Трудно загрява може би ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
docenta
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот docenta » Чет 21 дек 2006 15:36


Ако стой на едно място и е на празен ход,т.е. обороти около 1000 е нормално да загрява по-бавно.Ако натискаш педала на газта и държиш 2-2500 оборота,че и побече мисля че не е нормално.




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Чет 21 дек 2006 19:27


astragt написа:
hristian37 написа:ами газта е доста студена и допълнително охлажда водната система чрез изпарителя, а и ако допълнително включиш парното загряване няма :idea:


Хмммм, от предишните ми 3 коли на газ, не съм имал такива наблюдения. Даже напротив, загряваха си екстра за минимално разстояние. Единствено голфа ми няма загряване при това време без задръстване /седи си около 70 градуса като карам, вдига 90 само в задръстване/. Мързи ме да правя шорткът на изпарителя за проба, но ми се струва абсурдно да окаже такова влияние това. В крайна сметка го наблюдавам, че в движение ми пада яко темп., даже на витиня като спусках ми отиде на 65, като спра си се вдига, та няма логика да е от изпарителя, според мен си играе роля голям/малък кръг или респективно термостата. Или съм за термостат или това си е някакво недоразумение на vw.

за термостат си. :wink:


Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moleo » Пет 22 дек 2006 7:14


astragt написа:
hristian37 написа:ами газта е доста студена и допълнително охлажда водната система чрез изпарителя, а и ако допълнително включиш парното загряване няма :idea:


Хмммм, от предишните ми 3 коли на газ, не съм имал такива наблюдения. Даже напротив, загряваха си екстра за минимално разстояние. Единствено голфа ми няма загряване при това време без задръстване /седи си около 70 градуса като карам, вдига 90 само в задръстване/. Мързи ме да правя шорткът на изпарителя за проба, но ми се струва абсурдно да окаже такова влияние това. В крайна сметка го наблюдавам, че в движение ми пада яко темп., даже на витиня като спусках ми отиде на 65, като спра си се вдига, та няма логика да е от изпарителя, според мен си играе роля голям/малък кръг или респективно термостата. Или съм за термостат или това си е някакво
недоразумение на vw.


и моя е така седи на 70 само в задръстване качвам или поне след 30 мин ръчка. Нормално ли е ? На бензин съм. Искам да кажа, че парното ми работи винаги когато тръгвам от нас за работа.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 22 дек 2006 10:18


handycam написа:
astragt написа:
hristian37 написа:ами газта е доста студена и допълнително охлажда водната система чрез изпарителя, а и ако допълнително включиш парното загряване няма :idea:


Хмммм, от предишните ми 3 коли на газ, не съм имал такива наблюдения. Даже напротив, загряваха си екстра за минимално разстояние. Единствено голфа ми няма загряване при това време без задръстване /седи си около 70 градуса като карам, вдига 90 само в задръстване/. Мързи ме да правя шорткът на изпарителя за проба, но ми се струва абсурдно да окаже такова влияние това. В крайна сметка го наблюдавам, че в движение ми пада яко темп., даже на витиня като спусках ми отиде на 65, като спра си се вдига, та няма логика да е от изпарителя, според мен си играе роля голям/малък кръг или респективно термостата. Или съм за термостат или това си е някакво недоразумение на vw.

за термостат си. :wink:


И аз така мисля, вчера пробвах само на бензин след точно 10 мин. тръгни/спри в задръстването от македония до пл. възраждане ми беше в края на бялото стрелката /далече преди 70градуса, на газ е същото/, което за мен не е нормално. Това при темп. на околната среда +2 градуса.


Потребителски аватар
sigi
Мнения: 181
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sigi » Сря 27 дек 2006 16:26


Та по темата в събота си смених термостата и Антинфриза с червен вярно 4 пъти промивахме системата но резултата наистина е страхотен за 2 до 3km колата загрява до 90 и си ги държи. Аз до сега бях по същия начин загряваше за 20мин в задрастване.


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Съб 30 дек 2006 9:33


къв термостат сложи ако не е тайна марка? :?:


Потребителски аватар
sigi
Мнения: 181
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sigi » Сря 03 яну 2007 11:02


Май беше WAHLER около 23лв това е с 20% отстапка от В и Д Авто


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 03 яну 2007 12:36


Най-лесно като се замисля се хваща термостата ако се засилиш и караш извънградско 2-3 километра....ако темп падне под 85-86 градуса е развален термостата....работещ термостат ще затвори големия кръг и няма да позволи водата да иде в радиатора и да изстива. :)


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Сря 03 яну 2007 17:25


hristian37 написа:върти ми се в главата ама не съм сигурен 4е газта беше -273градуса


:applause: :lol:

Колега тази температура се води абсолютната нула и е най-ниската която може да се постигне... И ако газ с такава темпераура навлезе по маркучите всичко би се счупило и станало на сол, включително и двигателя :twisted:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: redmed@abv.bg и 51 госта