Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
техо7
Мнения: 56
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч

Мнениеот техо7 » Вто 14 яну 2014 18:58


Здравейте колеги.Интересува ме омасления маркуч за какво служи ?
Прикачени файлове
IMGP0368.JPG




техо7
Мнения: 56
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч

Мнениеот техо7 » Вто 14 яну 2014 21:11


Незнам дали е от мъркуча или от металното съединение :confused


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч

Мнениеот zfa159 » Вто 14 яну 2014 21:15


Това е маркуч за хидравликата на волана (серо-управлението). Вероятно проблема не е нито в маркуча, нито в съедининението, а в датчика над тях (в който се включва куплунга). Почисти всичко хубаво с обезмаслител и като запалиш колата, ще се види откъде точно тече. Ако е между маркуча и металната пресовка или между пресовката и тръбата,тогава сменяш маркуча с друг (опитват се да ги правят ама точно тези на Голф 4/А3/Сеатите и на А4/А6 трудно се получават както трябва). Ако тече между металната част на края на маркуча и съединението към хидравличната помпа - разглобява се и се сменят медните шайби (дихтунги) на сглобката. Ако тече от датчика - сменяш датчика.
:beer


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч

Мнениеот joromnt » Вто 14 яну 2014 21:18


Този ли е датчика който дава сигнал на компа да повдигне леко оборотите като въртиш волана на ляво/дясно? И ако не е този, тогава този какво му е предназначението?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч

Мнениеот zfa159 » Вто 14 яну 2014 21:35


точно този е :mhihi .Следи налягането на хидравличната течност и когато то се повиши (т.е. искаш да завиваш на някъде), подава сигнал на комп-а да вдигне оборотите.


техо7
Мнения: 56
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч

Мнениеот техо7 » Вто 14 яну 2014 21:53


Благодаря ви...ще взема мерки


техо7
Мнения: 56
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч

Мнениеот техо7 » Вто 14 яну 2014 21:55


Между другото омаслен е и от другата страна където се свързва с метална тръба както каза колегата по горе


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6 АКЛ- омаслен маркуч

Мнениеот joromnt » Вто 14 яну 2014 22:37


zfa159 написа:точно този е :mhihi .Следи налягането на хидравличната течност и когато то се повиши (т.е. искаш да завиваш на някъде), подава сигнал на комп-а да вдигне оборотите.

Както си седях и рязко ме присърбяха ръцете да обадя ред на моя :mhihi :newsm66



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта