Интересува ме какъв е принципа на работа на системата за подгрев за да мога да я тествам. Откъде черпи информация кога трябва да спре подгряването преди запалване и в последствие колко време работи това допълнително греене или както там се нарича по време на работа на двигателя.
В момента на реле 103 му е отрязана клема 87 и е запоен проводник до ключ на таблото, т.е. подгрева се пуска принудително, но индикацията на таблото свети постоянно без значение дали е пуснат подгрева или не. Като стартира двигателя - индикатора изгасва. Взел съм реле 103 и съм го сложил, но ме е страх да държа повече от 15 секунди да не изгорят свещите и стартирам двигателя, в тоя ред на мисли, колко време мога да изчакам да видя дали ще изгасне индикатора преди да думне някоя свещ?




П.П. Мисля да вържа едно диодче към изхода на товарната верига на релето да следя кога и колко работят свещите.