Интересува ме каква е разликата в поддръжката на помпа дюза мотора примерно 101 коня и на голф 4-ка 110 коня?
Относно масла,филтри,турбини,дебитомери,дюзи,съединители и т.н
Предполагам ходовата им част е еднаква ?
Мерси много на всички включи ли са :)
Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 26 юли 2013 19:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?
Колеги никой ли не може да се включи с едно мнение да разясни кое как е ? 

- stefan4o
- Мнения: 19316
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?
Опитай да напишеш с търсачката думата "обслужване", дай й да търси само в заглавието на темите, вземи си пуканки и чети 

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 26 юли 2013 19:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?
stefan4o написа:Опитай да напишеш с търсачката думата "обслужване", дай й да търси само в заглавието на темите, вземи си пуканки и чети
Да и това е някакъв вариант ,но някой теми са от преди 1 година вече цените са различни със сигурност и при 2-та модела.А мен ме интересува по актуална информация

Също така може ли да се сложи 6 степенна скоростна кутия на 110 коня 4-ка ?

- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?
Колега наистина има много теми за четене!Не чакайте всичко наготово!А цените на новите части не мисля че падат с времето.Скоро сменях съединител маховик-двумасов притискателен диск лагер помпа на ПД 116кс цена 1600лв.Някои колеги го заменят с твърд маховик комплект-който излиза по-евтино но аз си сложих заводско предписания.За дюзите мисля че ПД-са по-проблемни!Разбиват легла на главата.О-пръстените изтърват понякога нафта в маслото и др.пр.има ги описани в др.теми.Мисля че ГНП-то е по-нечупливо.За смяна на ск.кутии има теми също!
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?
Човека пита за 101к.с. и 110к.с. И двата са с 228мм и 5 скорости.Също така голф 4 АFN няма!
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 26 юли 2013 19:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?
IvailoOo написа:Човека пита за 101к.с. и 110к.с. И двата са с 228мм и 5 скорости.Също така голф 4 АFN няма!
Оп да AFN ми беше пасата

-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?
Не се шашкай от цените, шашкай се ако някой е пипал колата преди теб, и е "поправял" или "ъпгрейдвал" това или онова. Избягвай такъв автомобил, дори и да е на супер изгодна цена! Главоболията после са ужасни...
Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?
boostmaniak написа:IvailoOo написа:Човека пита за 101к.с. и 110к.с. И двата са с 228мм и 5 скорости.Също така голф 4 АFN няма!
Оп да AFN ми беше пасатаа 101 коня имам познат със 6 скорости ?Явно някой е правил интервенции преди той да я купи ?
Има 101к.с. заводски с 6 скорости - всички, които са 4-motion.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?
Помпа-дюзата е доста по-скъпа за поддръжка.Разпределителния вал е слабо място износва си гърбиците ако се кара с неподходящо масло и хлабави повдигачи,пък и като цяло във времето се износва.Помпа-дюзите си износват леглата и при монтаж с нови О-пръстенчета веднага ги късат от ръба на леглото,едно цяло обслужване на тези неща по главата излизаше около 600-700 лева (без труда) със вал втора употреба(за сега поне аз успявам да намирам перфектни валове втора употреба).
Често имат проблеми с тандем помпата,не помня точна цена но беше над 500 лева.
Маслото с което се кара помпа дюзата е малко по-скъпо от това с което се препоръчва AFN-на а да не говорим че на AFN-на можеш да слагаш и по-евтини масла от рода на 40-50 лева тубата без да прави кои знае какви проблеми.
За съединители и турбини няма да говорим защото и двата вида двигатели са със подобни.Много съм мислил над това,че на масовия българин дори голф 4ка помпа дюза би му била трудна за поддръжка.
Примерно едно обслужване на помпа дюзите и лагери на разпределителния вал грубо 500 лева (при положение че не се купува вал) една тандем помпа грубо 500 лева и един съединител грубо 1200 лева + масла,филтри и комплект ремъци наближава 3000 лева.Докато при АФН единственото ти скъпо нещо е съединителя,другите неща са по приемливи и издръжливи.Двигателя от личен опит не знам какво трябва да му се случи за да направи някаква сериозна повреда.Има хора дето не ги карат с нафта ами с масло,олио,газ за лампи и подобни гадости и се движат и т.н.
Според мене ако се случи на читава помпа дюза на която да се сменят само масло и ремъци е по-добре от АФН,но читавите помпа дюзи са доста по-скъпи.
Често имат проблеми с тандем помпата,не помня точна цена но беше над 500 лева.
Маслото с което се кара помпа дюзата е малко по-скъпо от това с което се препоръчва AFN-на а да не говорим че на AFN-на можеш да слагаш и по-евтини масла от рода на 40-50 лева тубата без да прави кои знае какви проблеми.
За съединители и турбини няма да говорим защото и двата вида двигатели са със подобни.Много съм мислил над това,че на масовия българин дори голф 4ка помпа дюза би му била трудна за поддръжка.
Примерно едно обслужване на помпа дюзите и лагери на разпределителния вал грубо 500 лева (при положение че не се купува вал) една тандем помпа грубо 500 лева и един съединител грубо 1200 лева + масла,филтри и комплект ремъци наближава 3000 лева.Докато при АФН единственото ти скъпо нещо е съединителя,другите неща са по приемливи и издръжливи.Двигателя от личен опит не знам какво трябва да му се случи за да направи някаква сериозна повреда.Има хора дето не ги карат с нафта ами с масло,олио,газ за лампи и подобни гадости и се движат и т.н.
Според мене ако се случи на читава помпа дюза на която да се сменят само масло и ремъци е по-добре от АФН,но читавите помпа дюзи са доста по-скъпи.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване
Като изхождаш от факта че в Бг колите идват на 300 к + по добре заложи на лесния и евтин за поддръжка AHF, отколкото ПД което ще ти изяде финансите за 5 години напред!!!!
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване
Хора, говорим за обслужване, не за ремонт, нали? В обслужването разлика НЯМА - само ОЕМ масла и филтри слагайте! В ремонта, ми гледайте кво купувате. И слагайте OEM части, за да няма ох какво стана, та не вечерааме ;)
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Veliko Tyrnovo
Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване
Добре, но защо всички се хвърляте на нови части.Ще дам пример за турбото едно турбо ново е към 800-1000.В моргата е 300-350.Същата работа е и с маховика.Иначе аз скоро сменях масло и всички филтри към 150 излезе всичко с хубаво масло и най-скъпите филтри.Това е за двигател 110 коня.Иначе сменях отпред ролката на динамото в магазина ми искаха 100 лв отидох в 1 морга като нова+динамо 80 лв.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване
Да смениш проблемия си маховик или турбо с такова втора употреба - а не рециклирано!, е все едно да смениш маслото си филтрите си с употребявани :)
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Veliko Tyrnovo
Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване
Е ако няма луфт турбото какво може да му има?Питах информативно в една морга и ми поискаха 300 или 350 лв със смяната.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта