голф 3 слабо парно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
subofer
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 23 окт 2012 19:55
Автомобил:
Двигател:

голф 3 слабо парно

Мнениеот subofer » Чет 09 яну 2014 0:26


колата е 1.8ми на газ с климатик доскоро нямах никакво парно духаше само хладно направих процедурата с клапите без да свалям цялото табло разглобих жабката освободих кутията с вентилатора и се показа клапата топло/студено облепих я добре с алуминиево тиксо цялата,след което дойде някво парно ама мн мижаво на 1-2 степен едвам се усеща топлото.почти изключвам радиаторче на парно маркучите му на пипане са вход(горещ)изход(топъл) промивах го и излизаще постоянно чиста вода обезвъздуших и същата работа? мисля че и термостата е наред колата си загрява нормално и отваря навреме на 90 градуса включва перката сменял съм и темп датчик.дайте някакви идей къв може да е проблема не ми се прибягва до сваляне на цялото табло и смяна на радиаторчето мисля че мойто е наред и облепяне на всички клапи нямам време от работа за цялата процедура...




Потребителски аватар
ch5393ah
Мнения: 157
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Котел

Re: голф 3 слабо парно

Мнениеот ch5393ah » Чет 09 яну 2014 1:02


Колега, сменяй радиаторчето и всичко ще е ок, ако естествено не е водната помпа.


subofer
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 23 окт 2012 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3 слабо парно

Мнениеот subofer » Чет 09 яну 2014 1:07


водна помпа сменях наскоро забравих да добавя ама май тарикатската през жабката с облепянето и с 2 лв за тиксо няма да мина :biggrin


Потребителски аватар
ninkotv
Мнения: 264
Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]

Re: голф 3 слабо парно

Мнениеот ninkotv » Чет 09 яну 2014 1:33


Управлението на клапата дали работи? Да не се окаже, че не се мести.


subofer
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 23 окт 2012 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3 слабо парно

Мнениеот subofer » Чет 09 яну 2014 8:08


мести се като я лепих и въртях врътката на панела клапата се движи


Потребителски аватар
megatone
Мнения: 486
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 3 слабо парно

Мнениеот megatone » Чет 09 яну 2014 9:01


Колега, ще обясниш ли накратко как стигна до клапите с разглобяване на жабката? По темата - може радиаторчето да е запушено или да е менте.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 3 слабо парно

Мнениеот Dpop » Чет 09 яну 2014 10:09



Последна промяна от Dpop на Чет 09 яну 2014 10:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: голф 3 слабо парно

Мнениеот Iezekil » Чет 09 яну 2014 10:12


Радиаторчето е наред явно,щом има разлика в топлината на двата маркуча,значи има топлоотдаване.Но може и да не е наред,ако половината тръбички са запушени то водата влиза,охлажда се и излиза,но не е достатъчна за затоплянето на минаващия въздух.
Изходите и диагнотиката са 3броя:
1.Отвиваш капачката на разширителния съд и проверяваш дали топлото се засилва,както и нивото на антифриз дали е достатъчно.Това се прави с оглед диагностика за наличие на въздух в системата.
2.Проверяваш пак клапата дали тиксото стои.Ако е наред остава радиаторчето.
3.Откачаш маркучите към него и му подаваш вода от чешмата с маркуч.Следиш за забавяне на времето за излизане на течноста,както и за дебита и.Би трябвало ако е отпушено всичко водата да излиза с лекота и да реагира на увеличаването и намалянето на притока от чешмата мигновено.Принципно тръбичките в радиаторчето са 6бр,по 8мм.мисля всяка.Ако само 3 функционират те пак поемат дебита от маркуча,но при увеличаването на същия/отвиване на чешмата на макс/се усеща несмогването.
Щом си стигнал до клапата/не знам как си махнал въздуховода след като имаш изпарител за климатика вътре/,ако се наложи да сменяш радиаторчето ще стане и без сваляне на таблото.Има тема как.


subofer
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 23 окт 2012 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3 слабо парно

Мнениеот subofer » Чет 09 яну 2014 17:42


Мерси колега тва с водата го пробвах и вече нз какво е остава само изпарителя на газовото да навържа по друг начин щото е с тройници...ако не се оправи разглабям таблото.


subofer
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 23 окт 2012 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3 слабо парно

Мнениеот subofer » Чет 09 яну 2014 17:53


за тези които питаха как стигнах клапата като сам с клима-
свалих корите на жабката после има 3 или 4 болта нз който държат жабката и 2 вътре в нея развих ги изкарах жабката(внимавайте с плафончето вътре щото мойто го счупих)
оттам вдигам капака откачам дясната чистачка и кората под нея и се показва филтъра на купето(аз нямам с няква мрежичка съм) там има 4 болта 2 пласмасови и 2 железни развих ги по този начин освободих вентилатора и кутията после махаш щипките който придържат клапата и въздуховода закрепени(6 са на брой) с отверка излизат лесно оттам разлашках здраво коша на въздуховода надоло и кам мен и той се откачи няма начин да го свалиш нацяло щото има няква тръба на климатика но като го изсухлиш да виси ти се открива клапата тя е Г-образна едната страна се вижда перфектно налепяш дупките с алуминиево тиксо другата страна на клапата с напипване я налепих.цялата процедура ми отне 1 час с сглобавянето. Надявам се да съм помогнал на някой!


bachyyy
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 14 окт 2013 20:57
Автомобил: VW Golf II 1.8 GTI
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: голф 3 слабо парно

Мнениеот bachyyy » Чет 09 яну 2014 18:13


subofer написа:Мерси колега тва с водата го пробвах и вече нз какво е остава само изпарителя на газовото да навържа по друг начин щото е с тройници...ако не се оправи разглабям таблото.



Да ти кажа ли и аз на моята МК2 имам същия проблем . Всичко което е изписано по - горе съм го свършил , но сега се замислям това с изпарителя дали няма да помогне .... ?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: голф 3 слабо парно

Мнениеот Iezekil » Чет 09 яну 2014 20:47


Изпаритела не барай щом отива гореща вода до радиатора.Но една проба не пречи-прегъваш единия маркуч към изпаритела или го стискаш с някви клещи да намалиш дебита през него и пробваш парното.
Това с водата си го пробвал,ама не си следил внимателно дебита му.Ако беше го направил както съм го описал,щеше да имаш отговора на главния въпро:"Запушено ли е радиаторчето на парното?"
Има още един начин-стигаш пак до клапата топло/студено,подгряваш колата и бъркаш покрай клапата да опипаш радиаторчето.Веднага ще разбереш,ако не топли както трябва.


subofer
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 23 окт 2012 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3 слабо парно

Мнениеот subofer » Чет 09 яну 2014 21:05


прав си колега но ако е оригиналното 100% ще прави някакви чалъми... а за изпарителя четах че трябва да е свързан по този начин - глава-вход парно-изход парно-вход изпарител-изход изпарител-глава.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: голф 3 слабо парно

Мнениеот Iezekil » Чет 09 яну 2014 21:22


Не одобрявам такова последователно свързване,понеже изпаритела става зависим от парното и обратното.Без парно може да караш,ама без изпарител-не.
Ако се запуши парното-не стига вода до изпаритела.
По-важното е,че изпаритела е с по-малък дебит.
Такова последователно свързване е готино да се прави примерно към подгрева на колекторите-за тези които имат.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта