Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
Колко трябва да ги направя ? Колата е на 250 хил. Моя майстор твърди, че вакуума е наред. Лоста съм сигурен че се издърпва до край - към 1,5 см. е хода. След Output Test на VAG-COM когато стигне до н75 лоста се движи около 40 секунди и после остава издърпан до долу и съм го чакал 2-3 мин. и не се поръдна - значи вакуума е ок. Какво имаш в предвид първия старт - при отрицателна темп. съм палил без проблем с 4 изгорели подгревни свещи.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
Опитвам се да помогна, но така дистанционно... освен да пробваш, примерно на 2.6 мг. какъв ще е ефекта, виж налягането на турбината в движение даже без лог, вариантите ако не прави достатъчно налягане на ниски обороти са: неправилно регулирана и лопатките не са достатъчно отворени, не се "храни" - малко гориво от помпата на ниски обороти, изпуска от някъде налягане или запушване на някое гърне /катализатор/
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
Днес ще ги смъкна на 2,6 мг. Налягането съм го гледал десетки пъти - при подаване на газ изостава с 1-2 секунди, после изпреварва малко и после се стабилизира с исканото. Както беше писал и колегата в другата тема - има налягане, ама колата не върви.... Катализатор няма. Как се проверява най-лесно дали е от запушено гърне - само с разкачане или трябва да ги демонтирам напълно ? Не мисля, че изпуска налягане защото не фучи от никъде - само си свири както е нормално. Да взема освен да развия още малко лоста на геометрията ?
EDIT: Разтоварих още малко турбината, намалих колкото ми позволява ECU-то, нагласих и исканите градуси да съвпадат с реалните на 4-ти канал. Прилагам няколко снимки + лог след тези промени. Колата е чувствително по-добре, но все още тъпче в диапазона 1500-2500. През уикенда ще проверя и без гърнета как ще е.
EDIT: Разтоварих още малко турбината, намалих колкото ми позволява ECU-то, нагласих и исканите градуси да съвпадат с реалните на 4-ти канал. Прилагам няколко снимки + лог след тези промени. Колата е чувствително по-добре, но все още тъпче в диапазона 1500-2500. През уикенда ще проверя и без гърнета как ще е.
- Прикачени файлове
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
Изрезка от лог-а на 4-та предавка.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
Защо си променил исканото предварение на 4 - ти канал? Стандартно си иска 0.4, вярно, че към 0.9 започва да дърпа повече в средните обороти, но на високите идва много, защото се променя картата във всички режими. Проблема ти не е в предварението, така, че върни исканото до 0.7 BTDC, а статичната центровка /графиката/ може да не я пипаш, освен ако не искаш да ти работи малко по-меко на място. Ако не си сигурен в центровката на разпределителния вал може да я погледнеш, но май ще се окаже, че иска повече гориво.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
Не знам защо я върнах.... за пробата. Нагласих я на 0,7 BDTC. Как ви се струва лог-а ? Дали да разтоваря още малко турбината ? На осми канал съм в нормата - или това не е гаранция, че помпата дава нужното налягане ?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
Вижда се, че в ниските не надува достатъчно, от там е и проблема, май е много разтоварена? Чуваш ли я да свири при отворен прозорец на ниски обороти като подадеш, както и студена като я запалиш на празен ход? Ако не навивай на обратно, лопатките да могат да загребват достатъчно, но да не прекалиш, N75 трябва да разтовари, когато направи нужното налягане, като му гледам процентите обаче... явно турбината не е регулирана правилно.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
Чувам го да свири още при 1200-1500 оборота. Някъде четох, че турбото трябвало при ускорение да се движи една идея след исканото и при 2000-2200 да се изравнят. Моята е така. Какви са симптомите на запушено гърне ? До сега никога не ми се е случвало... Нали в началото на темата турбото беше по-натоварено и на няколко пъти го разтоварвам по малко за да се види резултата и вървим към по-хубав вървеж. Някакъв съвет да ми дадеш как да регулирам актуатора оптимално ?
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
Здравейте. Бихте ли погледнали показателите на дюзите на студен мотор и на леко загрял. Дали е възможно от тях да ми играят оборотите на празен ход на студен мотор ?
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
В допуска са , обаче това минаване от - към + за 3-4 цилиндър означава че има проблем , който ЕКУто се опитва да корегира с гориво и затова играят и оборотите. При мен ( АХФ ) като взеха да играят , започнаха и мг на празен ход да варират. След смяна на 2масов с 1масов маховик , заспаха и об и мг - 2масовия имаше към 3-4 см игра измерено по диаметъра т.е вероятно счупена пружина = дебаланс и т.н
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
И при мен играят милиграмите на празен ход заедно с voltage regulator на същия канал - постоянно се мени напрежението когато започнат да играят оборотите. Как може да се установи дали е маховик ? На загрял мотор много рядко го прави, когато натисна съединителя понякога се оправя, понякога не. Ако да речем са се закрепили оборотите на студен мотор и съвсем леко чукна газта да речем до 1000 об/мин и веднага започва да се тресе мотора и да играят оборотите. Възможно ли е да е от ролката на алтернатора, че докато е студена амортисьора на обтяжното рамо играе стабилно, че чак и придрънква.
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
виж и ролката - има дълга тема ,най лесно може да се провери без сваляне на ремъка с една тънка отверка през отворите отзад на алтернатора ( на неработещ мотор ) да врътнеш нежно перката за охлаждането му в посока на въртене на ремъка - ако се върти значи фрайлауфа е наред. И накрая да не забравиш отверката вътре.. !
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
Ще го проверя, благодаря за съветите.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
Алтернатора се върти само в посоката на движението на пистовия ремък. На другата страна не иска до помръдне въобще.
Направих и 2 лог-а, като преди това съвсеееем леко скъсих лоста на актуатора. В сравнение с предишния ми лог съм качил с 5-10 процента стойностите на актуатора, като мисля че може още мъничко да се бутне. Сега усещам че колата тръгва малко по-рано към 2200 об/мин, а не както преди към 2500. Иначе оборотите все така си играят на празен ход ;(
Направих и 2 лог-а, като преди това съвсеееем леко скъсих лоста на актуатора. В сравнение с предишния ми лог съм качил с 5-10 процента стойностите на актуатора, като мисля че може още мъничко да се бутне. Сега усещам че колата тръгва малко по-рано към 2200 об/мин, а не както преди към 2500. Иначе оборотите все така си играят на празен ход ;(
- Прикачени файлове
-
- logs.rar
- Качил съм ги в архив, че не ми дава да качвам .CSV файл. Логовете са на 03/10/11 канал и на 08/10/11 канал.
- (3.92 KиБ) Свален 40 пъти
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота
Вчера се направи ревизия на стартера, резултата е една силно износена втулка (отпред на зъбните колела), почистване и смазване и сега колата пали на секундата. Днес сутринта я оставих да проверят ГНП и дюзи. Казаха ми, че имала проблем с ел. блок на ГНП и утре ще го свалят да видят какво му е точно. Възможно ли е да се установи дали има проблем с ел. блока на ГНП без да се отваря помпата или са ме метнали нещо ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 82 госта