


Golf V GTI
- tonkogtd
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf V GTI
Честита колега!Сега да не вземеш да и изшиеш една газова уредба,че направо е смешна работа.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Golf V GTI
golfmk1 написа:На Работника ли беше колата
На жена му

@tonkogtd на този етап разхода ме устройва

@skary9 Трябва да се постегне малко и ще пусна

- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf V GTI
Като човек който се отказа от такава покупка поради простата причина че няма читав такъв екземпляр в БГ ще се въздаржа от критиката която би чул от мен
Само безаварийни километри и много ти завиждам за значително по-евтината подръжка под предния капак,ама така е за мен пластмаси и железо бол,за маторя и поръчка нема
Едни се възбуждат от еротика други от екзотика


Само безаварийни километри и много ти завиждам за значително по-евтината подръжка под предния капак,ама така е за мен пластмаси и железо бол,за маторя и поръчка нема

Едни се възбуждат от еротика други от екзотика

- Marto_cafeto
- Мнения: 439
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 21:14
- Автомобил: Peugeot 307
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf V GTI
Честито,лъскачка е ! 

- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Golf V GTI
Ето и няколко снимки на колежката @onazi от Н.И.М.











- kc_3011
- Мнения: 88
- Регистриран на: Пет 12 май 2006 23:54
- Автомобил: VW Bora Variant
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Варна
Re: Golf V GTI
Страхотна кола! Красавица отвсякъде! Много и безаварийни километри и да става още по готина! ;)
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Golf V GTI
Нека поговорим за сервизи
За пореден път се убеждавам (за съжаление на моя глава), че поддръжката на петицата не е толкова скъпа. Като модел от 2006-та очаквах някакви космически цени, но всъщност са абсолютно нормални. Преди да я взема колата стоя почти 2 месеца в гараж и малкото течност за чистачки се беше изпарила. От седенето всички пътища бяха с бели налепи от препаратите, а след като налях течност те се разлепиха като парчета гипс и запушиха дюзите. Съответно отпуших ги при Ники и Мишо, но вече не правиха хубавия облак ами пикаеха като 1 струя и беше ужасно. Да не говорим, че едната пак се запуши
Та реших да си потърся пръскалки, оказа се че има само оригинални, които О чудо, около 40 лева без отстъпки за комплекта:



Правят перфектен облак. Грехота беше да не ги сменя, още повече след като дадох доста пари за Bosch Aero Twin:

Най-забавното беше, че си купих чистачките и после открих, че пръскалките са брак
Може би щото се надявах да е било пълно с вода и просто да е замръзнало, как и да е.
Докато сме на вълна пръскалки, се оказа, че лоста за чистачките създава ядове и смут в системата и като пръсна на предното стъкло, пръска и на задното. Сменихме лоста не с оригинален, защото беше 170 а със OEM за 50 лв, което пак е в границите на разумното:

След това опряхме до смяна на ангренаж, водна помпа, ролки к-т. и пистов ремък. Цената беше много прилична около 350-400 с труда ми стъпи (тук ползвах отстъпка обаче), но пак цифрата беше изненадващо приятна.

Всичко беше добре, докато не свърши зле. Както си карам колата и спирам на един светофар и тя почва да тресе, премигва, пука ... Спирам, палим на ново, същото. След като дигна над 30-40 км. проблема се оправя. Айде при Ники и Мишо, поседе малко там, къде ли не ровиха,какво ли не провериха, какво ли не каза компютъра и греда и греда. Накрая се оказа един СКАПАН клапан на картерната вентилация, който струва 70 лв в Порше София Изток...
И така, вече колата е обслужена и върви на пушка. Да се пооправи времето ще кача и интериорни снимки малко

За пореден път се убеждавам (за съжаление на моя глава), че поддръжката на петицата не е толкова скъпа. Като модел от 2006-та очаквах някакви космически цени, но всъщност са абсолютно нормални. Преди да я взема колата стоя почти 2 месеца в гараж и малкото течност за чистачки се беше изпарила. От седенето всички пътища бяха с бели налепи от препаратите, а след като налях течност те се разлепиха като парчета гипс и запушиха дюзите. Съответно отпуших ги при Ники и Мишо, но вече не правиха хубавия облак ами пикаеха като 1 струя и беше ужасно. Да не говорим, че едната пак се запуши




Правят перфектен облак. Грехота беше да не ги сменя, още повече след като дадох доста пари за Bosch Aero Twin:

Най-забавното беше, че си купих чистачките и после открих, че пръскалките са брак

Докато сме на вълна пръскалки, се оказа, че лоста за чистачките създава ядове и смут в системата и като пръсна на предното стъкло, пръска и на задното. Сменихме лоста не с оригинален, защото беше 170 а със OEM за 50 лв, което пак е в границите на разумното:

След това опряхме до смяна на ангренаж, водна помпа, ролки к-т. и пистов ремък. Цената беше много прилична около 350-400 с труда ми стъпи (тук ползвах отстъпка обаче), но пак цифрата беше изненадващо приятна.

Всичко беше добре, докато не свърши зле. Както си карам колата и спирам на един светофар и тя почва да тресе, премигва, пука ... Спирам, палим на ново, същото. След като дигна над 30-40 км. проблема се оправя. Айде при Ники и Мишо, поседе малко там, къде ли не ровиха,какво ли не провериха, какво ли не каза компютъра и греда и греда. Накрая се оказа един СКАПАН клапан на картерната вентилация, който струва 70 лв в Порше София Изток...
И така, вече колата е обслужена и върви на пушка. Да се пооправи времето ще кача и интериорни снимки малко

- chochov_w
- Мнения: 418
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: гти
- Местоположение: Varna
Re: Golf V GTI
много приятен автомобил 

- mk5_gti
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
- Автомобил: Golf 5 GTI DSG
- Двигател: BPY 2008
Re: Golf V GTI
Чстито колега! Колата е супер особено с тази джанта...Можеш ли да ми кажеш на колко километра сменява ангренажа с водната помпа, и в какво състояние е бил?
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Golf V GTI
Честно казано нямам идея, но беше почти като нов, аз даже още си пазя водната помпа и ролките. Не знам и дали са били оригиналните или са сменяни преди това...





Ремъците също бяха в добро състояние, но ги изхвърлих
п.с. забравих и за DSG-то - 350 лв смяна на масло във Порше София Изток + че ми смениха 4 запалителни бубини безплатно, които после се оказаха 3 а не 4, но да не дълбаем, авантата си е аванта
Препоръчаха ми да си сменя маслото там, защото ситуацията е малко по-сложна от другите скоростни кутии. Най-забавното, е че колата никога не е посещавала официален представител, дори докато е била в гаранция, но са и сменяли маслото (и то Италианците), само че явно този който го е сменял е наблъскал почти 8 литра в масло, а тя трябва да движи с 4.5-5 литра.
Как и да е, всичко е наред в момента и почваме да оправяме интериора. А няма да казвам колко ужасно зле седи с 16'' метални джанти





Ремъците също бяха в добро състояние, но ги изхвърлих

п.с. забравих и за DSG-то - 350 лв смяна на масло във Порше София Изток + че ми смениха 4 запалителни бубини безплатно, които после се оказаха 3 а не 4, но да не дълбаем, авантата си е аванта

Как и да е, всичко е наред в момента и почваме да оправяме интериора. А няма да казвам колко ужасно зле седи с 16'' метални джанти

- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: Golf V GTI
Айде ще го преглътнеш за 2 месеца
повечето сме грозни зимата хаха. Успех с колата за по-нататък 


- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Golf V GTI
онзи салон не го ли взе?
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Golf V GTI
Ще чакам да изпадне кожа с подгрев 

- tonkogtd
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf V GTI
Kuncavia написа:Честно казано нямам идея, но беше почти като нов, аз даже още си пазя водната помпа и ролките. Не знам и дали са били оригиналните или са сменяни преди това...
Ремъците също бяха в добро състояние, но ги изхвърлих![]()
п.с. забравих и за DSG-то - 350 лв смяна на масло във Порше София Изток + че ми смениха 4 запалителни бубини безплатно, които после се оказаха 3 а не 4, но да не дълбаем, авантата си е авантаПрепоръчаха ми да си сменя маслото там, защото ситуацията е малко по-сложна от другите скоростни кутии. Най-забавното, е че колата никога не е посещавала официален представител, дори докато е била в гаранция, но са и сменяли маслото (и то Италианците), само че явно този който го е сменял е наблъскал почти 8 литра в масло, а тя трябва да движи с 4.5-5 литра.
Как и да е, всичко е наред в момента и почваме да оправяме интериора. А няма да казвам колко ужасно зле седи с 16'' метални джанти
Колега-видях,че си обслужил колата.Водната помпа,която сложи,с метална перка ли е?
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Golf V GTI
Да (неръждаема)
Ама тази кола никога няма да се кара с вода, така че ще видим каква ще е щетата след 50-60 000 км 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта