АЕЕ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

АЕЕ

Мнениеот kris11 » Чет 28 дек 2006 20:16


Колеги някой стигна ли до истината с този мотор ??
Сега имам проблем палиш сутрин и високи обороти , гасиш, палиш, пак гасиш така докато накрая зацепи на около 1300 об . при стартиране на студен двигател и като загрее спадат на НОРМАЛНИТЕ 650 об. Интересно, че сега пък няма клатене на оборотите на ПХ като през лятото. Компа пак няма грешки :(
Този мотор си е голяма загадка.




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: АЕЕ

Мнениеот Даскала™ » Чет 28 дек 2006 20:21


kris11 написа: НОРМАЛНИТЕ 650 об.

НОРМАЛНИТЕ не бяха ли 850-900 :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 28 дек 2006 20:41


а ламбда сондата как е


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Чет 28 дек 2006 21:23


мистерията е пълна ... сега и при мене заковава на 650 ... напоследък се светнах и почнах да я паля с подаване на малко газ или си внушавам или верно има някъв ефект ...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 28 дек 2006 22:04


AEE си има болка с дроселклапата-всичко е вътре както знаете и няма никаква интервенция... достатъчно е компенсацията от ISV да е некоректна (компира няма да го даде като грешка-щото си бачка гадта-някак...) и си готов. да не говориме за TPS и другите шитни вътре...
може да се пробва Basic settings с ваг ком но има риск нещата да се влошат...
почистваш със спрей за карб и се кръстиш да не те срещне меца-иначе ако те срещне-нова дроселклапа, обучава се и си пушка. 8)
никви мистерии няма...
kris11 опитайте със зайо-байо да направите бейсик сетингс на клапата.

а, и даскале-за АЕЕ нормалните са 650 :wink:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 28 дек 2006 22:30


vaskoto1 написа:.
а, и даскале-за АЕЕ нормалните са 650 :wink:

Благодарим :oops:
Усъвършенствам се още все пак :lol:


Потребителски аватар
Vanu
Мнения: 153
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vanu » Пет 29 дек 2006 20:44


нещо не мога да разбера къде е проблема, какво разбираш под високи обороти? В студеното пали на около 1000-1100 някъде и ги държи на празен ход, докато загрее, т.е. 3-4км преход. За мен това е перфектно, не рискуваш да ти загасне колата сутрин. Или може би при мен просто няма въпросният проблем?


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Съб 30 дек 2006 11:27


Vanu написа:нещо не мога да разбера къде е проблема, какво разбираш под високи обороти? В студеното пали на около 1000-1100 някъде и ги държи на празен ход, докато загрее, т.е. 3-4км преход. За мен това е перфектно, не рискуваш да ти загасне колата сутрин. Или може би при мен просто няма въпросният проблем?


при теб е идиално и при мене е точно така с изклучение на нкяои дни в които просто невърви ...


Потребителски аватар
swatkat
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 19:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот swatkat » Чет 04 яну 2007 4:17


Както vanu каза и при мен е така 1100-1200 и до 3-4 километра загрява, но като загрее се почва с мизериите. По 10 пъти на ден гасне и ми играе от 400 до незнам колко си оборота. Смених дросела и пак така. Сега от друга тема си записах какво да проверя и ще видим. Както Ваското каза и аз знам че при тези мотори им се бъгват тия неща. Виждам, че той разбира доста и ако не открия дали е от тези неща, които си записах ще потърся контакт с него за да намеря решение 1 път завинаги. Ако узная нещо ще информирам.


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Пон 05 мар 2007 20:23


Здравейте на всички! Аз съм нов тоя форум, ама имам същия мотор АЕЕ и съм много доволен. В началото като я купих имах подобен проблем с оборотите. Решенитео беше почистване на дроселната клапа точно там кадето е самата клапа, имаше много нагар който пречеше тя да се затвори напълно и оборотите играеха много. Сега като я запаля на студено държи около 1100 оборота, а като загрее държи точно 650 като по книжка.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 05 мар 2007 21:34


Vanu написа:нещо не мога да разбера къде е проблема, какво разбираш под високи обороти? В студеното пали на около 1000-1100 някъде и ги държи на празен ход, докато загрее, т.е. 3-4км преход. За мен това е перфектно, не рискуваш да ти загасне колата сутрин. Или може би при мен просто няма въпросният проблем?


Ами проблема е като вземе да ти бучи на над 2000 об, че даже и 2500 об. преди да загрее



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 59 госта