голф 3 слабо парно
голф 3 слабо парно
колата е 1.8ми на газ с климатик доскоро нямах никакво парно духаше само хладно направих процедурата с клапите без да свалям цялото табло разглобих жабката освободих кутията с вентилатора и се показа клапата топло/студено облепих я добре с алуминиево тиксо цялата,след което дойде някво парно ама мн мижаво на 1-2 степен едвам се усеща топлото.почти изключвам радиаторче на парно маркучите му на пипане са вход(горещ)изход(топъл) промивах го и излизаще постоянно чиста вода обезвъздуших и същата работа? мисля че и термостата е наред колата си загрява нормално и отваря навреме на 90 градуса включва перката сменял съм и темп датчик.дайте някакви идей къв може да е проблема не ми се прибягва до сваляне на цялото табло и смяна на радиаторчето мисля че мойто е наред и облепяне на всички клапи нямам време от работа за цялата процедура...
- ch5393ah
- Мнения: 157
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел
Re: голф 3 слабо парно
Колега, сменяй радиаторчето и всичко ще е ок, ако естествено не е водната помпа.
Re: голф 3 слабо парно
водна помпа сменях наскоро забравих да добавя ама май тарикатската през жабката с облепянето и с 2 лв за тиксо няма да мина 

- ninkotv
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
- Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
- Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]
Re: голф 3 слабо парно
Управлението на клапата дали работи? Да не се окаже, че не се мести.
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3 слабо парно
Колега, ще обясниш ли накратко как стигна до клапите с разглобяване на жабката? По темата - може радиаторчето да е запушено или да е менте.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 3 слабо парно
Колегите са описали повечето възможни причини, но разгледай и тези теми: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=2089&hilit=%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B1%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE+%D0%933
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=115524&hilit=%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B1%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE+%D0%933
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=183040&hilit=%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B1%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE+%D0%933
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=115524&hilit=%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B1%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE+%D0%933
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=183040&hilit=%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B1%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE+%D0%933
Последна промяна от Dpop на Чет 09 яну 2014 10:13, променено общо 1 път.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 слабо парно
Радиаторчето е наред явно,щом има разлика в топлината на двата маркуча,значи има топлоотдаване.Но може и да не е наред,ако половината тръбички са запушени то водата влиза,охлажда се и излиза,но не е достатъчна за затоплянето на минаващия въздух.
Изходите и диагнотиката са 3броя:
1.Отвиваш капачката на разширителния съд и проверяваш дали топлото се засилва,както и нивото на антифриз дали е достатъчно.Това се прави с оглед диагностика за наличие на въздух в системата.
2.Проверяваш пак клапата дали тиксото стои.Ако е наред остава радиаторчето.
3.Откачаш маркучите към него и му подаваш вода от чешмата с маркуч.Следиш за забавяне на времето за излизане на течноста,както и за дебита и.Би трябвало ако е отпушено всичко водата да излиза с лекота и да реагира на увеличаването и намалянето на притока от чешмата мигновено.Принципно тръбичките в радиаторчето са 6бр,по 8мм.мисля всяка.Ако само 3 функционират те пак поемат дебита от маркуча,но при увеличаването на същия/отвиване на чешмата на макс/се усеща несмогването.
Щом си стигнал до клапата/не знам как си махнал въздуховода след като имаш изпарител за климатика вътре/,ако се наложи да сменяш радиаторчето ще стане и без сваляне на таблото.Има тема как.
Изходите и диагнотиката са 3броя:
1.Отвиваш капачката на разширителния съд и проверяваш дали топлото се засилва,както и нивото на антифриз дали е достатъчно.Това се прави с оглед диагностика за наличие на въздух в системата.
2.Проверяваш пак клапата дали тиксото стои.Ако е наред остава радиаторчето.
3.Откачаш маркучите към него и му подаваш вода от чешмата с маркуч.Следиш за забавяне на времето за излизане на течноста,както и за дебита и.Би трябвало ако е отпушено всичко водата да излиза с лекота и да реагира на увеличаването и намалянето на притока от чешмата мигновено.Принципно тръбичките в радиаторчето са 6бр,по 8мм.мисля всяка.Ако само 3 функционират те пак поемат дебита от маркуча,но при увеличаването на същия/отвиване на чешмата на макс/се усеща несмогването.
Щом си стигнал до клапата/не знам как си махнал въздуховода след като имаш изпарител за климатика вътре/,ако се наложи да сменяш радиаторчето ще стане и без сваляне на таблото.Има тема как.
Re: голф 3 слабо парно
Мерси колега тва с водата го пробвах и вече нз какво е остава само изпарителя на газовото да навържа по друг начин щото е с тройници...ако не се оправи разглабям таблото.
Re: голф 3 слабо парно
за тези които питаха как стигнах клапата като сам с клима-
свалих корите на жабката после има 3 или 4 болта нз който държат жабката и 2 вътре в нея развих ги изкарах жабката(внимавайте с плафончето вътре щото мойто го счупих)
оттам вдигам капака откачам дясната чистачка и кората под нея и се показва филтъра на купето(аз нямам с няква мрежичка съм) там има 4 болта 2 пласмасови и 2 железни развих ги по този начин освободих вентилатора и кутията после махаш щипките който придържат клапата и въздуховода закрепени(6 са на брой) с отверка излизат лесно оттам разлашках здраво коша на въздуховода надоло и кам мен и той се откачи няма начин да го свалиш нацяло щото има няква тръба на климатика но като го изсухлиш да виси ти се открива клапата тя е Г-образна едната страна се вижда перфектно налепяш дупките с алуминиево тиксо другата страна на клапата с напипване я налепих.цялата процедура ми отне 1 час с сглобавянето. Надявам се да съм помогнал на някой!
свалих корите на жабката после има 3 или 4 болта нз който държат жабката и 2 вътре в нея развих ги изкарах жабката(внимавайте с плафончето вътре щото мойто го счупих)
оттам вдигам капака откачам дясната чистачка и кората под нея и се показва филтъра на купето(аз нямам с няква мрежичка съм) там има 4 болта 2 пласмасови и 2 железни развих ги по този начин освободих вентилатора и кутията после махаш щипките който придържат клапата и въздуховода закрепени(6 са на брой) с отверка излизат лесно оттам разлашках здраво коша на въздуховода надоло и кам мен и той се откачи няма начин да го свалиш нацяло щото има няква тръба на климатика но като го изсухлиш да виси ти се открива клапата тя е Г-образна едната страна се вижда перфектно налепяш дупките с алуминиево тиксо другата страна на клапата с напипване я налепих.цялата процедура ми отне 1 час с сглобавянето. Надявам се да съм помогнал на някой!
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 14 окт 2013 20:57
- Автомобил: VW Golf II 1.8 GTI
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: голф 3 слабо парно
subofer написа:Мерси колега тва с водата го пробвах и вече нз какво е остава само изпарителя на газовото да навържа по друг начин щото е с тройници...ако не се оправи разглабям таблото.
Да ти кажа ли и аз на моята МК2 имам същия проблем . Всичко което е изписано по - горе съм го свършил , но сега се замислям това с изпарителя дали няма да помогне .... ?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 слабо парно
Изпаритела не барай щом отива гореща вода до радиатора.Но една проба не пречи-прегъваш единия маркуч към изпаритела или го стискаш с някви клещи да намалиш дебита през него и пробваш парното.
Това с водата си го пробвал,ама не си следил внимателно дебита му.Ако беше го направил както съм го описал,щеше да имаш отговора на главния въпро:"Запушено ли е радиаторчето на парното?"
Има още един начин-стигаш пак до клапата топло/студено,подгряваш колата и бъркаш покрай клапата да опипаш радиаторчето.Веднага ще разбереш,ако не топли както трябва.
Това с водата си го пробвал,ама не си следил внимателно дебита му.Ако беше го направил както съм го описал,щеше да имаш отговора на главния въпро:"Запушено ли е радиаторчето на парното?"
Има още един начин-стигаш пак до клапата топло/студено,подгряваш колата и бъркаш покрай клапата да опипаш радиаторчето.Веднага ще разбереш,ако не топли както трябва.
Re: голф 3 слабо парно
прав си колега но ако е оригиналното 100% ще прави някакви чалъми... а за изпарителя четах че трябва да е свързан по този начин - глава-вход парно-изход парно-вход изпарител-изход изпарител-глава.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 слабо парно
Не одобрявам такова последователно свързване,понеже изпаритела става зависим от парното и обратното.Без парно може да караш,ама без изпарител-не.
Ако се запуши парното-не стига вода до изпаритела.
По-важното е,че изпаритела е с по-малък дебит.
Такова последователно свързване е готино да се прави примерно към подгрева на колекторите-за тези които имат.
Ако се запуши парното-не стига вода до изпаритела.
По-важното е,че изпаритела е с по-малък дебит.
Такова последователно свързване е готино да се прави примерно към подгрева на колекторите-за тези които имат.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта