SCALE написа:Това най отпред е нещо като зегерка , която спира буталцето да не изпадне , зад буталцето е пружината , която със своето съпротивление определя налягането в помпата , а зад пружината има един стопор набит в кухия болт от горна страна -именно той се причуква да натегне пружината и така тя вече ще отваря на по-голямо налягане. При избутване на буталцето всл. на вътрешното налягане на помпата се освобождават долните отворчета на кухия болт и нафтата вместо да влезе в помпата се отича към обратната нафта.Само че в гражни условия май не е препоръчително да се прави и освен това клапанът работи като двойка и с един подобен , който е поставен на обратната нафта.
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=6846
Темата , която си споделил е доста изечрпателна и достатъчна за всеки да се ориентира.