голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Аз даже мерих с мултицета дали стига ток до всяка свещ поотделно, защото шината ми по принцип не е много хубава и са правени едни магарии по нея, ама йок, има си ток до всичките. Чел съм из форума, че е възможно все пак свеща да показва, че грее /съпротивлението да е малко/, обаче всъщност да не нагрява. Ако ти се занимава можеш да ги изкараш и да ги сложиш директно на акумулатора и да видиш дали ще греят всичките, някой беше писал даже че в чаша с вода се слагали.
- darknessevil
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Колеги, ако бутате стартовото количество на 5-ти канал, споделете какви промени наблюдавате. Аз бутнах моята от 32768 на 32990 и ми се струва, че е една идея по-зле. Тази сутрин не беше студено, но пак запали със замисляне и изпуши бяло.
Центровката ми е леко под синята линия, а шината на свещите не съм свалял, че вече една ми се разпадна в ръцете.

Центровката ми е леко под синята линия, а шината на свещите не съм свалял, че вече една ми се разпадна в ръцете.

- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV


- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
В дизеловия форум на брезел един колега каза, че с ръчкане в 5ти канал си е оправил проблемя. Сложил е стойността на 32990. Ако си под синята линия е възможно от тук да ти е проблема колега. При мен всяка свещ е здрава и има ток до всяка лула. Последно ми казаха да видя добре ли контактува лулата със свещта ама нещо нямам идея как да стане номера.
- darknessevil
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Излъгаах ...
Заблудих се, че синята линия е средната. Исках да кажа, че съм с 3-4 единици под средната (зелената) линия, което не би трябвало да е проблем. Преди да пипам центровката, таймингът беше извън графиката - като че ли има някакво подобрение, но минимално, след интервенцията с центровката.

Заблудих се, че синята линия е средната. Исках да кажа, че съм с 3-4 единици под средната (зелената) линия, което не би трябвало да е проблем. Преди да пипам центровката, таймингът беше извън графиката - като че ли има някакво подобрение, но минимално, след интервенцията с центровката.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
За контактуването - аз взех малко финна шкурка и зачистих свещите, евентуално ако имат окис. Познай дали има ефект
. А за 32990 - колегата darknessevil пише, че станало по-лошо
. Не знам дали има смисъл да се пробва.


- darknessevil
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Поне на мен така ми се струва. Възможно е при мен да има някой друг фактор, който оказва влияние - например стартера не съм го пипал въобще.
Колега от Ауди форума пък каза, че щом пали с 1-2 завъртания на стартера, при тези температури в момента значи била окей. Той също е пуснал неговата на 32990 и няма оплаквания.
Колега от Ауди форума пък каза, че щом пали с 1-2 завъртания на стартера, при тези температури в момента значи била окей. Той също е пуснал неговата на 32990 и няма оплаквания.

- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Ама то точно синята е средна, а зелената е най-горна. :-) Колега да разбирам, че зачистването с шкурка е неефективно ли? :D
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Поне при мен не даде резултат. Свещите двама майстори ги мериха и казаха, че са перфектни. Само дето не са ги вадили да ги слагат на акумулатора, ама то и няма много смисъл като нямат съмнения.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Знам ли вече, то поне за пробата надали ще стане нещо. Интересно, че от дизеловия форум има човек, който така се е справил с проблема.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Не става дума за почистване.
Ако са от този тип буксите - има един цепнат цилиндър, който застава върху +-а на свещта и той като се е разширил не стиска добре и не прави добре контакт.
Как разбрах - при мен са счупили пластмасите почти до метала и като го няма захвата в долната част на свещта установих, че влизат много хлабаво и разбрах, че няма добър контакт. А защо ги свалях и изпочупих - за да сваля дюзите за проверка познайте защо - защото трудно палеше.
Явно така е трябвало - първо да сменя акумулатор, после ремонт стартер, после проверка дюзи и накрая малко кабелче за уплътнение и се оправи проблема.
Ако са от този тип буксите - има един цепнат цилиндър, който застава върху +-а на свещта и той като се е разширил не стиска добре и не прави добре контакт.
Как разбрах - при мен са счупили пластмасите почти до метала и като го няма захвата в долната част на свещта установих, че влизат много хлабаво и разбрах, че няма добър контакт. А защо ги свалях и изпочупих - за да сваля дюзите за проверка познайте защо - защото трудно палеше.
Явно така е трябвало - първо да сменя акумулатор, после ремонт стартер, после проверка дюзи и накрая малко кабелче за уплътнение и се оправи проблема.
- darknessevil
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Момци, днес реших да симулирам кучи студ за автомобила - откачих температурния датчик, който се намира на тройника, отстрани на двигателя. Свещите подгряваха за около 20 секунди и колата запали от четвърт - само и чукнах ключа и беше готова, няма претрисане, няма замисляне.
Страничен ефект, който забелязах, бе включването на червената лампа за маслото, но само еднократно - палих втори път след няколко часа и тази лампа не се включи. Масло и антифриз има, всичко се качва, както трябва. Предполагам, че компютъра се е заблудил за вискозитета, количеството на маслото и адски минусовата температура, която му осигурих.
Като ми остане малко повече време тези дни, смятам да върна стойностите за впръскване на горивото и да видя как ще запали. Ако се колебае отново, ще опитам да повиша малко времето за подгрев на свещите. Естествено ще напиша резултатите. ;)
Страничен ефект, който забелязах, бе включването на червената лампа за маслото, но само еднократно - палих втори път след няколко часа и тази лампа не се включи. Масло и антифриз има, всичко се качва, както трябва. Предполагам, че компютъра се е заблудил за вискозитета, количеството на маслото и адски минусовата температура, която му осигурих.

Като ми остане малко повече време тези дни, смятам да върна стойностите за впръскване на горивото и да видя как ще запали. Ако се колебае отново, ще опитам да повиша малко времето за подгрев на свещите. Естествено ще напиша резултатите. ;)
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
От сега да ти кажа, това с датчика вярно е, че свещите греят повече, но пали лесно не заради тях, а заради почти двойно по-голямата стартова порция. Колкото и да вдигнеш времето на греене няма да ти хареса паленето, автора на темата е написал, че го е пробвал и резултата е...
- darknessevil
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Аз смятам да я запаля утре сутрин отново без датчика, след това да върна стойностите на порцията гориво и да проверя температурните стойности - на околна среда (реална), стойност от компютъра (по ваг-ком) и стойност от дисплея на климатроника. Следователно, ако има по-фрапиращи отклонения, директно и предвиждам един нов датчик. ;)
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
mshbul написа:Не става дума за почистване.
Ако са от този тип буксите - има един цепнат цилиндър, който застава върху +-а на свещта и той като се е разширил не стиска добре и не прави добре контакт.
Как разбрах - при мен са счупили пластмасите почти до метала и като го няма захвата в долната част на свещта установих, че влизат много хлабаво и разбрах, че няма добър контакт. А защо ги свалях и изпочупих - за да сваля дюзите за проверка познайте защо - защото трудно палеше.
Явно така е трябвало - първо да сменя акумулатор, после ремонт стартер, после проверка дюзи и накрая малко кабелче за уплътнение и се оправи проблема.
Това съм го гледал, при мен само едната е леко хлабава, защото няма пластмаса, но аз я стягам от време на време. Въпреки това ще и сложа едно кабелче, както казваш. Ама да чукна на дърво тия дни добре пали и не ми се правят повече експерименти.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта