Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 16 дек 2008 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч
Здравейте колеги.Интересува ме омасления маркуч за какво служи ?
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 16 дек 2008 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч
Незнам дали е от мъркуча или от металното съединение 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч
Това е маркуч за хидравликата на волана (серо-управлението). Вероятно проблема не е нито в маркуча, нито в съедининението, а в датчика над тях (в който се включва куплунга). Почисти всичко хубаво с обезмаслител и като запалиш колата, ще се види откъде точно тече. Ако е между маркуча и металната пресовка или между пресовката и тръбата,тогава сменяш маркуча с друг (опитват се да ги правят ама точно тези на Голф 4/А3/Сеатите и на А4/А6 трудно се получават както трябва). Ако тече между металната част на края на маркуча и съединението към хидравличната помпа - разглобява се и се сменят медните шайби (дихтунги) на сглобката. Ако тече от датчика - сменяш датчика.


Re: Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч
Този ли е датчика който дава сигнал на компа да повдигне леко оборотите като въртиш волана на ляво/дясно? И ако не е този, тогава този какво му е предназначението?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч
точно този е
.Следи налягането на хидравличната течност и когато то се повиши (т.е. искаш да завиваш на някъде), подава сигнал на комп-а да вдигне оборотите.

-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 16 дек 2008 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч
Благодаря ви...ще взема мерки
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 16 дек 2008 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч
Между другото омаслен е и от другата страна където се свързва с метална тръба както каза колегата по горе
Re: Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч
zfa159 написа:точно този е.Следи налягането на хидравличната течност и когато то се повиши (т.е. искаш да завиваш на някъде), подава сигнал на комп-а да вдигне оборотите.
Както си седях и рязко ме присърбяха ръцете да обадя ред на моя


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта