Голф 4 тди 110 коня ASV центровка
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Голф 4 тди 110 коня ASV центровка
Колеги,някой който разбира да каже тази центровка добре ли е един майстор каза 4е имала помпата предварение,дали това е вярно и как трябва да бъде
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Центровката е бива,но може да стане още по-добре.Сега колата е едно идея малко по мудно,но не е фатално и така да си е караш.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Според мен е добре,аз така ги правя и нямам никакви проблеми!
Ако не е наложително,не я пипай повече.
Ако не е наложително,не я пипай повече.

-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Казаха ми 4е имала предварение,това така ли е,
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Има малко предварение, но така е идеално.
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
малко по шумен е мотора,ако се върне малко ще отихне ли или няма да има разлика,и колко трябва да е нормално като стойности
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Ще утихне . Така като я гледам е на около 55-60 тайминга. Нагласия на около 40 тайминга и ще стане по - тиха , педала ще умекне с нормално каране и най - важното ще може да си връща минусовите центровки .
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
къде трябва да променя и на колко,колегата като казва тайминга,кое е това за да бъда прецизен
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Имаш ли реално проблем или ...???
Представям си как отиваш и казваш на майстора си да го "оправи" ,а той не знае как и ....??
Правя същата центровка от няколко години по препоръка на много уважаван от мен майстор и повечето коли ги виждам и проверявам често и нямат проблеми,така че ми е интересно кое е грешното тук!?!
С такава центровка колата е по-рязка и пъргава!Имам и около 30 записа на лог-файлове за доуточнявне,ако се налага.
Представям си как отиваш и казваш на майстора си да го "оправи" ,а той не знае как и ....??
Правя същата центровка от няколко години по препоръка на много уважаван от мен майстор и повечето коли ги виждам и проверявам често и нямат проблеми,така че ми е интересно кое е грешното тук!?!
С такава центровка колата е по-рязка и пъргава!Имам и около 30 записа на лог-файлове за доуточнявне,ако се налага.

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Покажи ми лог фаил как точно това ASV на загрял мотор с 60 таиминга на 90 км/ч на 5-та с нормално каране как си достига исканите -1,5 градуса ? Немеца защо ли ги иска тези центровки . Сигурно за украса някаква . Лично мнение ми и не ангажирам никой :) . Ако налягането на помпата е в норми тайминги от сорта на 40 е мн добра центровка.Вече ,ако имаш спад на вътрешното налягане и не ти се занимава да чукнеш леко клапана за налягане си вдигни тайминга на 80 и пак няма да трака 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Повечето не се задълбочават, че моторите ASV и AHF имат малка хардуерна и съответно софтуерна разлика. Попадал съм на ASV с перфектно пръскащи дюзи, но с паднало налягане на отваряне на 195 бара и въпреки това работи по-добре на центровка близка до исканата, а не такава, която би била перфектна за един AFN и добра за AHF. Така, че се присъединявам към колегата ventotdi, но не стана много ясно за клапана за вътрешното налягане. Според теорията при перфектна центровка ако работи шумно трябва да се чукне малко този клапан и трябва да поутихне, аз съм си правил експерименти, но не откривам разлика.
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Аз за това се интересувам защото моят е шумен малко ,и ми казаха 4е имала предварение за това е така
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Като толкова разбирате ми кажете АЕЛ на какъв аванс трябва да е.
Уж иска 0.9, а като го сложа на 2 започва да пуска авансатора и го оставих да играе между 2 и 3.
Става дума за позиция 3 на канал 4.
Моля те, обясни защо е нужно закъснение. Аз не съм забелязал при натинат педал да има аванси под нулата, но не съм гледал много мотори на тая тема.
Уж иска 0.9, а като го сложа на 2 започва да пуска авансатора и го оставих да играе между 2 и 3.
Става дума за позиция 3 на канал 4.
Моля те, обясни защо е нужно закъснение. Аз не съм забелязал при натинат педал да има аванси под нулата, но не съм гледал много мотори на тая тема.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
mshbul написа:Като толкова разбирате ми кажете АЕЛ на какъв аванс трябва да е.
Уж иска 0.9, а като го сложа на 2 започва да пуска авансатора и го оставих да играе между 2 и 3.
Става дума за позиция 3 на канал 4.
Моля те, обясни защо е нужно закъснение. Аз не съм забелязал при натинат педал да има аванси под нулата, но не съм гледал много мотори на тая тема.
Софтуера на този 5-так е малко по старо поколение и не съм му гледал картите в WinOls-a но съм гласил няколко такива и забелязах ,че на под 2 градуса на празен ход на загрял мотор студения му старт е малко по тегав. Аз се заигравам с клапана на налягането и леко го връщам ,за да мога механично да наглася помпата по-напред за по - добър старт и за по добра мека работа но и после правя ЛОГ на 4-ти канал на 4-та до 4500 оборота дали си прави исканите градуси ,че някой път прекалявам с връщането на пружината на клапанчето.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Колеги ventotdi и Zinoto бихте ли споделили за кой клапан и къде се намира той, където го чукате,а й пружина има и по този начин вдигате налягането на ГНП-то
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта