм и аз, Даскале! :( Точно 3 месеца ме искара!
И сега поддържа перфектно 70*С, освен на светофарите...
Явно омеква пружинката вътре ли, какво ли...


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 26 дек 2006 12:35


IvoG написа:Той е дизел :D

Знам батка,ама се тая,пак за отклонение говорим!Все пак повечето карат на бензин та за тва....


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 26 дек 2006 12:58


аз си купих термостата от юнитрейд, почти година и си работи без проблем.по скъп е но си заслужава инвестицията.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 26 дек 2006 13:09


Много доволен от MotoRad. Не е скъп, а не е мръднал също към година вече. ЛС на Люси (vit_autosofia) - не знам от къде ги намира а и не ме интересува особено. Относно Behr - два дена издържа и заклини затворен. А не ги е срам 28 лв му искат тея измекяри auto+.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Вто 26 дек 2006 13:27


dj_tuhla написа:Много доволен от MotoRad. Не е скъп, а не е мръднал също към година вече. ЛС на Люси (vit_autosofia) - не знам от къде ги намира а и не ме интересува особено. Относно Behr - два дена издържа и заклини затворен. А не ги е срам 28 лв му искат тея измекяри auto+.


Абе и аз съм с такъв от лятото и почна да сдава багажа започна да отваря на 70.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 26 дек 2006 13:59


Сигурен ли си, защото и аз имах съмнения - започва да отваря преди стрелката да е стигнала средата, но измерих с термометър и се оказа, че отваря точно на 84 градуса на колкото си е, просто сега е по-студено и минава повече време докато се загрее целия радиатор. След това си държи незавичимо с колко карам.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 26 дек 2006 14:01


Wahler казват колегите и аз ще взема такъв след празниците че и мойта патица седи на 60-70 градуса....


Потребителски аватар
NitroSonyc
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 11 май 2006 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот NitroSonyc » Вто 26 дек 2006 15:36


На колегата с дизела най вероятно , ако има проблем най вече е в термостата , но по принцип колата трябва да си загрява и зимата по същия начин само че това става доста по бавно .А относно марките термостати-Motorad >Behr>Wahler са си най добрите марки стига да са истински аз 5 години ги продавам проблем не съм имал с нито една от марките.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта