голф 4 TDI 90 ALH - започна да ми влиза в авариен режим, след 3-3500 оборота спира да надува. закачих на VAG-COM исписва ми тази грешка: http://media.snimka.bg/s1/3047/032338191.jpg?r=0
четох из форума и повечето мнения бяха за зацапана геометрия. Взех си цяло турбо от 131 коня и го монтирах с надеждата да тръгне по добре и грешката да изчезне - появи се това: http://media.snimka.bg/s1/3047/032338194.jpg?r=0
колата стана по тромава и пак след 3500 оборота спира :(
какво може да е и как се лекува
Голф 4 TDI 90 ALH влиза в авариен режим след смяна на турбо
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: ВЛИЗАНЕ В АВАРИЕН РЕЖИМ И СЛЕД СМЯНА НА ТУРБО
А сети ли се преди това да отстраниш причината за пренадуването,вероятно проблем с управлението на турбото,задръстен колектор или катализатор и т.н!
Колко лесно си сменявате турбинки ,ей така.
Колко лесно си сменявате турбинки ,ей така.

- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: ВЛИЗАНЕ В АВАРИЕН РЕЖИМ И СЛЕД СМЯНА НА ТУРБО
Колега а дали не трябва да се настрои и актуатора 

- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: ВЛИЗАНЕ В АВАРИЕН РЕЖИМ И СЛЕД СМЯНА НА ТУРБО
nasko1978 написа:А сети ли се преди това да отстраниш причината за пренадуването,вероятно проблем с управлението на турбото,задръстен колектор или катализатор и т.н!
Колко лесно си сменявате турбинки ,ей така.
НОВАТА (втора ръка) турбина е с целия колектор - заедно с турбото и нейното си управление, катализатор нямам отдавна
опитах да направя лог
http://upload.bg/?get_file=6ac804c1e1750a184a2e48b93ce054fccfd35475
новата турбина, http://upload.bg/?get_file=8b7e4705b17c6c80b1d3c6772e264962537f304d
и със старата
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо
Най-вероятна причина е N75 щом го прави и при двете турбини като може да е и спукан вакум към актуатора но най-добре да имаш уредче за да следиш налягането.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо
А кое гарантира ,че НОВАТА турбина НЕ Е ЗАДРЪСТЕНА??
Сега ще вече ще трябва да я чистиш и да търсиш причина за забиването,след като си премахнал една от тях!
Пробвай и с друг Н75,нищо не каза за колектора - ВСМУКАТЕЛНИЯ!?
Сега ще вече ще трябва да я чистиш и да търсиш причина за забиването,след като си премахнал една от тях!
Пробвай и с друг Н75,нищо не каза за колектора - ВСМУКАТЕЛНИЯ!?
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо
nasko1978 написа:А кое гарантира ,че НОВАТА турбина НЕ Е ЗАДРЪСТЕНА??
Сега ще вече ще трябва да я чистиш и да търсиш причина за забиването,след като си премахнал една от тях!
Пробвай и с друг Н75,нищо не каза за колектора - ВСМУКАТЕЛНИЯ!?
кое имаш в предвит всмукателния?
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо
Сменил си турбина,а ме питаш кое е СМУКАТЕЛЕН колектор!
Шегаджия.
Него почисти ли го или не си го пипал и си стои затлачен?


Шегаджия.

Него почисти ли го или не си го пипал и си стои затлачен?
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо
:) смукателния колектор го чистих преди година, днес след свалянето му се очудих че нямаше грам нагар. следите от стърженето на отверката си лечаха даже.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо
пробвах с друг клапан, пак влиза в авариен режим - изключва турбината. :(
Други предложения какво още да погледна!?
Други предложения какво още да погледна!?

- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо
Зацапана геометрия на турбината.
- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо
okti_1 написа:Зацапана геометрия на турбината.

-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 23 дек 2013 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо
Любо,хайде да пробваме утре с нов мап и н75.Какво стана със свистенето?
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо
produxan написа:okti_1 написа:Зацапана геометрия на турбината.
И аз залагам на това след като си пробвал с друг клапан колектора е чист,катализатора липсва . Преди да я сложиш тази турибна направи ли една профилактика на геометрията и ?
несъм я отвярял, но ми се видя че се движи по лесно от моята на ръка. Дали има още нещо което да води до този проблем!?
- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо
Колега новото турбо с неговия или твоя актуатор си е?
п.п (с риск да кажа някоя глупост) колега като си с АЛХ мотор турбото трябва да е GT1749V а новото предполагам е GT1749VA което мисля е по мощно та мисълта ми е не трябва ли да се правят някакви настройки заради по-голямото налягана на което работи GT1749VA и за това да влиза в авариен режим.
Или написах някаква глупост

п.п (с риск да кажа някоя глупост) колега като си с АЛХ мотор турбото трябва да е GT1749V а новото предполагам е GT1749VA което мисля е по мощно та мисълта ми е не трябва ли да се правят някакви настройки заради по-голямото налягана на което работи GT1749VA и за това да влиза в авариен режим.
Или написах някаква глупост


Последна промяна от Anonymous88 на Вто 21 яну 2014 22:51, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan и 64 госта