голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот vanesto » Сря 15 яну 2014 12:28


Аз даже мерих с мултицета дали стига ток до всяка свещ поотделно, защото шината ми по принцип не е много хубава и са правени едни магарии по нея, ама йок, има си ток до всичките. Чел съм из форума, че е възможно все пак свеща да показва, че грее /съпротивлението да е малко/, обаче всъщност да не нагрява. Ако ти се занимава можеш да ги изкараш и да ги сложиш директно на акумулатора и да видиш дали ще греят всичките, някой беше писал даже че в чаша с вода се слагали.




Потребителски аватар
darknessevil
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
Автомобил: Passat B6 DSG 2009
Двигател: CBBB 170hp
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот darknessevil » Сря 15 яну 2014 12:35


Колеги, ако бутате стартовото количество на 5-ти канал, споделете какви промени наблюдавате. Аз бутнах моята от 32768 на 32990 и ми се струва, че е една идея по-зле. Тази сутрин не беше студено, но пак запали със замисляне и изпуши бяло. :rolleyes
Центровката ми е леко под синята линия, а шината на свещите не съм свалял, че вече една ми се разпадна в ръцете. :mhihi


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот vanesto » Сря 15 яну 2014 12:41


:mhihi То моето по-точно е остатъци от шина, защото са запоени едни кабели за нея и така са вързани лулите :icon_lol Имах предвид просто да се издърпат лулите и да се види дали има връзка между тях. Аз видях че стига ток до първата свещ и после проверих за връзка между първата и останалите. Но прав си, има опасност да се счупи шината.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Сря 15 яну 2014 12:47


В дизеловия форум на брезел един колега каза, че с ръчкане в 5ти канал си е оправил проблемя. Сложил е стойността на 32990. Ако си под синята линия е възможно от тук да ти е проблема колега. При мен всяка свещ е здрава и има ток до всяка лула. Последно ми казаха да видя добре ли контактува лулата със свещта ама нещо нямам идея как да стане номера.


Потребителски аватар
darknessevil
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
Автомобил: Passat B6 DSG 2009
Двигател: CBBB 170hp
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот darknessevil » Сря 15 яну 2014 12:54


Излъгаах ... :redface

Заблудих се, че синята линия е средната. Исках да кажа, че съм с 3-4 единици под средната (зелената) линия, което не би трябвало да е проблем. Преди да пипам центровката, таймингът беше извън графиката - като че ли има някакво подобрение, но минимално, след интервенцията с центровката.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот vanesto » Сря 15 яну 2014 13:04


За контактуването - аз взех малко финна шкурка и зачистих свещите, евентуално ако имат окис. Познай дали има ефект :icon_lol . А за 32990 - колегата darknessevil пише, че станало по-лошо :gruebel . Не знам дали има смисъл да се пробва.


Потребителски аватар
darknessevil
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
Автомобил: Passat B6 DSG 2009
Двигател: CBBB 170hp
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот darknessevil » Сря 15 яну 2014 13:07


Поне на мен така ми се струва. Възможно е при мен да има някой друг фактор, който оказва влияние - например стартера не съм го пипал въобще.
Колега от Ауди форума пък каза, че щом пали с 1-2 завъртания на стартера, при тези температури в момента значи била окей. Той също е пуснал неговата на 32990 и няма оплаквания. :gruebel


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Сря 15 яну 2014 13:29


Ама то точно синята е средна, а зелената е най-горна. :-) Колега да разбирам, че зачистването с шкурка е неефективно ли? :D


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот vanesto » Сря 15 яну 2014 13:34


Поне при мен не даде резултат. Свещите двама майстори ги мериха и казаха, че са перфектни. Само дето не са ги вадили да ги слагат на акумулатора, ама то и няма много смисъл като нямат съмнения.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Сря 15 яну 2014 13:53


Знам ли вече, то поне за пробата надали ще стане нещо. Интересно, че от дизеловия форум има човек, който така се е справил с проблема.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот mshbul » Чет 16 яну 2014 20:29


Не става дума за почистване.
Ако са от този тип буксите - има един цепнат цилиндър, който застава върху +-а на свещта и той като се е разширил не стиска добре и не прави добре контакт.

Как разбрах - при мен са счупили пластмасите почти до метала и като го няма захвата в долната част на свещта установих, че влизат много хлабаво и разбрах, че няма добър контакт. А защо ги свалях и изпочупих - за да сваля дюзите за проверка познайте защо - защото трудно палеше.

Явно така е трябвало - първо да сменя акумулатор, после ремонт стартер, после проверка дюзи и накрая малко кабелче за уплътнение и се оправи проблема.


Потребителски аватар
darknessevil
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
Автомобил: Passat B6 DSG 2009
Двигател: CBBB 170hp
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот darknessevil » Чет 16 яну 2014 22:15


Момци, днес реших да симулирам кучи студ за автомобила - откачих температурния датчик, който се намира на тройника, отстрани на двигателя. Свещите подгряваха за около 20 секунди и колата запали от четвърт - само и чукнах ключа и беше готова, няма претрисане, няма замисляне.

Страничен ефект, който забелязах, бе включването на червената лампа за маслото, но само еднократно - палих втори път след няколко часа и тази лампа не се включи. Масло и антифриз има, всичко се качва, както трябва. Предполагам, че компютъра се е заблудил за вискозитета, количеството на маслото и адски минусовата температура, която му осигурих. :mhihi

Като ми остане малко повече време тези дни, смятам да върна стойностите за впръскване на горивото и да видя как ще запали. Ако се колебае отново, ще опитам да повиша малко времето за подгрев на свещите. Естествено ще напиша резултатите. ;)


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот Zinoto » Чет 16 яну 2014 22:33


От сега да ти кажа, това с датчика вярно е, че свещите греят повече, но пали лесно не заради тях, а заради почти двойно по-голямата стартова порция. Колкото и да вдигнеш времето на греене няма да ти хареса паленето, автора на темата е написал, че го е пробвал и резултата е...


Потребителски аватар
darknessevil
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
Автомобил: Passat B6 DSG 2009
Двигател: CBBB 170hp
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот darknessevil » Чет 16 яну 2014 23:34


Аз смятам да я запаля утре сутрин отново без датчика, след това да върна стойностите на порцията гориво и да проверя температурните стойности - на околна среда (реална), стойност от компютъра (по ваг-ком) и стойност от дисплея на климатроника. Следователно, ако има по-фрапиращи отклонения, директно и предвиждам един нов датчик. ;)


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот vanesto » Пет 17 яну 2014 10:10


mshbul написа:Не става дума за почистване.
Ако са от този тип буксите - има един цепнат цилиндър, който застава върху +-а на свещта и той като се е разширил не стиска добре и не прави добре контакт.

Как разбрах - при мен са счупили пластмасите почти до метала и като го няма захвата в долната част на свещта установих, че влизат много хлабаво и разбрах, че няма добър контакт. А защо ги свалях и изпочупих - за да сваля дюзите за проверка познайте защо - защото трудно палеше.

Явно така е трябвало - първо да сменя акумулатор, после ремонт стартер, после проверка дюзи и накрая малко кабелче за уплътнение и се оправи проблема.

Това съм го гледал, при мен само едната е леко хлабава, защото няма пластмаса, но аз я стягам от време на време. Въпреки това ще и сложа едно кабелче, както казваш. Ама да чукна на дърво тия дни добре пали и не ми се правят повече експерименти.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 73 госта