Голф 4 тди 110 коня ASV центровка

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Голф 4 тди 110 коня ASV центровка

Мнениеот lapata79 » Чет 09 яну 2014 21:43


Колеги,някой който разбира да каже тази центровка добре ли е един майстор каза 4е имала помпата предварение,дали това е вярно и как трябва да бъде
Прикачени файлове
27122013094.JPG
27122013094.JPG (494.89 KиБ) Видяна 4137 пъти
27122013088.JPG




Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот okti_1 » Пет 10 яну 2014 18:53


Центровката е бива,но може да стане още по-добре.Сега колата е едно идея малко по мудно,но не е фатално и така да си е караш.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот nasko1978 » Пет 10 яну 2014 19:12


Според мен е добре,аз така ги правя и нямам никакви проблеми!
Ако не е наложително,не я пипай повече. :th_up


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот lapata79 » Пет 10 яну 2014 20:34


Казаха ми 4е имала предварение,това така ли е,


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот mshbul » Пет 10 яну 2014 20:38


Има малко предварение, но така е идеално.


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот lapata79 » Пет 10 яну 2014 20:41


малко по шумен е мотора,ако се върне малко ще отихне ли или няма да има разлика,и колко трябва да е нормално като стойности


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот ventotdi » Пет 10 яну 2014 20:51


Ще утихне . Така като я гледам е на около 55-60 тайминга. Нагласия на около 40 тайминга и ще стане по - тиха , педала ще умекне с нормално каране и най - важното ще може да си връща минусовите центровки .


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот lapata79 » Пет 10 яну 2014 20:56


къде трябва да променя и на колко,колегата като казва тайминга,кое е това за да бъда прецизен


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот nasko1978 » Пет 10 яну 2014 21:18


Имаш ли реално проблем или ...???
Представям си как отиваш и казваш на майстора си да го "оправи" ,а той не знае как и ....??

Правя същата центровка от няколко години по препоръка на много уважаван от мен майстор и повечето коли ги виждам и проверявам често и нямат проблеми,така че ми е интересно кое е грешното тук!?!

С такава центровка колата е по-рязка и пъргава!Имам и около 30 записа на лог-файлове за доуточнявне,ако се налага. :th_up


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот ventotdi » Пет 10 яну 2014 21:25


Покажи ми лог фаил как точно това ASV на загрял мотор с 60 таиминга на 90 км/ч на 5-та с нормално каране как си достига исканите -1,5 градуса ? Немеца защо ли ги иска тези центровки . Сигурно за украса някаква . Лично мнение ми и не ангажирам никой :) . Ако налягането на помпата е в норми тайминги от сорта на 40 е мн добра центровка.Вече ,ако имаш спад на вътрешното налягане и не ти се занимава да чукнеш леко клапана за налягане си вдигни тайминга на 80 и пак няма да трака :th_up


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот Zinoto » Нед 12 яну 2014 21:29


Повечето не се задълбочават, че моторите ASV и AHF имат малка хардуерна и съответно софтуерна разлика. Попадал съм на ASV с перфектно пръскащи дюзи, но с паднало налягане на отваряне на 195 бара и въпреки това работи по-добре на центровка близка до исканата, а не такава, която би била перфектна за един AFN и добра за AHF. Така, че се присъединявам към колегата ventotdi, но не стана много ясно за клапана за вътрешното налягане. Според теорията при перфектна центровка ако работи шумно трябва да се чукне малко този клапан и трябва да поутихне, аз съм си правил експерименти, но не откривам разлика.


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот lapata79 » Пон 13 яну 2014 12:40


Аз за това се интересувам защото моят е шумен малко ,и ми казаха 4е имала предварение за това е така


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот mshbul » Пон 13 яну 2014 19:19


Като толкова разбирате ми кажете АЕЛ на какъв аванс трябва да е.
Уж иска 0.9, а като го сложа на 2 започва да пуска авансатора и го оставих да играе между 2 и 3.
Става дума за позиция 3 на канал 4.

Моля те, обясни защо е нужно закъснение. Аз не съм забелязал при натинат педал да има аванси под нулата, но не съм гледал много мотори на тая тема.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот ventotdi » Пон 13 яну 2014 19:46


mshbul написа:Като толкова разбирате ми кажете АЕЛ на какъв аванс трябва да е.
Уж иска 0.9, а като го сложа на 2 започва да пуска авансатора и го оставих да играе между 2 и 3.
Става дума за позиция 3 на канал 4.

Моля те, обясни защо е нужно закъснение. Аз не съм забелязал при натинат педал да има аванси под нулата, но не съм гледал много мотори на тая тема.

Софтуера на този 5-так е малко по старо поколение и не съм му гледал картите в WinOls-a но съм гласил няколко такива и забелязах ,че на под 2 градуса на празен ход на загрял мотор студения му старт е малко по тегав. Аз се заигравам с клапана на налягането и леко го връщам ,за да мога механично да наглася помпата по-напред за по - добър старт и за по добра мека работа но и после правя ЛОГ на 4-ти канал на 4-та до 4500 оборота дали си прави исканите градуси ,че някой път прекалявам с връщането на пружината на клапанчето.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот okti_1 » Пон 13 яну 2014 20:23


Колеги ventotdi и Zinoto бихте ли споделили за кой клапан и къде се намира той, където го чукате,а й пружина има и по този начин вдигате налягането на ГНП-то



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 73 госта