проблем със загряване на двигател
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:13
- Автомобил: Golf V 1_6 fsi
- Двигател: 2004
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Контакти:
проблем със загряване на двигател
колата ми е голф 3 1.9 дизел и зимата работи на 70 градосъ и по никакъв начин не може да качи повече , а лятото си работеше на 90. Може ли причината да е в термостата или просто защото е много студено.
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Къде ти е проблема ...
70 Градуса не е никак зле колега! Аз преди да сменя датчика на радиатора, вентилатора се включваше към 100 градуса. Сега с новия датчик включва към 75 (с времето температурата се вдига, колкото по-стар е датчика, границата се измества нагоре). Мисля, че няма от какво да се тревожиш. Ако все пак си се заинатил си смени термостата. Има различни температури на отваряне на големия кръг! Принципно при 70 градуса парното трябва да работи добре, ако не работи добре си търси проблема по маркучите и радиатора на парното! Лесно се хваща дали е от термостат или от датчик. Ако се включва перката на радиатора и охлажда принудително на по-ниска температура, значи е от датчкика. Ако ли не, значи си се охлажда нормално (по естествен път) и няма от какво да се тревожиш!
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:13
- Автомобил: Golf V 1_6 fsi
- Двигател: 2004
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Контакти:
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
по всяка вероятност е термостат, пробвай на място дали ще загрее до 90 градуса и на колко ще се включи перката, ако си загрее нормално и се включи перката на около 92-95 градуса, това означава че си за термостат, ако загрее до 70 градуса (както си казал) и там някъде се включи перката - значи колата си загрява нормално а се е прецакал датчика за температурата или има проблем на уреда в таблото.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
babayaga83 написа:аз се тревожа за това дали колата работи в ормален температурен режим (щото е дизел и си мисля че 70 е малко и се тревожа да не се прецакда двигателя)
Работната температура на дизела е малко по-висока от на бензина с около 2-3гр. т.е. тогава има най малко износване на двигателя и е в оптимален режим.
И виж това което ти каза колегата handycam

И в крайна сметка дава ли някакво отклонение на температурата ако караш на газ?!?!Примерно по-бавно да качва температурата!!?Купувах един Behr,държа 3 месеца 90 градуса и след тва остана отворен!Мисля,че на дълъг път с висока скорост би трябвало да си държи 90 градуса
п.п babayaga83,според мен е термостат!Само незнам какъв да си вземеш,много ментета има

п.п babayaga83,според мен е термостат!Само незнам какъв да си вземеш,много ментета има

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Даскала написа:...Купувах един Behr,държа 3 месеца 90 градуса и след тва остана отворен!Мисля,че на дълъг път с висока скорост би трябвало да си държи 90 градуса![]()
п.п babayaga83,според мен е термостат!Само незнам какъв да си вземеш,много ментета има
Същата работа съм и аз, Даскале!

И сега поддържа перфектно 70*С, освен на светофарите...
Явно омеква пружинката вътре ли, какво ли...
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
dj_tuhla написа:Много доволен от MotoRad. Не е скъп, а не е мръднал също към година вече. ЛС на Люси (vit_autosofia) - не знам от къде ги намира а и не ме интересува особено. Относно Behr - два дена издържа и заклини затворен. А не ги е срам 28 лв му искат тея измекяри auto+.
Абе и аз съм с такъв от лятото и почна да сдава багажа започна да отваря на 70.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Сигурен ли си, защото и аз имах съмнения - започва да отваря преди стрелката да е стигнала средата, но измерих с термометър и се оказа, че отваря точно на 84 градуса на колкото си е, просто сега е по-студено и минава повече време докато се загрее целия радиатор. След това си държи незавичимо с колко карам.
- NitroSonyc
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет 11 май 2006 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
На колегата с дизела най вероятно , ако има проблем най вече е в термостата , но по принцип колата трябва да си загрява и зимата по същия начин само че това става доста по бавно .А относно марките термостати-Motorad >Behr>Wahler са си най добрите марки стига да са истински аз 5 години ги продавам проблем не съм имал с нито една от марките.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта