Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
boostmaniak
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 26 юли 2013 19:21
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот boostmaniak » Съб 18 яну 2014 15:38


Интересува ме каква е разликата в поддръжката на помпа дюза мотора примерно 101 коня и на голф 4-ка 110 коня?

Относно масла,филтри,турбини,дебитомери,дюзи,съединители и т.н

Предполагам ходовата им част е еднаква ?

Мерси много на всички включи ли са :)




boostmaniak
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 26 юли 2013 19:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?

Мнениеот boostmaniak » Нед 19 яну 2014 9:32


Колеги никой ли не може да се включи с едно мнение да разясни кое как е ? :confused


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?

Мнениеот stefan4o » Нед 19 яну 2014 9:35


Опитай да напишеш с търсачката думата "обслужване", дай й да търси само в заглавието на темите, вземи си пуканки и чети :beer


boostmaniak
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 26 юли 2013 19:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?

Мнениеот boostmaniak » Нед 19 яну 2014 10:43


stefan4o написа:Опитай да напишеш с търсачката думата "обслужване", дай й да търси само в заглавието на темите, вземи си пуканки и чети :beer

Да и това е някакъв вариант ,но някой теми са от преди 1 година вече цените са различни със сигурност и при 2-та модела.А мен ме интересува по актуална информация :c010 за маслото и филтрите ясно,но за съединители,турбини,дюзи и ГНП-та или ПД-та някой да каже как е ремонта.А и все пак кое е по здраво от 2-та варианта.

Също така може ли да се сложи 6 степенна скоростна кутия на 110 коня 4-ка ? :c010


Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?

Мнениеот aliyatin.com » Нед 19 яну 2014 12:44


Колега наистина има много теми за четене!Не чакайте всичко наготово!А цените на новите части не мисля че падат с времето.Скоро сменях съединител маховик-двумасов притискателен диск лагер помпа на ПД 116кс цена 1600лв.Някои колеги го заменят с твърд маховик комплект-който излиза по-евтино но аз си сложих заводско предписания.За дюзите мисля че ПД-са по-проблемни!Разбиват легла на главата.О-пръстените изтърват понякога нафта в маслото и др.пр.има ги описани в др.теми.Мисля че ГНП-то е по-нечупливо.За смяна на ск.кутии има теми също!


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?

Мнениеот IvailoOo » Нед 19 яну 2014 13:24


Човека пита за 101к.с. и 110к.с. И двата са с 228мм и 5 скорости.Също така голф 4 АFN няма!


boostmaniak
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 26 юли 2013 19:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?

Мнениеот boostmaniak » Нед 19 яну 2014 14:00


IvailoOo написа:Човека пита за 101к.с. и 110к.с. И двата са с 228мм и 5 скорости.Също така голф 4 АFN няма!

Оп да AFN ми беше пасата :stumm а 101 коня имам познат със 6 скорости ?Явно някой е правил интервенции преди той да я купи ?


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?

Мнениеот Kalin72 » Нед 19 яну 2014 14:34


Не се шашкай от цените, шашкай се ако някой е пипал колата преди теб, и е "поправял" или "ъпгрейдвал" това или онова. Избягвай такъв автомобил, дори и да е на супер изгодна цена! Главоболията после са ужасни...


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?

Мнениеот Alek » Нед 19 яну 2014 17:55


boostmaniak написа:
IvailoOo написа:Човека пита за 101к.с. и 110к.с. И двата са с 228мм и 5 скорости.Също така голф 4 АFN няма!

Оп да AFN ми беше пасата :stumm а 101 коня имам познат със 6 скорости ?Явно някой е правил интервенции преди той да я купи ?



Има 101к.с. заводски с 6 скорости - всички, които са 4-motion.


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Разлика в обслужване на Голф 4 афн и PD ?

Мнениеот hip-hopotam » Пон 20 яну 2014 23:52


Помпа-дюзата е доста по-скъпа за поддръжка.Разпределителния вал е слабо място износва си гърбиците ако се кара с неподходящо масло и хлабави повдигачи,пък и като цяло във времето се износва.Помпа-дюзите си износват леглата и при монтаж с нови О-пръстенчета веднага ги късат от ръба на леглото,едно цяло обслужване на тези неща по главата излизаше около 600-700 лева (без труда) със вал втора употреба(за сега поне аз успявам да намирам перфектни валове втора употреба).
Често имат проблеми с тандем помпата,не помня точна цена но беше над 500 лева.
Маслото с което се кара помпа дюзата е малко по-скъпо от това с което се препоръчва AFN-на а да не говорим че на AFN-на можеш да слагаш и по-евтини масла от рода на 40-50 лева тубата без да прави кои знае какви проблеми.
За съединители и турбини няма да говорим защото и двата вида двигатели са със подобни.Много съм мислил над това,че на масовия българин дори голф 4ка помпа дюза би му била трудна за поддръжка.
Примерно едно обслужване на помпа дюзите и лагери на разпределителния вал грубо 500 лева (при положение че не се купува вал) една тандем помпа грубо 500 лева и един съединител грубо 1200 лева + масла,филтри и комплект ремъци наближава 3000 лева.Докато при АФН единственото ти скъпо нещо е съединителя,другите неща са по приемливи и издръжливи.Двигателя от личен опит не знам какво трябва да му се случи за да направи някаква сериозна повреда.Има хора дето не ги карат с нафта ами с масло,олио,газ за лампи и подобни гадости и се движат и т.н.
Според мене ако се случи на читава помпа дюза на която да се сменят само масло и ремъци е по-добре от АФН,но читавите помпа дюзи са доста по-скъпи.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот xxx_man » Вто 21 яну 2014 9:11


Като изхождаш от факта че в Бг колите идват на 300 к + по добре заложи на лесния и евтин за поддръжка AHF, отколкото ПД което ще ти изяде финансите за 5 години напред!!!!


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот Kalin72 » Вто 21 яну 2014 21:25


Хора, говорим за обслужване, не за ремонт, нали? В обслужването разлика НЯМА - само ОЕМ масла и филтри слагайте! В ремонта, ми гледайте кво купувате. И слагайте OEM части, за да няма ох какво стана, та не вечерааме ;)


afdata
Мнения: 77
Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот afdata » Вто 21 яну 2014 22:08


Добре, но защо всички се хвърляте на нови части.Ще дам пример за турбото едно турбо ново е към 800-1000.В моргата е 300-350.Същата работа е и с маховика.Иначе аз скоро сменях масло и всички филтри към 150 излезе всичко с хубаво масло и най-скъпите филтри.Това е за двигател 110 коня.Иначе сменях отпред ролката на динамото в магазина ми искаха 100 лв отидох в 1 морга като нова+динамо 80 лв.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот Kalin72 » Вто 21 яну 2014 22:34


Да смениш проблемия си маховик или турбо с такова втора употреба - а не рециклирано!, е все едно да смениш маслото си филтрите си с употребявани :)


afdata
Мнения: 77
Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот afdata » Вто 21 яну 2014 22:40


Е ако няма луфт турбото какво може да му има?Питах информативно в една морга и ми поискаха 300 или 350 лв със смяната.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта