Голф 4 TDI 90 ALH влиза в авариен режим след смяна на турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Голф 4 TDI 90 ALH влиза в авариен режим след смяна на турбо

Мнениеот lubo007 » Нед 05 яну 2014 20:48


голф 4 TDI 90 ALH - започна да ми влиза в авариен режим, след 3-3500 оборота спира да надува. закачих на VAG-COM исписва ми тази грешка: http://media.snimka.bg/s1/3047/032338191.jpg?r=0
четох из форума и повечето мнения бяха за зацапана геометрия. Взех си цяло турбо от 131 коня и го монтирах с надеждата да тръгне по добре и грешката да изчезне - появи се това: http://media.snimka.bg/s1/3047/032338194.jpg?r=0
колата стана по тромава и пак след 3500 оборота спира :(
какво може да е и как се лекува




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: ВЛИЗАНЕ В АВАРИЕН РЕЖИМ И СЛЕД СМЯНА НА ТУРБО

Мнениеот nasko1978 » Нед 05 яну 2014 21:00


А сети ли се преди това да отстраниш причината за пренадуването,вероятно проблем с управлението на турбото,задръстен колектор или катализатор и т.н!
Колко лесно си сменявате турбинки ,ей така. :mhihi


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: ВЛИЗАНЕ В АВАРИЕН РЕЖИМ И СЛЕД СМЯНА НА ТУРБО

Мнениеот Anonymous88 » Нед 05 яну 2014 21:10


Колега а дали не трябва да се настрои и актуатора :rolleyes


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: ВЛИЗАНЕ В АВАРИЕН РЕЖИМ И СЛЕД СМЯНА НА ТУРБО

Мнениеот lubo007 » Нед 05 яну 2014 22:28


nasko1978 написа:А сети ли се преди това да отстраниш причината за пренадуването,вероятно проблем с управлението на турбото,задръстен колектор или катализатор и т.н!
Колко лесно си сменявате турбинки ,ей така. :mhihi


НОВАТА (втора ръка) турбина е с целия колектор - заедно с турбото и нейното си управление, катализатор нямам отдавна
опитах да направя лог
http://upload.bg/?get_file=6ac804c1e1750a184a2e48b93ce054fccfd35475
новата турбина, http://upload.bg/?get_file=8b7e4705b17c6c80b1d3c6772e264962537f304d
и със старата


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо

Мнениеот Supawiza » Нед 05 яну 2014 22:41


Най-вероятна причина е N75 щом го прави и при двете турбини като може да е и спукан вакум към актуатора но най-добре да имаш уредче за да следиш налягането.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо

Мнениеот nasko1978 » Нед 05 яну 2014 23:36


А кое гарантира ,че НОВАТА турбина НЕ Е ЗАДРЪСТЕНА??
Сега ще вече ще трябва да я чистиш и да търсиш причина за забиването,след като си премахнал една от тях!
Пробвай и с друг Н75,нищо не каза за колектора - ВСМУКАТЕЛНИЯ!?


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо

Мнениеот lubo007 » Нед 05 яну 2014 23:42


nasko1978 написа:А кое гарантира ,че НОВАТА турбина НЕ Е ЗАДРЪСТЕНА??
Сега ще вече ще трябва да я чистиш и да търсиш причина за забиването,след като си премахнал една от тях!
Пробвай и с друг Н75,нищо не каза за колектора - ВСМУКАТЕЛНИЯ!?

кое имаш в предвит всмукателния?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо

Мнениеот nasko1978 » Нед 05 яну 2014 23:52


Сменил си турбина,а ме питаш кое е СМУКАТЕЛЕН колектор! :eek :mhihi
Шегаджия. :th_up

Него почисти ли го или не си го пипал и си стои затлачен?


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо

Мнениеот lubo007 » Нед 05 яну 2014 23:57


:) смукателния колектор го чистих преди година, днес след свалянето му се очудих че нямаше грам нагар. следите от стърженето на отверката си лечаха даже.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо

Мнениеот lubo007 » Вто 21 яну 2014 9:46


пробвах с друг клапан, пак влиза в авариен режим - изключва турбината. :(
Други предложения какво още да погледна!? :gruebel


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо

Мнениеот okti_1 » Вто 21 яну 2014 19:53


Зацапана геометрия на турбината.


Потребителски аватар
produxan
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо

Мнениеот produxan » Вто 21 яну 2014 21:27


okti_1 написа:Зацапана геометрия на турбината.

:th_up И аз залагам на това след като си пробвал с друг клапан колектора е чист,катализатора липсва . Преди да я сложиш тази турибна направи ли една профилактика на геометрията и ?


ivo stefanov
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 23 дек 2013 19:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо

Мнениеот ivo stefanov » Вто 21 яну 2014 21:55


Любо,хайде да пробваме утре с нов мап и н75.Какво стана със свистенето?


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо

Мнениеот lubo007 » Вто 21 яну 2014 22:21


produxan написа:
okti_1 написа:Зацапана геометрия на турбината.

:th_up И аз залагам на това след като си пробвал с друг клапан колектора е чист,катализатора липсва . Преди да я сложиш тази турибна направи ли една профилактика на геометрията и ?

несъм я отвярял, но ми се видя че се движи по лесно от моята на ръка. Дали има още нещо което да води до този проблем!?


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо

Мнениеот Anonymous88 » Вто 21 яну 2014 22:26


Колега новото турбо с неговия или твоя актуатор си е?
п.п (с риск да кажа някоя глупост) колега като си с АЛХ мотор турбото трябва да е GT1749V а новото предполагам е GT1749VA което мисля е по мощно та мисълта ми е не трябва ли да се правят някакви настройки заради по-голямото налягана на което работи GT1749VA и за това да влиза в авариен режим.
Или написах някаква глупост :rolleyes :redface

Последна промяна от Anonymous88 на Вто 21 яну 2014 22:51, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Diliyan и 63 госта